Hotel Benidorm Centre ****

7,5

88 reviews over Hotel Benidorm Centre in het Nederlands

fantastische medewerkers perfecte ligging

mevr.Mahtab, 22-8-2017

erg vriendelijk en behulpzaam! eten was minder lekker. weinig keue bij de snackbar. sauna is erg klein. fitnessruimte moet gerenoveerd worden. zwembad was klein en niet uitnodigend.

gastvrijheid was top!

Gereisd met partner in augustus 2017

leuk maar erg druk

Fatma, 22-8-2017

benidorm hotel center heeft geweldige service! super aardige medewerkers en ligging van het hotel is top. echter eten valt tegen ook snaks bij de bar viel tegen. benidorm zelf is prachtig maar te druk en te toeristisch
        Gereisd anders in augustus 2017

heel fijn

Nel, 22-7-2017

schoon eten goed fijn zwembad met bedjes.Een nadeel betalen voor wifi
        Gereisd met partner in april 2016

Fantastisch hotel

Johan, 27-1-2017

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk eten. Niets op aan te merken. Alles top!
        Gereisd alleenreizend in december 2016

Joep Janssen, 9-9-2016

Wij kunnen eigenlijk niets naar voren halen wat niet goed was, wij zijn erg tevreden.
        Gereisd met partner in april 2016

Nooit meer

Tina Nguyen, 12-3-2016

Benidorm is echt leuk, maar het eten....ik zou dat niet eens aan de honden willen geven.

Hotel oud versleten, de bedden zijn voor de smurfen en waren kei hard

Gereisd met partner in maart 2016

Heerlijk

Gerard Zikking, 8-2-2016

Met touroperator ging ik, voor de tweede keer, alleen naar Benidorm. Heerlijk met de bus. Boekje lezen, ‘s avonds een DVD kijken en klaarmaken voor de nacht Aankomst in het hotel. Eerst even uitpakken en installeren in een ruime kamer. Oké, misschien iets gedateerd en aan renovatie toe. Maar hopelijk niet op korte termijn, want dit hotel is voor mij voor herhaling vatbaar. Maar het is schoon en netjes. Toen de omgeving verkennen en wat boodschappen doen. 's Avonds het diner. Wat een ruime keus. Zowel voor ons Nederlanders en de Spanjaarden. Afwisselend genoeg. En dat iedere avond. Geen dag hetzelfde. Ik had geboekt met half pension. Maar wilde ik ook lunchen, geen probleem. Ook het ontbijt afwisselend en genoeg keus. En het personeel, vriendelijk en ook beetje Engels sprekend. Het weer was geweldig. Ik zat op de 5de verdieping en rond 08.30 uur kwam de zon tot 's middags 17.00 uur. En dat voor februari. Maar rond half elf ging ik een rondje Benidorm doen. Zocht het, mijn favoriete, Poniente strand op. Het eerste wat ik daar zag, was een groepje zingende Spanjaarden. Toen door naar het strand. Volop zon, waar ik dan ook gebruik van maakte. Ik ging heerlijk zitten met mijn rug tegen de boulevard muur. Rond 2 uur weer het dorp in, tapas eten en terug naar mijn kamer waar ik op het ruime terras nog genoot van de namiddag zon.
        Gereisd alleenreizend in februari 2016

Heerlijke vakantie

LvG, 17-1-2016

Hotel was prima, locatie nu diverse keren geweest, gezellig, leuke boulevard, maar volgende keer eens weer naar een andere plaats.
        Gereisd met partner in november 2015

geen 4 steeren waard

piet, 30-4-2015

hotel is aan renovatie toe en is schandalig dat wifi zo duur is terwijl andere hotels gratis is. eten saai geen variatie en minder keus als anders. muziek kan ook beter en obers zijn niet vlug moet je echt roepen nee voortaan toch maar andere accomodatie
        Gereisd met partner in april 2015

Heel goed

Riet Hersbach, 16-4-2015

Vriendelijk personeel en heel schoon goede service.
        Gereisd anders in maart 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Benidorm Centre bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Benidorm Centre in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Benidorm Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Benidorm Centre scoort een 7.49 uit 10 op basis van 88 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: