Hotel Amerigo *****

Amerigo
8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Amerigo bij:

3 reviews over Hotel Amerigo in het Nederlands

Een prachtig en heerlijk relaxed hotel!

conchita Velloso, 30-7-2008

Wij hebben een paar heerlijke dagen gehad in Hospes Amerigo in Allicante. Het ligt echt heel centraal: een straat achter de esplenada en de haven.De kamers zijn prachtig en heel ruim. De service is perfect. Er heerst een heerlijke rust in het hotel. Ik vond de spa niet verouderd, de vloer is helemaal van hout en die verkleurd nu eenmaal. Het ontbijt is werkelijk heerlijk, nergens zo'n leker ontbijt gehad. Wij zijn geweest met onze kinderen en die vonden het ook erg leuk.
Gereisd familie in juli 2008

Madelon, 3-5-2008

Een wat strak, design hotel. Niet echt heel sfeervol. Wel netjes.

Wat wel handig was dat ernaast een heerlijke tapasbar zit. Een echte aanrader! Ze bezorgen ook op de kamer. Spa valt tegen. Erg klein en verouderd zwembad. Wij kregen een kamer met uitzicht op een piepklein binnenplaatstje met haast geen daglicht.

Gereisd met partner in mei 2008

Niet opgegeven, 21-5-2007

Fantastisch hotel, hartje centrum en op loopafstand van de Esplanada en het strand. Goede service, mooie en ruime kamers. Is meer zakenhotel dan toeristen hotel. Zwembad op dak heeft schitterend uitzicht.
Gereisd familie in mei 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Amerigo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amerigo in Alicante, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amerigo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Amerigo scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: