Beoordelingen Hotel Benidorm Centre****

Benidorm Centre****
75 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Benidorm Centre****
C/ Gerona 4, E-03501, Benidorm

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Benidorm Centre**** in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Benidorm Centre**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Benidorm Centre scoort een 7,6 uit 10, op basis van 75 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Benidorm Centre**** in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Benidorm Centre****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Benidorm Centre**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 47 vakantiefoto's van Hotel Benidorm Centre**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Benidorm Centre**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar). Vergelijk Hotel Benidorm Centre**** met andere accommodaties in Benidorm.
Even geduld a.u.b.

7,3
7,1
6,9
5,8
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Mrt. 2014
"Heel erg matig"vertalen
piet
3,0

2-4-2014 Ik vond het hotel gewoon niet goed.
Eten zeer eenzijdig erg weinig variatie en ik ben geen zeur, maar gewoon niet leuk
En ben al 5 x in Benidorm geweest en verschillende hotels gehad, maar dit slooeg alles.
Prijs kwaliteit ver beneden peil.
Staat te boek als 4 steren, maar voor mij 2 sterren
Kamer erg verouderd, handdoekhaken hingen erbij, veel geluidsoverlast van agregaat in de tuin.
Waterleidingen hoor je, en de wc die worden doorgetrokken op de 2e verdieping.
Kortom zeer rumoerig allemaal
Stoelen op balkon deugen niet ben 2x door poot gezakt met als resultaat gat in mijn kop.
Ik snap niet dat reisorganisaties dit nog durven aanbieden

Gewoon een waardeloos hotel

met partner, 2013
"Overwinteren 2014"vertalen
Tinie Martens
9,0

31-12-2013 Ook dit jaar gaan wij weer overwinteren in Benidorm Centre.
Wij zijn er vanaf begin januari tot half maart, 2014
Ik doe al 10 jaar overwinteren, de laatste 2 keer i Benidorm Centre.
Minpunten heb ik niet, mmmmm de kamers zijn inderdaad wat verouderd.
personeel is vriendelijk en helpen altijd, het eten is heel goed, toch zijn er mensen die klagen, ik vraag mij af wat die dan gewend zijn. Elke avond live muziek, heel gezellig...... Groeten Yvonne i Tinie.

met partner, Dec. 2013
"Zeer gezellig familie hotel, is er goed toeven."vertalen
h_blom47
8,0

31-12-2013 Het hotel ligt in het centrum van Benidorm, busstation op loop afstand,aantrekkelijk om plaatjes als Calpe en Althea te bezoeken, zo ook Joiosa waar de Valor chocolade fabriek is met gratis entree met rondleiding en veel proeven en met korting kopen.
(TIP) Als je de sleutelkaart van de kamer bij de receptie o waardeer kun je er de drankjes mee betalen en krijg je 15% korting ook voor 10 euro wifi beschikbaar.

Mei 2013
"Redelijk hotel, maar toch maar niet meer"vertalen
Leo
6,0

10-6-2013 Het hotel Benidorm Centre is redelijk maar beslist geen 4 sterren waard.
het maximale aantal is niet meer dan twee.
Het personeel is heel vriendelijk, maar het hotel is duidelijk aan renovatie toe.
Het eten was veel van het zelfde en er was weinig keuze.
Het ontbijt was niet meer dan middelmatig.

met partner, Nov. 2012
"Rustig hotel voor mensen van middelbare leeftijd"vertalen
P.Meuffels
9,0

30-11-2012 Ligt centraal om fijne wandelingen te maken langs boulevard.
Is niet te druk. In nov. tijdens de festiviteiten van de Patrones van Benidorm kans op enkele luiddruchtige Engelse gasten. Goed eten en heel attente bediening. Kamers goed verzorgd. Prima kamermeisje

met partner, Sept. 2012
"Zeer goed"vertalen
r scholten

29-9-2012 een heel goed hotel
het uitzicht is zeer goed
in een vrij gezellige buurt op nog geen 5 minuten lopen lopp je in een winkelstraat en je bent zo aan het strand met een gezellige boullevaart
een hele fijn vankantie gehag

met jonge kinderen, Aug. 2012
"4 sterren is teveel"vertalen
h.vogels15
4,0
6,0

12-8-2012 geen animatie voor kinderen -zwembad zonder toezicht,dus veel handdoekleggers -saaie menukaart,dompige eetzaal -ruime kamers,kleine donkere badkamer -prima airco in het hotel en gratis werkende koelkast op de kamer. -kleine trage liften -gratis wifi,werkt niet altijd 100% -f -nergens cameratoezicht -personeel in de eetzaal werkt erg vlot
- dagelijks gratis krant lezen -wij hadden een kamer op de 9e verdieping,tijdens openingsuren van de fitness op de 10e verd (tot20u) dreunde het voortdurend door neerkomende gewichten etc,! Aan de balie werd niets gezegd over het betaalpassysteem,we kregen de kamer pas tegen 1400u,bleek er geen kluisje te zijn,wel een gevulde koelkast!engelse ober michael heeft alles uitgelegd en ons geholpen met het betaalpas,werkt echt prettig!
aan de bali aardig personeel,.in de eetzaal sommige erg nors,. eetzaal klein,erg druk op sommige tijden,. zwembad is klein,happy hour van 1700-1900 2 drinks voor 1 prijs is wel leuk.

met jonge kinderen, Juni 2012
"Leuk hotel"vertalen
Fam.Stokkel
8,0

15-7-2012 Wij zijn hier begin juli (2012) geweest. De kamers waren op zich wel goed maar de badkamer is idd klein. Wordt wel echt goed schoongemaakt . Het is ook een rustig hotel geen herrie ervaren. We hadden ontbijt en lunch en beiden perfect, genoeg keuze. De obers zijn allemaal vriendelijk . Zwembad was ook fijn, bij ons was het dagelijks heel rustig maar dat komt misschien omdat wij wat vroeger in het seizoen zijn gegaan.Ligging van het hotel is zeer prima, genoeg winkels (waaronder supermarkten) restaurantjes en dicht bij het strand. In totaal zijn we 12 dagen geweest en het was fantastisch... Zouden zo weer terug willen... Benidorm zelf is ook super! Volgend jaar weer!

met partner, Mrt. 2012
"Leuk gehad maar niet meer"vertalen
ippy
3,0

16-5-2012 eerst 3 weken benidorm centre was wel aardig maar erg ongezellig geen bloemetje optafel of een kaarsje de recreactie lijkt net een kantine, daarna 3 weken in een andere hotel in benidorm daar hebben we pas schik gehad en een mooi uitzicht geweldig dus 1 x benidorm centre

met partner, Mrt. 2012
"Heerlijk ontspannen"vertalen
Hans Bos
7,0

11-4-2012 We hebben genoten in Benidorm.
We zaten op de 7e verdieping met, tussen de flats door, prachtig uitzicht op zee.
De badkamer is gedateerd, donker en weinig ruimte op het toilet.
Heerlijke stevige bedden en een mooi balkon.
Het eten (vol pension, het verschil in prijs tussen half en vol pension is heel klein) was over het algemeen zeer smakelijk, ruim voldoende in hoeveelheid en ruim voldoende in variatie.
In de lobby gratis wifi.
Een aanrader gezien de geboden prijs/kwaliteitsverhouding

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?