Hotel Lagos de Cesar ****

6,5

54 reviews over Hotel Lagos de Cesar in het Nederlands

Vriendelijk en schoon hotel maar geen 4-sterren

Tessa, 5-1-2017

Het personeel is erg vriendelijk en het hotel is erg schoon. Het eten is echter niet lekker. Vaak koud en weinig keuze. Wij hebben vaak buiten het hotel gegeten. Ik zou ook aanbevelen om het hotel te boeken enkel logies of logies met ontbijt. Verder is het hotel verouderd en zijn vooral de bedden erg klein. De ligging van het hotel is prima. Vlakbij het strand en dichtbij restaurantjes etc.
Gereisd met partner in december 2016

leuk personeel!

lars, 14-2-2016

voordelen:

het personeel was super aardig en vriendelijk

het uitzicht lag recht op het strand

schoon

goed ontbijt

nadelen:

slecht avondeten

tip:

als je het hotel uitloopt loop je een klein winkelstraatje in waar 's avonds een bar open is met leuke shows en entertainment.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

Helemaal niet slecht, prima zelfs

Mike vH, 10-2-2016

Veel kritieken hier maakten ons wantrouwend. Geheel onterecht. Wie klaagt, wil kennelijk voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. De prijs/kwaliteit verhouding is echter prima. Natuurlijk valt er wat op aan te merken maar dat is bij de andere hotels in de omgeving nog veel erger terwijl die veel duurder zijn. Bovendien komen alle kritieken van alle hotels allemaal op hetzelfde neer: eten niet warm genoeg en hotel gedateerd. Onze ervaring was prima voor dat geld. Niet te druk, niet te rustig, erg leuk plaatsje, goed gelegen, geen overheersende, lawaaierige Britten of Russen. Goed georganiseerd. Eventuele klachten worden vrijwel direct opgelost. Goed, vriendelijk personeel. Vooral erg schoon en ruime kamers met aparte slaapkamer.
Gereisd met partner in februari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lagos de Cesar bij:

Schoon hotel maar sober eten

Klaske, 26-1-2016

4 sterren hebben we helaas niet kunnen vinden.

De kamers waren ruim, schoon en netjes.

de bedden beetje hard en slap.

maar schoon, en elke dag weer lekker een schone kamer, alleen dat was 4 sterren waard, de rest van het hotel echt niet

Het eten was vreselijk, sumier, niet warm, en slecht.

Overdag weinig te krijgen en in plastic of uit een betaal automaat...wel all inclusieve geboekt. Kleine plastic bekertjes kon je bij de pool vullen met drinken.

Dit werd niet uitgelegd bij binnenkomst, je werd ingecheckt en naar je kamer red uzelf verder. Voor tv en internet moest betaald worden, dus hebben we voor wifi wat soms niet goed werkte 25 euro voor de week betaald.

Animatie was kinderlijk en armoedig.

We zijn maar ergens anders gaan eten.

het was allemaal net niks behalve de zeer goede schone ruime kamers.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Prijs kwaliteit Prima!

Jetske, 26-1-2016

Alles was goed, wij hebben 800 euro betaald voor 2 personen en een baby. Voor die prijs kun je geen luxe ten top verwachten. Na het lezen van de recensie alvorens we weggingen hadden we onze twijfels of het wel goed zou zijn. Het hotel is gewoon goed. Eten begint na een paar dagen wel wat te vervelen, maar he, leuke local restaurantjes in de buurt waar je goed en goedkoop kunt eten. Mensen die op de 1e rij willen zitten voor een dubbeltje zal dit hotel tegen staan. Wij vonden het goed. kamers ruim, elke dag schoon en nieuwe handdoeken en lakens. Zwembad werd elke dag goed schoongemaakt. Nee voor deze prijs hoor je ons niet klagen en zal het zeker anderen aanraden.
Gereisd met vrienden in januari 2016

Slecht eten

Pieters, 14-12-2015

Onvriendelijk personeel eten is smerig
Gereisd met vrienden in december 2015

nooit meer

de Vries, 4-12-2015

het eten is vreselijk slecht het is koud en weinig variatie elke dag hetzelfde.

in de avond kan je niet buiten op een gezellig terrasje (die is er niet) zitten, maar moet je binnen zitten.

Het hotel is nodig aan renovatie toe. Het hotel heeft 4 sterren, maar het is echt geen 4 sterren waard.

Het personeel daarintegen is erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in november 2015

Goed hotel

Fred, 6-11-2015

Het hotel is voor de prijs die wij betaalden best goed, ik begrijp niet de kritiek van mensen die klagen over het eten,we waren daar 8 dagen en alle dagen genoeg variatie. Het hotel is naar mijn mening zeker geen 4 sterren,eerder 3.Het is inderdaad jammer dat er 's avonds geen terras is. Personeel is uiterst vriendelijk, en behulpzaam. Op de foto's is te zien dat er een dakterras is heb daar geregeld gebruik van gemaakt, heerlijk rustig en een mooi uitzicht.
Gereisd met vrienden in oktober 2015

verschrikkelijk

Harry, 1-9-2015

het eten was altijd koud, niet gevarieerd en er was weinig keus.

De bedjes bij het zwembad stonden tegen elkaar aan.

Het personeel was niet klantvriendelijk.

Het interieur was versleten en toe aan vervanging.

De kamer was ruim en schoon.

Gereisd met partner in augustus 2015

Kan geen 4 ster zijn. is onmogelijk

Ano, 2-8-2015

vies eten, elke dag varkensvlees en konijnenvlees. kamers worden leeg geroofd door het schoonmaakpersoneel .Geheel mijn verblijf alleen maar koud water gehad. Elke dag aangegeven aan het hotelpersoneel maar zonder succes. Kapotte balkon deuren die niet op slot kunnen. We sliepen op de 2 verdieping. Ik had de zelfde avond nog aangeven bij de receptie en werden geadviseerd om een kluis te nemen. Er stonden 6 fitnestoestellen waarvan 5 kapot`wembad: vies water zonder onderhoud verder gewoon saai geen animatie, je mocht alleen banen zwemmen kinderen mochten niet met speelgoed of opblaasbanden in het zwembad. Kinderbadje: 4m2 niets bijzonders.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lagos de Cesar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lagos de Cesar in Puerto de Santiago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lagos de Cesar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lagos de Cesar scoort een 6.54 uit 10 op basis van 60 reviews.