Hotel ALEGRIA Alcoceber ***

8,1

5 reviews over Hotel ALEGRIA Alcoceber in het Nederlands

zeer aan te raden Hotel

Vercnocke Andre, 14-10-2008

we zijn hier voor 14 dagen geweest,van 27/09/08 tot 12/10/28 de kamers waren mooi,het Hotel was ook zeer goed,juist de laatste 3 dagen wat minder,het weer was dan niet goed en het zat vol met Spanjaarden met de auto voor de feesten van Valencia en de auto stond niet meer veilig op straat,daar kijken ze niet op een stamp of een bluts,ze zouden uw auto een parking verder duwen met hun auto.

Het eten was lekker en het personeel ook vriendelijk,juist s'avonds wat laat om te eten.

Wel een aanrader voor wie een goed Hotel zoekt

Gereisd met partner in oktober 2008

Goed Hotel..

Birger D'Hondt , 1-8-2008

Dit is een erg goed hotel. Het is uitstekend voor mensen die op zoek zijn naar rust en kalmte. Dit kwam deels doordat het niet volledig volboekt was en ook omdat het een hotel is die zeer in aantrek was bij spanjaarden, die graag hun SIESTA houden in de namiddag. Nooit diende je handdoeken op voorhand te leggen. Er was niet veel animatie voor kinderen, maar het zwembad was wel uitstekend voor de kinderen. Meestal 1,20m diep. Erg verzorgde en zéér ruime kamers. Wij hadden een suite kamer en die was perfect. Dit was de beste kamer die we ooit hadden op vakantie. Het personeel was erg vriendelijk en attent. Het eten was niet echt gevarieerd maar er was toch voor elk wat wils. Op 25 meter is er een supermarktje en op 300 meter een ruim strand. Ligging is vrij rustig.
Gereisd anders in augustus 2008

Genne - Schumacher Eddy en Wies, 28-10-2007

Mooi hotel : Rustig dorpje . Personeel OK maar enkel spaans.

Keuken zeer goed maar warmhoudschotels ondermaats ! ! ! Vaak te koud eten . Poetsen mag ook in de hoekjes op de badkamer. Kapaciteit eetzaal veel te klein indien hotel volgeboekt ! Wachtrijen aan de ingang ! Dus boek buiten vakantieperiodes . Algemeen : zeer goede prijs kwaliteits verhouding.... dus verder niet zeuren over tekortkomingen van een 3 sterren hotel . Als je meer verwacht moet je meer betalen.

( vervelende hond van de buur = tevens nachtwaker aan de balie)

Verder prachtige omgeving . Wij hebben nog eens 1200 km verkend in het achterland .PRACHTIG . Zeker Marina d´Or gaan bezoeken in Oropesa del Mar : Voor inlichtingen mail gerust .

Gereisd met partner in oktober 2007

Ton, 28-11-2006

Superschoon en redelijk luxe hotel, met een prettige uitstraling en moderne inrichting. Mooi zwembad waarvan het water elke dag wordt gecontroleerd op de temperatuur. Om een uur of zes half zeven nog even na genieten met een wijntje of biertje aan de bar, of op het terras.

Twee keer geweest en erg goed bevallen.

Gereisd met partner in juni 2005

dirk, 22-6-2006

Verleden jaar 2005 een heerlijke vakantie gehad in dit hotel. Als klanten gekomen, als vrienden vertrokken. We gaan zeker terug naar dit hotel. Lekker eten, zeer goede service en klantvriendelijk.

Een aanrader als je het ons vraagt.

Gereisd anders in juni 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor ALEGRIA Alcoceber bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ALEGRIA Alcoceber in Alcoceber, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ALEGRIA Alcoceber zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel ALEGRIA Alcoceber scoort een 8.09 uit 10 op basis van 6 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: