Villa Anja

Anja
7,3

4 reviews over Villa Anja in het Nederlands

C.M. Heuzen-Nieuwenhuis, 11-8-2007

Wij zijn op visite bij de fam. Corry en Mieke even oven de vacantie gesproken, tot onze grote verbazing zagen wij het artikel van vacantiebeoordeling die net aan een 3 kreeg, ongelooflijk wij komen daar al 10 jaar de mensen zijn daar vriendelijk volop ruimte, alles is op loopafstand, wat moet een mens nog meer. Dan breekt onze klomp over de viezigheid, als je het zelf niet bij houdt dan kan het kloppen, maar matrassen zijn goed, anders zouden wij daar echt niet op gaan liggen. September gaan wij weer terug, heerlijk van alles genieten de rust de fijne mensen en een schoon app. Joop en Toos
Gereisd met partner in april 2007

C.M. Heuzen-Nieuwenhuis, 6-8-2007

Wij zijn bij de Familie Mieke en Corry namens hun computer wil ik graag reageren, wij komen al 10 jaar bij Anja de app. zijn prima veel ruimte heerlijk rustig, en alles is op een loop afstand, de eerste beoordeling las ik vandaag, deze fam. heeft het echt mis, anders zouden wij niet 10 jaar een app. huren, de fam. scholz is een heerlijk gezin als er maar wat is staan zij meteen voor je klaar en dat kan je tegenwoordig niet zeggen, en is er iets dat aan vervanging nodig is ook dan wordt het meteen vernieuwd, wat moet een mens nog meer, in die tijd dat er een muizenplaag was, waren wij er ook, Ik moet zeggen wij hebben er geen een gezien, dus het valt allemaal wel mee. Wij gaan weer vlug onze koffer pakken, op naar de Fam. Scholz in Albir geweldig. Groetjes van Bart en Loes
Gereisd met partner in augustus 2007

C.M. Heuzen-Nieuwenhuis, 10-7-2007

Onbegrijpelijk wij zijn een paar maanden geweest , leuke gastvrije mensen ruim opgezet app. ligging rustig en de winkels lopend bereikbaar. De bus om de hoek, qua bedden die zijn gewoon goed, wij zijn best kieskeurig, maar het verhaal van de Fam. maurik klopt echt niet, daardoor zal ik de mensen aanraden om gewoon te boeken en zelf een oordeel te vellen. En die muizenplaag grrot overdreven (plaag) dat was meteen verholpen. Dat komt in de grootste en de netste hotels weleens voor, maar het blijkt dat er gewoon veel ontevreden mensen rond lopen, en dat is echt jammer. Wij kijken alweer uit naar September en dan gaan wij weer 1 maand, en volgend jaar 3 maanden, wij zijn echt blij met Villa Anja. Groetjes
Gereisd met partner in april 2007

gvanmaurik, 5-4-2007

geboekt voor de winterperiode 2006/2007

huis oogt prima aan de buitenkant

binnen vies onverzorgd en stinkt naar vuil en vocht

muizen- rattenkeutels door hele huis

oude doorgezakte vuilbevlekte matrassen

vuile dekens we hebben zelf maar een paar dekbedden gekocht

eigenaar haalt schouders op en wil de kat er wel op los laten

omdat we ons geld terugwilden heeft de eigenaresse toch maar een ontsmettingsdienst laten komen en deze konstateerde een enorme rattenplaag

ook daarna hebben we nog last gehad van keutels in de keuken

helaas hadden we vooruit betaald dus we hadden niet veel meer keus dan te blijven omdat we niet nogmaals een paar maanden huur konden ophoesten

Gereisd anders in april 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Anja in Albir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Anja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Anja scoort een 7.25 uit 10 op basis van 4 reviews.