Appartement Don Miguel I & II **

7,1

8 reviews over Appartement Don Miguel I & II in het Nederlands

voor ons niet meer

Roeliena, 24-2-2011

Het appartement ligt op een heuvel wat bijzonder lastig is als je met je koffers moet sjouwen om er te komen,onze bus kon ons niet voor de deur afzetten!!!

Het gaat hier om 2 appartementen en een hoofdgebouw die op die ene heuvel liggen, het hoofgebouw ligt hoger op de heuvel zodat als je in Don Miguel 1 zit een stukje moet klimmen om naar de receptie te gaan,niet echt voor ouderen en mensen slecht ter been.

Don Miguel 2 ligt tegenover het hoofdgebouw maar je moet een lift of trap nemen om daar te kunnen komen,veelal ging de lift stuk dus is dit wederom niet aan te raden voor oudere mensen .

Appartmentkamer was op zich aardig ,netjes en alles aanwezig,uitzicht is prachtig we zaten 21 hoog.Er is geen balkon aanwezig en alleen schuiframen.Je dient zelf je kamer schoon te houden er komt geen schoonmaker langs!

De ligging van het appartement vinden wij niet gunstig,is aan het einde van het strand en dus verder weg van het oude centrum.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2007

Don Miguel I "niet voor herhaling vatbaar".

Sandra, 24-5-2010

Appartement Dong Miguel I was op zich geen slecht appartement, maar Don Miguel II is schitterend vergeleken bij Don Miguel I. Ik spreek dus van het jaar 1996. De ene zitbank in de huiskamer zakte gewoon door. Gelukkig maakte het uitzicht dat een stukje mooier.
Gereisd met vrienden in juni 1996

K.M., 24-6-2007

Wij zijn vorig jaar naar Don Miguel 2 geweest. In een appartement dat net gerenoveerd was, luxe is de wasmachine.. Faciliteiten zijn goed, goed bereikbaar met ov en taxi. Dicht bij de boulevard met alle restaurantjes en terrassen. Supermarktje zit naast Benikaktus aan de overkant.. En het uitzicht was super! Ook dit jaar gaan we weer naar dit appartement!
    Gereisd anders in juni 2007

karel en jeanette, 21-2-2007

wij zijn net terug(18 februari) 6 weken 1250 euro incl. bus..... De verwende vakantieganger zal het allemaal wel erg eenvoudig vinden, de ligging en de b ereikbaarheid van alles maakt echter veel goed. Wij vinden het een geweldig appartementencomplex, met leuke eetzaakjes in de buurt.. (Bistro Belga met geweldig stoofvlees, de chinees in het zelfde complex, Pig & Wistle op 100 meter het gemeeste schaap op 300 meter) volgend jaar weer.....en weer s-avonds naar de bars van Vincent's (triangle en white horse) pint heineken voor 1,20 euro.....
      Gereisd met partner in januari 2006

G.B., 17-1-2007

Op zich een prima appartement met mooi uitzicht over heel benidorm. Wij waren hier eind december - begin januari en alhoewel het weer zo goed was dat je op het strand kon liggen bakken, was het op het balkon nog wel koud. Hier komt niet vaak de zon op. In de zon zal dit wel een voordeel zijn, omdat het dan anders veel te heet is. Spullen in het appartement waren best oud, maar alles wat je nodig had was er. Het was wel schoon. Als je in dit appartement zit mag je gebruik maken van het overdekte zwembad in hotel Benikaktus, dat is een leuk zwembad en vlakbij het hotel. Verder zit naast het appartement een mc Donalds en een Burger King wat ook leuk is voor wie daarvan houd :)
        Gereisd anders in januari 2007

Joany, 14-8-2006

Wij zijn net terug en hebben het ontzettend leuk gehad in Don Miquel II. De appartementen zijn gerenoveerd en zien er heel erg verzorgd en schoon uit. Een luxe was de wasmachine. Verder goed voor jongeren en ouders met kinderen vamaf 4 a 5 jaar. Je moet wat aardig klimmen. Fijne vakantie gehad met REKRO, SNOEYINKREIZEN.
          Gereisd anders in augustus 2006

Peter, 23-1-2005

vind het een leuk eerder klein hotel met propere kamers en goede service.
            Gereisd anders in januari 2005

maria, 9-6-2004

wel erg verouderd, opknapbeurt is niet overbodig..helemaal als je bedenkt dat het bij Benikakatus hoort, wat echt heel netjes en schoon is...jammer MOET touropperator of wie dan ook eens wat aan gaan doen
              Gereisd anders in juni 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Don Miguel I & II bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Don Miguel I & II in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Don Miguel I & II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Don Miguel I & II scoort een 7.13 uit 10 op basis van 8 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: