Hotel Be Live Family Costa Los Gigantes ****

Hotel Be Live Family Costa Los Gigantes
Be Live Family Costa Los Gigantes
8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Be Live Family Costa Los Gigantes bij:

43 tips over Be Live Family Costa Los Gigantes

Nico, 7-5-2017
Wij gingen met de Flipper Uno dolfijnen kijken. Die hebben we gezien, mooi! De bemanning is vriendelijk en maakt er iets leuks van (wel erg een vaste formule). De 'tapas' + paella-maaltijd stelde niet zo veel voor. Verder duurde de tocht wat lang. Toen we dolfijnen hadden gezien en iedereen in zee kon zwemmen wilden we wel terug, ook omdat een van de kinderen last had van zeeziekte.
linda, 26-9-2015

neem een kamer met zeezicht, wij hadden nu een kamer aan een weg dus wat verkeersoverlast en geen fijn uitzicht.

Huur een auto want in de omgeving is niet zoveel te zien.

Wandel (als het niet te warm is) een x naar Los Gigantes, daar is het 's avonds best gezellig. Vanuit het hotel afongeveer een 30 min lopen, voornamelijk bergafwaarts,echt steil! Je kunt een taxi terugnemen

Als je niet van Engelsen houdt moet je hier niet zijn! 75% was Engels.

N. Rudi, 9-5-2015
Aanraders zijn een jeepsafari naar de Teide ook goed te doen met kleine kids 4 en 9 jaar. Ook voor deze leeftijd wat auqaland ook erg leuk incl dolfijnenshow. Een auto huren is wel een aanrader bustochten duren veel langer en door de wegen erg gevoelig voor wagenziekte.

Vandevelde, 13-4-2015

- brood bij ontbijt te weinig bruinsoorten (wel veel wit).

- restaurant voelt door strakke tafelrijen aan als refter. Maar... nooit moeten wachten om te eten, altijd plaats.

Usaidhello, 28-11-2014
Boek dit hotel niet langer dan een week en ga anders ook eens buiten de deur eten. Ga ook mee op de excursie Teide By Night en ga langs het Siam Park.
Johan Buntinx, 16-11-2014

Playa San Juan

Loro Parque

Susjuh_x, 9-11-2014
Neem een kamer met zeezicht is echt de moeite waard!
Linda van der Vechte, 11-10-2014

Ga in ieder geval één keer a la carte eten bij het hotel (kan twee keer gratis), je krijgt dan een heerlijk driegangendiner!

Bij minder weer is de spa van het hotel ook een aanrader! Hier kan je één keer gratis in.

Isabelle, 29-9-2014
vraag kamer bij het grote zwembad aan
Patrick, 20-9-2014

-- niet voor minder validen

-- niet fijn als je op je laatste dag pas laat wordt opgehaald

-- auto huren en de bergen in naar de Teide is een aanrader

-- zwartgrijze zand (geen grind of fijne steentjes, maar echt gewoon zand) van het strandje is leuk om een keer te zien