Hotel Cap Negret ****

Cap Negret
7,4

8 reviews over Hotel Cap Negret in het Nederlands

Altea is zo mooi, het hotel is hartstikke prima!

Van rooij, 7-10-2017

Heerlijk hotel, fijn zo aan de zee! Animatieteam aanwezig en doen hun uiterste best. Eten en drinken is niet duur (wij hadden logies). Het is ongeveer 10 minuten lopen naar het centrum. Treinstation in de buurt. Altea zelf is prachtig en gelukkig hadden wij een kamer met zicht op de zee en altea ( het beroemde kerkje). Kamers zijn superschoon en prima bedden. Waar wij wel van opkeken was dat je een hoofdkussen kunt huren voor gemiddeld €5 pp pn. Het kussen wat er lag vonden wij niet zo geweldig. Badlakens hebben ze in het hotel. Scheelt veel gewicht als je gaat vliegen. Het is goed te doen met openbaar vervoer vanaf alicante. Kortom, wij hebben een fantastisch verblijf gehad en komen zeker terug!!
Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch hotel

Simone, 18-5-2017

Heerlijk hotel, met mooie schone kamers met zeezicht. Niet alle kamers hebben even mooi zeezicht, is ter plaatse eventueel te veranderen. Geweldig zwembad en lekker ontbijt. Lekkere cocktails aan de bar. Minder goed was de trage receptie.
Gereisd met vrienden in mei 2017

heerlijk strandhotel

Jacomar, 14-6-2016

Wij komen regelmatig in Cap Negret vanwege de ligging direct aan het (keien)strand.

Er zit dus geen weg tussen. Hotel is onlangs gerenoveerd en de superior rooms

hebben een vernieuwde badkamer met o.a. inloopdouche en rainshower. Heerlijk.

Ook de bedden waren uitstekend. Nieuwe boxsprings.

De kamers waren schoon en worden prima onderhouden.

Alle kamers hebben zeezicht, hoewel er ook kamers zijn die minder uitzicht hebben omdat het hotel in een z.g. V-vorm gebouwd is. Ruime balkons.

Het zwembad is fantastisch.

Het ontbijtbuffet is prima verzorgd. De lunch- en dinerbuffetten zijn heel Spaans, je houdt ervan of je houdt er niet van.

Een heerlijk, echt Spaans hotel, direct aan zee waar over het algemeen heel veel Spanjaarden logeren.

Gereisd met partner in juni 2016

wat verouderd qua accomodatie

mevrouw Caderius van Veen, 3-8-2012

mooie ligging echter wat slecht onderhouden. geen ontbijt, noch verder gegeten aangezien we overdag bij vrienden in hun huis verbleven
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

zeker niet slecht voor een 3 sterren

patrick de paepe, 13-7-2008

op de eerste aanblik lijkt het een welles niettes hotel .maar eens binnen is het best oke .de ene dag is het eten super de andre dag weer wat minder, maar zeker zijn geld waard voor een 3 sterren hotel kamers zijn goed gekuist zwembad is mooi. en je licht mooie baai tussen calpe en het verschrikkelijke benidorm (voor mij de lelijkste stad op aarde) altea daar in tegen zeer mooi en een aanrader ga eens naar pizzarria stro-boli zeeeeer goed en ga ook zeker naar de watervallen in de buurt .en naar guadalest
Gereisd familie in juli 2006

g.bode, 26-1-2008

Goed hotel

personeel vriendelijk

zeer schoon

eten helaas zeer slecht was in in 2006 beter

Gereisd met partner in oktober 2007

H. van den Berg, 8-8-2007

Van 18 tot 25 juli 2007 in Cap Negret verbleven. Buitenkant voorkant hotel ziet er niet uit. Achterkant beter met heerlijk zwembad en directe ligging aan strand (stenen). Airco stelt inderdaad niet veel voor maar is ook niet echt nodig. Deuren van balkon opengooien, koel genoeg en je kunt genieten van de zee! Echt Spaans hotel met bijna alleen maar Spanjaarden. Eten ook Spaans (lekker dus). Personeel niet echt vriendelijk, zowel aan de receptie als bij de bar bijna onvriendelijk te noemen.

Al met al een heerlijke week gehad.

Gereisd familie in augustus 2007

mollie, 25-6-2007

Mooi Hotel,

Heerlijk rustige omgeving,

als je het hotel uitloopt loop je zo de zee in.

uitzicht op zee.

kamers altijd schoon.en elke dag schone handdoeken.

minpuntje,geen koelkastje op de kamer.

en de airco stelt niks voor.

daar in tegen hoor je wel lekker de golven van de zee.

Gereisd anders in juni 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cap Negret bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cap Negret in Altea / Altea la Vieja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cap Negret zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cap Negret scoort een 7.36 uit 10 op basis van 9 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: