Matig

1 review over Vakantiehuis Casa Bavaria in het Nederlands

Dit nooit meer

A.Torenbos, 2-8-2010

Woning is beslist niet wat er van verwacht mag worden het is met name in de badkamer zeer vies veel schimmel in de naden en een kast in de badkamer die bijna van de muur komt .Bedden die zeer slecht zijn een keuken die vies is en aan vervanging toe is en meubels zijn zeer laag en de bank is niet om te zitten maar om te hangen verder is de woning geschikt voor 10 personen maar zijn er maar 4 ligbedden bij het zwembad waar we ook zelf chloor tabletten voor hebben moeten kopen want het onderhoud laat ook hier te wensen over na klagen is er na 3 weken iemand geweest om het zwembad schoon te maken de woning is beslist niet geschikt voor iemand die slecht ter been is of gebruikmaakt van een rolstoel want om de woning te berijken moet je eerst door los grind lopen en de beneden verdieping is niet ruim genoeg voor een rolstoel terwijl wij hier toch wel naar gevraagd hebben. voor vragen mail mij
Gereisd met vrienden in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Bavaria in Albir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Bavaria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Bavaria scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.