Hotel Agua Azul ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Agua Azul*** bij :

2 reviews over Hotel Agua Azul in het Nederlands

Drama

Anoniem, 12-8-2017

Wij hebben dit hotel gekozen incl all inclusief. Achteraf hebben we er spijt van. 4/5 van het personeel is niet aardig. Het eten is niet gaar en de airco werkte niet.
Gereisd met vrienden in januari 2017

Perfecte ligging

j.godron, 8-9-2011

Wij zijn hier voor de 2e keer geweest, de ligging is perfect , 5 min van het oude centrum.lekker zwembad.De meeste bezoekers zijn spanjaarden en het eten is ook perfect met veel vis.De kamers zijn een ramp, alles hoor je , je hoort de buren snurken en naar een paar dagen hebben wij onze kamer geruild, de spanjaarden praten erg hard en in de nacht gewoon de tv hard aan, dit is het enige minpunt van dit hotel !!
Gereisd met partner in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Agua Azul in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Agua Azul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Agua Azul scoort een 3.5 uit 10 op basis van 2 reviews.