Hotel Sun Palace Albir ****

7,1

37 reviews over Hotel Sun Palace Albir in het Nederlands

Geen tweede keer.

Anja Kivits, 11-9-2017

Het hotel op zich was goed zag er mooi uit.

Ontbijt was ook goed,maar het middag en avondeten slecht.

Wij waren met 8 personen waarvan er 4 ziek zijn geworden

aan de diaree en overgeven ,dus dat was minder,

verder hadden wij all inclusive maar de bar aan het zwembad ging elke

dag s,middags een paar uur dicht soms wel 3uur!!!!

zodat je elke keer naar boven moest en naar binnen om drinken te halen.

dus voor ons geen Tweede keer.

Gereisd met vrienden in september 2017

Geen 2e keer meer!!

Rammeloo, 17-8-2017

Op het eerste gezicht een prima hotel. Het gebouw en kamer is goed verzorgd en schoon. Helaas was het eten slecht. Koud, heel weinig variatie.Het vlees vaak niet gaar. In de ochtend moet je voor 08.00 je bedden bij het zwembad reserveren anders heb je gewoon geen plek. Als je eenmaal je stekje hebt gevonden heb je rond 09.00 uur nog kans dat je door de leiding van het hotel van je plek wordt gejaagd. "het is niet de bedoeling om een plekje te bemachtigen". Men schiet te kort aan capaciteit en het probleem wordt vervolgens bij de klant neergelegd. Animatie was maar erg mager. Absoluut niet kindvriendelijk. Voor ons als gezin zeker geen 2e keer meer!!!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Jammer, want had beter gehoopt met 4 sterren!

sacha, 17-8-2017

Via touroperator dit hotel geboekt. Bij boeking is het op all-in tarief maar twee weken voor vertrek kreeg ik mail dat ik per persoon, per dag 20 euro bij kon betalen en dan was écht alles all-in??

pluspunten; wifi, nette/schone kamers, hoewel de douchekop iedere keer naar beneden viel.

minpunten; -Het buffet, iedere keer weer een zoektocht. vlees/kip is taai, vis ziet er onbetrouwbaar uit. Worden op dezelfde bakplaat gebakken. Dus buiten het hotel gaan eten. (leuk hoor all-in) -Niet geschikt voor kinderen, welke leeftijd dan ook. Niet toegestaan om balletje te gooien in zwembad en verder niets te doen behalve biljarttafel (binnen). Had kamer met tussendeur. Vermoedelijk bestemd voor familiekamer. Helaas konden wij alle "activiteiten" van de buurtjes horen. Aantal karakters zijn te kort om meer indrukken(helaas negatief) te geven. Kort gezegd; wil je een leuke vakantie, als je het hele jaar hard hebt gewerkt, sla deze even over. Begrijp touroperator al helemaal niet.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sun Palace Albir bij:

Prima hotel en goed eten

Boots, 10-8-2017

Het hotel is prima en het eten was zeer afwisselend met voldoende keus. Ik begrijp dan ook niet waarom sommige mensen zo negatief zijn. Er waren vrij veel visgerechten bij het buffet maar daarnaast ook verschillende vleessoorten, Je zit in een ander land en nee daar heb je geen Hollandse pot. Dus accepteer nou dat je niet hetzelfde eten krijgt als wat je misschien thuis gewend bent (misschien kun je dan beter een appartement boeken dan kun je eten wat je gewend bent). De kwaliteit van het eten was prima. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Het zwembad was inderdaad kleiner dan op de foto. Erg prettig dat de hotelmedewerkers er voor zorgden dat de spullen van de gereserveerde bedjes werden gehaald. Niets is zo erg als mensen die 's ochtends vroeg een handdoek neerleggen en vervolgens uren later terugkomen.

Kamers prima goede airco en goed schoongemaakt.

Het is inderdaad een behoorlijke klim in de hitte naar het hotel maar er rijdt overdag een shuttlebus en 's avonds is het goed te doen.

Albir mooi plaatsje maar heb je na een paar keer wel gezien.

Al met al heerlijke relaxte vakantie.

Nooit meer

Kees, 6-8-2017

In de eerste instantie ziet het hotel anders uit dan op de foto's. Het zwembad is erg klein. Het eten was niet lekker en koud. Ook geen variatie in het menu. Sommige personeel was vriendelijk, maar sommigen onprofessioneel en onvriendelijk, zoals Jose een ober in het restaurant. Al met al geen aanrader!!!
Gereisd met partner in juli 2017

Flink tegenvallend

Tea, 3-8-2017

(Saaie kamer) Kamer 433 aan de rustige kant van het hotel. Koelkastje leeg bij aankomst, maar je kan een drankenpakket kopen.

Ruime badkamer, maar in het bad douchen.

Grote kamer.

Geen kussenmenu.

BVN op de tv.

Airco werkt goed.

Wij hebben er één nacht geslapen en alleen het ontbijt genomen. Dat was uitermate slecht, koffie van het type NTD, oftewel: Niet Te Drinken!

Kaas, worst, jam, sinaasappelsap: allemaal smakeloos.

ADVIES, boek alleen een kamer als je persé daar wilt zitten, en ga ergens anders lekker ontbijten!

Bed vond ik erg hard, maar dat is persoonlijk. Wifi werkte redelijk goed op de kamer. OVERALL: voor 152 euro inklusief ontbijt voor één nacht: zéér matig!! Voor ons niet meer.

Gereisd met partner in augustus 2017

echt jammer

slechte vakantie, 27-7-2017

Het hotel op zich was niet slecht, het eten goed. Maar de ligging slecht en de reis -organisatie echt hopeloos. Om 's-nachts te vliegen kies je zelf maar als je denkt all in clusive te zijn en om 09.30 uur aankomt in je hotel en dan horen dat je kamer om 16.00 uur ingaat en ook je all inn dan breekt er iets. 1e dag gewoon alles zelf betalen. Ook bij vertrek 1100 uur je kamer uit einde all inn en pas gehaald worden om 19.15 uur. Protesteren bij touroperator helpt niet, die zeggen dat het internationale regels zijn maar deze staan niet op de webpagina van touroperator. Deze touroperator worden door onze familie en kennissen niet meer gekozen om mee te reizen.
Gereisd met partner in juni 2017

mooi schoon hotel met leuke entertainment.

Yvonne Veen, 7-7-2017

grote en schone kamers, leuk zwembad, vlakbij de zee,Leuk entertainment,leuke plaats en vlakbij Benidorm en Althea,

shuttel busje naar centrum en strand.Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Wat jammer is dat de all inclusief formule verschilt met betalende gasten alsof wij niet betaald hebben.

Verder prima vakantie gehad..

Gereisd met partner in mei 2017

Prima locatie, dichtbij zee en rustige ligging

Mieke Teunissen, 6-7-2017

Vriendelijk personeel, goede maaltijden in buffetvorm, schone, ruime kamers, fijn zembad

Voor herhaling vatbaar

Luthart, 4-7-2017

Mooi hotel vriendelijk personeel en zeer schone kamers,met heerlijke bedden.

Heerlijk zwembad met ligbedden. Prachtig uitzicht zeker op het dakterras ,

Eten was goed keuze ui meerdere gerechten.ondbijt was uitgebreid. Zeikers heb je overal maar dan moet je thuisblijven, of meer betalen....maar meestal hebben die mensen thuis niks te makken.

Wij zeggen voor deze prijs €630 voor 2 personen was het goed.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sun Palace Albir bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sun Palace Albir in Albir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sun Palace Albir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sun Palace Albir scoort een 7.1 uit 10 op basis van 45 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: