Appartement Copacabana ***

Copacabana

4 reviews over Appartement Copacabana in het Nederlands

dusoswa, 30-1-2007

fijn appartement,binnen een beetje oud,maar je bent toch veel buiten,zeker alle lof voor xander die je verwelkomd als een familie lid.
    Gereisd anders in januari 2007

Trudy, 9-8-2005

Wij zijn hier in Oktober 2004 geweest en het appartement waar wij zaten was zeer slecht onderhouden.Het was vies,de badkamer krioelde van de kakkerlakken en de bovenbuurman had ook nog eens last van flinke lekkage.Gemeld bij reisleiding maar er is niets aan gedaan.Geen copacabana meer voor ons.
      Gereisd anders in augustus 2005

Simone, 20-6-2005

Ik heb hier jaren mijn vakanties gevierd en vind het helemaal geweldig!!

Het waren eenvoudige appartementen, maar in die tijd betaalde je er ook weinig.

Ligt in het verlengde van de stapbuurt en direct aan het strand. Grote balkons en iedereen die eens meewil kan meer want ze hebben supergrote appartementen.

Gereisd anders in juni 2005

H.Baars, 18-2-2005

Het appartement staat niet meer in de gids van Touroperator vermeld,was het eerst nog redelijk betaalbaar,want nogmaals het is en blijft 'n zeer eenvoudig en sober ingericht appartement in een van de oudste gebouwen van Benidorm,zonder enige vorm van faciliteiten,thans is het complex bij 'n andere organisatie ondergebracht en deze trekt meteen de trukendoos open en berekend buiten de normale prijsverhogingen om ook nog eens luchthavenbelasting,kortom,als ik in dit jaar weer zou gaan dan ben ik ruim 560 voorheen nederlandse guldens meer kwijt dan in 2004,hoe prijs ik me zelf uit de markt?
          Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Copacabana in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Copacabana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Copacabana scoort een 6 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: