7,4

5 reviews over Hotel Canarife Palace in het Nederlands

B. Post, 26-2-2007

Goed hotel, vriendelijk personeel, goede animatie en culinair uitstekend. Klein nadeel: de all inclusive service is beperkt tot 23.00 uur. Erg vroeg als je op vakantie bent! Voor de rest een absolute aanrader! Leuke shows 's-avonds.
Gereisd alleenreizend in februari 2007

L. Beckers, 10-2-2007

mooi hotel soms zijn de kamers prachtig zeker superieur zijn wel duurder. ontbijt was prima maar het warm eten nooit echt warm ook niet na gesprek met de manager. van de 4 weken maar ongeveer 10x echt warm eten gehad. vond het personeel wel vriendelijk. kom je laat heb je pech vertrek je vroeg ook. doen niet aan lunchpakket. spreken aan de receptie alleen standaard zinnen in duits of engels. als je iets anders vraagt kunnen ze geen antwoord geven. Advies probeer het hotel maar eens wel bergop lopen terug van Puerto de la Cruz maar er rijdt van ma t/m vrijdag een busje naar het centrum. Bijna alleen Duitsers en Engelsen. De engelsen hebben veel priveleges in het hotel.
Gereisd anders in februari 2007

Maarten Daamen, 1-8-2006

Wij hadden Interpalace geboekt maar we werden overgeboekt naar Canarife. Dat was verder niet erg maar..

Het barpersoneel is onvriendelijk. De kamers worden half schoongemaakt. Stofzuigen kennen ze hier blijkbaar niet, bedden zijn opgemaakt maar schone lakens hebben we tot nu toe ook maar 1 keer gekregen. Verder is er maar 1 buitenbar voor 3 hotels de binnenbars hier zijn gesloten. Als je nog iets wil bestellen voordat het 23 uur met je all-inclusive moet je kwart voor 11 s´avonds staan, en als je voor 11 uur niet geholpen bent moet je of betalen of je krijgt niets oftwel all-in is niet all-in. Verder waren de snacks volgens het reisbureau inbegrepen, echter volgens de barmannen niet. Ook krijgen de Spanjaarden blauwe bandjes waarmee ze wel hamburgers en pizza gratis kunnen bestellen en de andere toeristen met gele bandjes niet! Dus een tip, vraag het na of echt alles all in is

Gereisd anders in augustus 2006

Cor Marijke Dirk Karin, 12-7-2006

Overgeboekt van interpalace naar canarife dat was een meevaller

uitstekend hotel schitterende animatie

en leuk barpersoneel

prachig zwembad en heerlijk eten

puerto de la cruz even lopen maar ook goed te doen met taxi vooral bergje op

wij waren vroeg in het seizoen eerste dag 10 maart 2006

uitstekende plek Touroperator aub vaker overboeken

Gereisd anders in juli 2006

Gehei & Wim, 31-5-2006

Nou wij hebben hier een super gave vakantie gehad! Prachtig hotel, mooie kamer, heerlijke maaltijden, en een uitstekende service van heel vriendelijk personeel. We werden daar op handen gedragen! Jammer dat het strand niet op loopafstand was, maar wij hebben het niet gemist omdat er een prachtig zwembad bij was. Zeker een aanrader!
Gereisd anders in mei 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Canarife Palace**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Canarife Palace in Puerto de la Cruz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Canarife Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Canarife Palace scoort een 7.44 uit 10 op basis van 9 reviews.