Hotel Tryp Ciudad de Alicante ***

Hotel Tryp Ciudad de Alicante
Tryp Ciudad de Alicante
8,7

5 reviews over Hotel Tryp Ciudad de Alicante in het Nederlands

Fantastische service en geweldige ligging!

Jacqueline, 9-10-2017

Dit hotel heeft een zeer goede ligging ten opzichte van het strand, de haven, het centrum en Castillo de Santa Bárbara. De bus vanaf de luchthaven stopt om de hoek. Het is een zeer goed hotel voor een stedentrip met een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Ruime, schone kamers en zeer vriendelijk personeel. Er wordt een uitgebreid ontbijtbuffet geserveerd met goede koffie. Koffie en thee zijn overigens de hele dag gratis te verkrijgen. De laatste dag hadden wij de avondvlucht en in het zusterhotel 50 m verderop konden wij, na een middag strand, in de kelder douchen en omkleden. Wij kregen zelfs een badhanddoek!

Enig minpuntje was dat één van de kamers bij aankomst naar sigarettenrook stonk, maar hier werd direct actie op genomen. De service is uitmuntend!.

Gereisd met vrienden in september 2017

Goed hotel met geweldige ligging

Anne, 12-6-2016

Goed hotel met een geweldige ligging. Het hotel ligt 1 straat verwijderd van het strand bij het gedeelte waar enkele leuke strandtentjes te vinden zijn. Ook loop je zo vanuit het hotel de gezellige boulevard met restaurants en toeristische winkels op. De echte winkelstraat met ook grotere winkelketens is iets verder lopen maar prima te doen. Ontbijtbuffet is klein maar toch meer dan genoeg keuze, wordt constant bijgevuld en vooral erg lekker! Verder zijn er weinig faciliteiten in het hotel, geen echte bar oid. Voor ons geen probleem. Kamers ruim en schoon. Voor ons een prima uitvalsbasis voor een paar dagen Alicante! Tip: neem geen dure taxi vanaf het vliegveld, de bus (volg borden busterminal op vliegveld) stopt bijna voor het hotel (plaza puerta del mar, nog geen 4 euro p.p.).
Gereisd met partner in maart 2016

Leuk hotel

Mireille, 21-7-2012

We zijn net terug uit Alicante en hebben een paar dagen in dit hotel overnacht. Prima hotel! Kamers zijn mooi en schoon en het personeel is vriendelijk en behulpzaam! Verder is het maar twee minuten lopen van het strand. Een klein minpuntje: je kijkt op een ander gebouw vanuit je hotelkamer en het is aan te bevelen om oordoppen mee te nemen. Het is erg gehorig.
Gereisd met vrienden in juli 2012

Prima hotel!

Nika, 10-8-2009

De ligging van dit hotel is ideaal; 2 minuten lopen naar het strand en ook 2 minuten lopen van de binnenstad met heerlijke restaurantjes en leuke barretjes.

De kamer zag er netjes uit en had een schone badkamer. De airco voldeed prima en dat was maar goed ook, want buiten was het ongeveer 40 graden.

We vlogen 's avonds terug naar Nederland. We konden onze bagage in het hotel laten en aan het einde van de dag konden we in een ander gebouw van het hotel ons douchen en in een speciale doucheruimte. Erg fijn was dat.

Kortom; een prima hotel voor een korte vakantie in Alicante.

Gereisd met partner in juli 2009

Christel Pols, 5-6-2007

Middenklasse hotel, gelegen midden in het centrum, vlak achter de boulevard en op 2 minuten lopen van het strand. We kregen een niet roken kamer die echt verschrikkelijk stonk naar de rook, de lucht was er niet uit te krijgen!! De airco werkte ook maar matig en we zaten 5 hoog onder een plat dak! Wel een dakterras. Het ontbijt was goed.
Gereisd anders in juni 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tryp Ciudad de Alicante bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tryp Ciudad de Alicante in Alicante, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tryp Ciudad de Alicante zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tryp Ciudad de Alicante scoort een 8.65 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: