Appartement La Chiripa Garden ***

7,3

5 reviews over Appartement La Chiripa Garden in het Nederlands

Erg groot hotel

Hans en Lydia, 16-11-2009

Het hotel ligt behoorlijk hoog. Er rijd een hotelbus 8 x per dag naar het centrum behalve zaterdag middag en de zondagen. Verder zijn de hotelkamers wel aan een renovatie toe. Vooral de badkamer. De inrichting is oud en hier en daar versleten
    Gereisd met partner in november 2009

Een mooie vakantiebestemming

anton, 13-9-2009

Het hotel ligt net iets buiten het centrum. Hotelbus rijdt regelmatig en is gratis. Taxi is ook heel goedkoop. Kamers zijn netjes. Over het eten valt ook niet te klagen. Er was volop keuze en alles werd bijgevult als het op was. Toppie service! Voor het hotel heb je een mooie park liggen. Er is veel te zien en te doen. Veel plezier.
      Gereisd met partner in september 2009

prettig verblijf

Ester, 27-5-2009

Wij zijn net terug van een weekje Chiripa Garden. Wij hadden ook via Duitsland geboekt en waren dan ook de enige nederlanders tussen alleen maar duitsers in het hotel. Geen probleem. De duitse Hoflichkeit viert hier hoogtij. Erg prettig. Er waren vooral de wat oudere duitsers maar dat is ook logisch denk ik gezien het tijdstip. Wij vonden de obers i.t.t. de andere beoordelers juist helemaal niet vriendelijk, chagerijnig zelfs! Je moest op het terras enorm lang wachten, de omzet had verdubbeld kunnen worden als de obers wat attenter zouden zijn. Ook tijdens het eten kwamen ze net een mannetje te kort waardoor je vaak niet aan kon schuiven en moest wachten tot er weer een tafel gedekt was. Als je zo maar ging zitten kreeg je een vernietigende blik en een grote bek toe. Maar als je dan at was het ook wel weer heerlijk. Vooral de visliefhebber komt hier wel aan zijn trekken. De omgeving is erg mooi, groen en vriendelijk. Het weer ook bijzonder aangenaam. We hebben een mooie week gehad
        Gereisd met partner in mei 2009

Erg genoten!

Karin en Peter, 26-9-2008

We hebben deze vakantie in Duitsland geboekt. Het is een heerlijk hotel met prachtige tuinen, 2 prima zwembaden en zeer vriendelijk personeel. Het hotel ligt aan een mooi park. Via dit park en een tuin met trappen loop je in circa 20 minuten het centrum in. Er is weinig strand in Puerto, maar wel een zoutwater-zwemcomplex aan de kust. Puerto is verder een leuke en gezellige stad in het natuurrijke noorden van het eiland! Het eten in het hotel is prima, maar ook in het centrum zijn veel gezellige restaurants. Voor de liefhebber van wat exclusiever eten: Las Flores aan de overkant van het hotel heeft een uitstekende kaart en mooie ambiance.
          Gereisd met partner in september 2008

brigitte en fausto, 21-8-2007

Wij zijn hier in de kerstvakantie geweest.Fijne zwembaden in mooie tuinen.Kamer was netjes (boven de bar), maar in het andere gebouw aan de overkant, waren mooier; gerenoveerd!Het grootste pluspunt:het ontbijt-buffet en het avondeten.Wat een keuze en iedere avond gevarieerd aanbod!Echt helemaal fantastisch!

Ligging hotel:iets van het centrum af.

Personeel is erg vriendelijk.

Gereisd met partner in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Chiripa Garden in Puerto de la Cruz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Chiripa Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement La Chiripa Garden scoort een 7.29 uit 10 op basis van 7 reviews.