Bed and Breakfast Casa Rural La HUerta ****

9,6

130 reviews over Bed and Breakfast Casa Rural La HUerta in het Nederlands

Geweldig

Karin van der Schoot, 16-9-2017

We zijn geweest met 4 vrouwen en we vonden het fantastisch. Het is gewoon perfect! vele leuke plaatsjes in de buurt om te bezoeken, Iedere avond een heerlijk 3 gangen diner voor een schappelijke prijs. Een lekker zwembad met een prachtig uitzicht. Goede tips van de gastvrouw gehad. Gastvrij en gezelligheid ten top. We hebben zo genoten. Heel erg bedankt Inge en Jan voor de verwennerij.
Gereisd met vrienden in september 2017

Helemaal top!

Rick en Lisette, 16-9-2017

Jan en Inge waren ontzettend gastvrij, super locatie, mooie kamers, lekker ontbijtje elke dag, hadden veel tips voor de omgeving. Jan organiseerde een prachtige bergwandeling. Je kan er heerlijk dineren, al bij al: top!

Onvergetelijk

Helen en Bartjan, 15-9-2017

Wat hebben we een fantastische vakantie gehad bij Jan en Inge!

De B & B ligt heerlijk rustig, met een prachtig uitzicht over de wijde omgeving.

's Ochtends kun je kiezen uit verschillende plekjes om te ontbijten, met ieder een ander uitzicht. Jan en Inge maken een heerlijk ontbijt, met vers fruit, lekkere yoghurt, broodjes, verse zoete jus d'orange en desgewenst een eitje. En niet te vergeten heerlijke koffie!

Na het ontbijt kun je heerlijk relaxen aan het gezellige zwembad, met goede ligstoelen en parasols. Ook op het dakterras kun je in de schaduw of zon luieren op luxe loungebedden. Er staan over het hele terrein verschillende zitjes, zodat je genoeg mogelijkheden hebt om je terug te trekken. Naast deze rust kun je ook een feestje bouwen aan het barretje bij het zwembad, superleuk!! Kortom, alles kan.

Jan en Inge hebben de omgeving verkend en nemen je desgewenst mee om een prachtige bergwandeling/ klim/ klautertocht te maken. Wij zijn mee geweest en vonden het gaaf!! De (slaap) kamers zijn schoon en smaakvol ingericht, met je eigen badkamer. Onze douche is klein maar fijn (ik ben 1.83 m), wij vinden dat geen enkel probleem. Ook is er een goede airco voor de warme nachten. Op de kamer staat drinkwater, wat elke dag wordt aangevuld. De (nieuwe) bedden liggen heerlijk, stevig, met een lekkere zachte topdekmatras.

...En dan de avonden... Je kunt als je wil aanschuiven voor het diner en genieten van de kookkunsten van Jan en Inge. We hebben van elke maaltijd heel erg genoten, van de heerlijke gerechten, drankjes, gezelligheid, goede gesprekken, lieve mensen en natuurlijk van af en toe lekker met zijn allen een feestje bouwen. Wat een vrolijkheid en gezelligheid, heel bijzonder.

Als je hier naartoe gaat is het handig om een auto te huren. Je zit op ongeveer een half uur rijden van bijvoorbeeld het vliegveld en Alicante.

Tja, wij weten in ieder geval dat we hier zeker terug komen en hebben een dag na thuiskomst al heimwee naar deze heerlijke plek!!

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijke verzorging vanuit het hart! ♡

Bartjan Baten, 15-9-2017

Heerlijke omgeving, alles in kannen in kruiken, ontbijt erg smakelijk verzorgd, om over de avond maaltijden maar te zwijgen! Zelf ervaren is een pre !! Alsnog Bedankt Bartjan.

Genieten!

Van Brussel, 10-9-2017

Relaxen, cultuur snuiven, dagje strand, winkelen....het kan allemaal mét huurauto.

Op de B&B zelf word je alleen maar verwend met rust, lekker eten, gastvrijheid en tips om de omgeving te verkennen.

Heerlijk savonds aanschuiven aan de gastentafel en ervaring uitwisselen met de andere gasten, in een ongedwongen sfeer laten Jan & Inge je genieten van hun kookkunsten!

Wij komen zeker terug!!

fantastisch met culinaire verwennerij

Bert Zandink, 17-8-2017

Wij hebben genoten van een zeer gastvrij verblijf bij Jan en Inge.

B&B La Huerta ligt in een prachtige, rustige omgeving waar je volop kunt genieten en ontspannen. Na overdag op pad te zijn geweest is het heerlijk 'thuiskomen' bij la Huerta; genieten van een geweldig diner (tegen een schappelijke prijs) en een combinatie van Hollands-Spaanse gezelligheid.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Een oase van rust met geweldig eten

Rini 1971, 12-8-2017

La Huerta ligt prachtig, wordt gerund door twee zeer aardige en enorm gastvrije eigenaren. Zijn beiden kok en het eten s avonds is dan ook geweldig. Airco op de kamer is prima. Er is weinig in te brengen vandaar op alle fronten zeer goed.

Wat is er minder? Niet veel wat voor mij de evaluatie beïnvloedt. Je hebt een auto nodig, het water uit de kraan kun je niet drinken (maar is fleswater in overvloed) en je toiletpapier mag niet in de wc-pot.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

mooie kamer

Hans, 11-8-2017

Mooie kamers maar niet zo groot en een HEEL kleine badkamer.

Wij boekten met ontbijt , maar vinden het jammer dat er niet veel streekproducten en GEEN afwisseling is. Het zwembad is verwarmd maar aan de kleine kant en rondom het zwembad is er ook niet veel plaats.De eigenaars zijn wel heel behulpzaam bij het vragen wat je kan doen in de buurt, aanrader zijn de marktjes, Alicante(40km), Benidorm(80km, enz... , auto huren kan geen kwaad dus.

Gereisd met partner in augustus 2017

Erg gezellig en super lekker eten

Jurre latour, 7-8-2017

Ik zou geen slechte dingen op kunnen noemen. Alleen is het handig als je een auto hebt. Dat is het enige.
Gereisd met partner in augustus 2017

Fijne B&B met de mogelijkheid om heerlijk te eten

Fam.Gielen, 2-8-2017

Fijne B&B wordt door Inge en Jan op een vriendelijke en professionele manier wordt uitgebaat. Wij vonden het heel fijn om s'avonds mee te eten in de B&B er werd door Inge en Jan heerlijk gekookt. Het ontbijt was ook goed verzorgt. De kamer die wij hadden had wat groter mogen zijn. De B&B heeft een fijn zwembad en dakterras. Er zijn ook fietsen aanwezig voor gebruik van de gasten. Er is ook volop documentatie aanwezig voor leuke uitstapjes.
Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Rural La HUerta in Albatera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Rural La HUerta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Rural La HUerta scoort een 9.6 uit 10 op basis van 132 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: