7,4

12 reviews over Appartement Seguro el Sol in het Nederlands

Eliott, 3-6-2007

Wij zijn hier al een paar keer geweest en zijn zeer te sprken over dit complex. Het is er lekker rustig, en alles is er in de buurt. Het is lekker dicht bij het strand (het is alleen wel zwart zand, maar met een paar slippers is dit geen probleem).

Het complex zelf is simpel ingericht , maar er is alles wat je nodig hebt. Omdat het complex in een hoefijzer vorm is geplaatst hebben bijna alle appartementen zeezicht. Kortom een geschikte vakantie bestemming voor mensen die de rust zoeken. En met een auto lekker het eiland willen verkennen.

Gereisd met partner in september 2004

Toon en Marieke, 2-12-2006

We zijn diverse malen naar Seguro el Sol geweest. Complex is eenvoudig maar goed onderhouden. Met name de ligging aan de boulevard is prettig. Veel kleine restaurantjes op loopafstand aanwezig. Jammer dat het app. complex niet meer via een reisbureau verhuurd wordt.
    Gereisd anders in december 2006

Maureen Rijkers, 14-2-2006

Een goed en schoon appartementencomplex. Geen luxe, maar gewoon netjes. Dames van de receptie zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig, wij hebben via hen een excursie en een huurauto geregeld. Het complex is vlakbij het prachtige strand Playa de la Arena. En restaurant Pancho aan dit strand is helemaal een aanrader! We waren er 2e week van februari, veel regen, maar er is genoeg te zien op Tenerife. Voor kinderen is er weinig in het complex te beleven. Zwembad is erg saai en heeft geen uitzicht op zee.
      Gereisd anders in februari 2006

Hans, 11-8-2005

8 Augustus teruggekomen. Goed appartement. We zaten op de 6e etage en hadden zeezicht. Verder werd er vaak schoongemaakt , was er zeer vriendelijk personeel , kortom voor mij zal er zeker een 2e keer Seguro El Sol komen.
        Gereisd anders in augustus 2005

Lizzy, 5-5-2005

IK heb er een hele leuke zomervakantie gehad(2004)

Het strand was mooi schoon en werd ook steeds onderhouden!

Ik vond het zwembad helemaal niet vies....en het probleem met ligbedden dat die al bezet waren ehb ik ook niet meegemaakt!(2 en een halve week lang)Er is vriendelijk en prima personeel....!!!!Een vakantie voor herhaling vatbaar!en dat gaat deze zomer weer gebeuren!

Gereisd anders in mei 2005

gerda, 22-2-2005

Je loopt de straat uit en je bent aan de boulevard; dat is perfect! Een leuk dorpje met voldoende restaurants en winkeltjes zonder dat je je in het massatoerisme bevind. Ook een prima uitvalsbasis om met een huurauto het eiland te verkennen. Kamers waren netjes; voldoende handdoeken enzo. Wel jammer dat als je met meerdere stellen gaat het moeilijk is om een kamer vlak bij elkaar te krijgen. En er zat een enorm verschil tussen de kamers die wij kregen toegewezen; onze vrienden kregen een kamer met riant balkon en uitzicht op zee en wij een kleinere kamer met een klein balkonnetje aan de drukke straatweg. Maar dat heeft natuurlijk de vakantiepret niet mogen drukken!
            Gereisd anders in februari 2005

Hans en Jack Hoving, 23-10-2004

bezocht in maart 2002. gunstig gelegen tegenover het strand. basic uitgevoerd appartement met enig achterstallig onderhoud. het appartement is in een u-vorm. zorg dat je op het zwembad-binnenplaats uitkijkt. de straten aan de buitenkant van het appartement zijn erg druk en tot 's avonds laat erg levendig. let erop dat als je een auto huurt niet zo'n oude brik meekrijgt zoals wij die hebben meegekregen. voor de rest een prima vakantie alleen veel toerisme en drukte. geef ons maar La Palma!
              Gereisd anders in oktober 2004

Ton & Monique, 4-8-2004

Receptie erg vriendelijk, bar alleen Spanjaarden, geen vriendelijk personeel. Zwembad erg vies, na klagen werd het met tegenzin een keertje schoongemaakt.
                Gereisd anders in augustus 2004

Ad Rovers, 12-4-2004

Een wat ouder, maar goed verzorgd appartementencomplex met een prima ligging in een rustige omgeving. Ons appartement (510) was weliswaar wat eenvoudig, maar tegelijkertijd verzorgd ingericht en werd prima bijgehouden. Er is sprake van een uitmuntende prijs-kwaliteit verhouding. Kortom, voor deze prijsstelling een echte aanrader. Wij waren er van 26/03 tot 09/04-2004.
                  Gereisd anders in april 2004

Fred en Marjolijn, 13-3-2004

Een prettig appartementencomplex voor mensen die niet het massale toerisme zoeken.

Goede lokatie en uitvalsbasis om het eiland te verkennen.Wij zijn er in april 2003 geweest en hadden een groot terras met uitzicht op zee.

Aardig personeel en een rustig complex. Zeer aan te bevelen! Gaan er in april 2004 weer na toe.

Gereisd anders in maart 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Seguro el Sol in Puerto de Santiago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Seguro el Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Seguro el Sol scoort een 7.38 uit 10 op basis van 13 reviews.