1 review over Appartement Marina in het Nederlands

Rotterdam, 2-9-2007

juli 2006 2 weken naar Marina geweest. Apartamentos Marina ligt centraal in Puerto de la Cruz aan het plein Plaza de Charcos. Hierdoor kan er 's avond wel geluidsoverlast zijn. Appartementen zijn prima met groot balkon. Boek hier zeker geen halfpension, want dit is diep triest. Ik heb nog nooit zo slecht gegeten in een accomodatie. Na 4 dagen hebben we het maar opgegeven en regelden we ons eigen ontbijt en aten we 's avond in de vele goede restaurantjes die Puerto de la Cruz biedt. Ik zou hier zeker wel terug gaan maar dan op basis van logies.
Gereisd anders in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Marina in Puerto de la Cruz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Marina scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.