Appartement Club la Mar

Club la Mar

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Club la Mar bij:

3 reviews over Appartement Club la Mar in het Nederlands

jetlet, 19-12-2010

Veel ruimte met 2 slaapkamers en 2 badkamers en uitgebreide inrichting van een wasmachine, strijkijzer, oven en magnetron, waterkoker, broodrooster en koffiezetter. Wij zaten aan de achterkant wat uitkeek op een ander pand. Voor ons geen probleem om niet aan de drukkere voorkant te zitten. We gaan hier zeker weer eens een keer heen. Op 28-12-2010 gaan ze heropenen na een complete renovatie.
Gereisd met jonge kinderen in december 2009

Zeer comfortabel

Mely Rooymans, 28-2-2009

Met 2 slaapkamers en 2 badkamers zeer ruim voor 2 personen. Er is zelfs een wasmachine, strijkijzer, volledig uitgeruste keuken met oven en magnetron, waterkoker, broodrooster, koffiezetter, enz. Het enige wat we miste waren zonnebedjes op het balkon, dat was namelijk zo groot dat die er gemakkelijk op zouden passen.
Gereisd met partner in februari 2009

Prima accomodatie, zéér ruime appartementen.

André Wauben, 29-10-2008

Inrichting supercompleet tot en met wit damast tafelkleed met zes servetten. Vriendelijk personeel. Schoon. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Prima openbaar vervoer voor de deur.
Gereisd met partner in oktober 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Club la Mar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Club la Mar in Puerto de Santiago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Club la Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Club la Mar scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.