Appartement Las Arenas

Las Arenas
6,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Las Arenas bij:

2 reviews over Appartement Las Arenas in het Nederlands

verschrikkelijk smerig

Ad, 6-1-2009

Wat was dit een vies appartement, je bleef aan de vloer plakken, haren van vorige bewoners in de douchebak, hele keuken zo vet als spek, levensgevaarlijke situaties met open en bloot uit wanden en plafonds stekende draden.

Het was een grote smeerlapperij, we zijn er na 2 dagen dan ook vertrokken !

Na wat voor een appartement we vorig jaar hadden (echt perfect) was dit een grote misere, gelukkig hadden we binnen 2 dagen een ander appartement via onze ,Amigo, ter plaatse.

Gereisd met vrienden in november 2008

super appartement

avdp, 13-8-2008

ik heb al heel wat appartementen gezien en bewoond in Benidorm, maar las arenas klopt ze allemaal, heel veel ruimte, zeer schoon, prima service, heel rustig, mooie entree, prima parking, goed beveiligd, portier, dubbel gesloten etc.

echt mensen, zo een appartement vind je niet makkelijk in Benidorm.

wij zaten op de bovenste verdieping(18) met 4 personen, 3 slaapkamers, 2,5 badkamer, enorme keuken, grote hal, grote huiskamer, en het balkon sloeg werkelijkalles, zo groot.

Gereisd familie in november 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Arenas in Alcoceber, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Arenas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Las Arenas scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: