Appartement Astoria Nuevo **

Astoria Nuevo
7,3

3 reviews over Appartement Astoria Nuevo in het Nederlands

Naomi, 15-4-2004

Appartement zijn schoon. Vind het ontbreken van een zwembad wel een nadeel en ook en de ligging vind ik niet echt prettig, maar dat is een kwestie van voorkeur. Er zijn betere appartementen te vinden in Benidorm.
    Gereisd anders in april 2004

Helsen, 25-1-2004

Wij zijn er geweest in mei 2003.De keuken was prima dat wel.Als je een tweede sleutel wou moest je hier bijna voor smeken.Schoonmaak was haast onbestaande.Slechts 1 keer per week schone handdoeken.Te weinig warm water.Geen safe beschikbaar,wel een gemeenschappelijke.In het weekend kon je niet in de safe,doorde week af en toe.Verder hadden we elke dag vieze kakkerlakken,dat kan voorkomen in een warm land ok.maar als je er wat van zei werd er niks aan gedaan,dus zelf even een spuitbus gekocht.De tv enkel spaans wel vrij groot scherm.Op zich was het niet slecht maar er zijn betere alternatieven hebben we ondertussen ondervonden.
      Gereisd anders in januari 2004

Evert & Rob, 9-9-2003

Helemaal TOP. Lekker midden in het stadje en op loopafstand van alles. Lekker knus, je vergeet dat er geen zwembad bij zit. Supermarkt, strand, bussen alles bij de hand.

Een echte aanrader voor Benidorm, vooral omdat het niet een massaal ding is. TOPPIE!!!!

Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Astoria Nuevo in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Astoria Nuevo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Astoria Nuevo scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.