Hotel Bonanza Palace ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bonanza Palace bij:

3 reviews over Hotel Bonanza Palace in het Nederlands

Miriam, 31-1-2008

Hallo,

wij (twee meiden van 20) zijn in juli 2006 voor 2 weken naar bonanza geweest.

Leuke relaxe vakantie gehad.

Handje vol nederlanders gesproken(verder zie je in tenerife meer engelsen) Leuke buren gehad.

Kamers zijn netjes, werd goed schoongemaakt bij ons bijna iedere dag

Personeel beneden bij de balie is erg aardig! En een woordje Spaans vinden ze erg leuk:D wat fijn is dat je je sleutel kan afgeven bij de balie, dus geen gedoe als je naar t strand gaat.

Strand en boulevard is 5 a 10min lopen leuk pad ondekt na 2 dagen met veel groen en bomen:D

Nadeel is dat je alleen bij het hotel even een stijl weggetje op moet (de entree zeg maar)Alleen de bedjes bij het zwembad liggen niet lekker, je kan wel kussens huren geloof ik.

Dus basic hotel, alles aanwezig en voor een goede nachtrust.

Gereisd met vrienden in januari 2008

J.Pot, 30-9-2007

zeer goed hotel kamers worden goed schoon gehouden bedden worden meerdere malen per week verschoond.

het eten is zeer goed verzorgd er is ruime keuze zelfs voor mensen met een gluten allergie zoals ik het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam mijn vrouw en ik zijn zeer tevreden over dit hotel het is er ondanks de vele spanjaarden een rustig hotel terwijl er iedere avond amusement is van musical tot goud van oud na 23 uur is het stil en kan je genieten van een goede nachtrust

Gereisd met partner in september 2007

A.M. Kreukniet, 26-7-2006

Prima hotel. Kamers worden goed schoongehouden. Bedden verschonen zou in een 4* hotel vaker dan 1 x per week kunnen gebeuren.Het eten is zonder meer goed . Personeel vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden All Inclusive, wat matig beviel. Bier was wel gewoon, maar drankjes als brandy en rum in Cuba Libre, van een duidelijk mindere kwaliteit. Onbegrijpelijk dat men daar de winst uit moet halen.

90% Spanjaarden van het vaste land, maar veroorzaakten nauwelijks enige overlast, ondanks dat luidruchtigheid tot hun landsaard behoort.Ligt in rustige wijk, dus slapen geen probleem. Voor 's avonds diverse bars en restaurants in de directe omgeving.

Puerto ligt onder aan de berg, regelmatig busvervoer door het hotel. Taxis, net als eten en drank, veel goedkoper dan in Nederland en op Gran Canaria!

Al met al toch een aanrader voor een goede, rustige vakantie.

Gereisd anders in juli 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bonanza Palace bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bonanza Palace in Puerto de la Cruz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bonanza Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bonanza Palace scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.