Aparthotel Tropical Playa ***

7,9

40 reviews over Aparthotel Tropical Playa in het Nederlands

Zeer goed Hotel

C.Dogge, 26-2-2014

Zeer goed hotel ,ook voor rolstoelen mooi uitzicht kamer 623 6de verdieping,goede buurt ,personeel is klant vriendelijk en behulpzaam .De prijs/kwaliteit naar verhouding goed. Eten was super kwaliteit ,vis vlees,kip(niet voor automaat en vette hap eters die kunnen beter thuis blijven),De kamer was netjes en mooi iederedag schoongemaakt om de 2 dagen schone hand doeken.Fijne bedden geen veer gevoeld goed geslapen.Geen koffieaparaat ,waterkoker,magnetron( was voorgoed weg )wel een ijskasje.Hadden half pension.Niet kindvriendelijk.Boulevard +- 10min lopen.
Gereisd met partner in februari 2014

goed hotel

thijs en janny, 30-12-2013

Tropical Playa is een goed hotel waar alles schoon is en netjes word bijgehouden, bij all inclusieve al het drinken uit plastic glazen zowel bij poolbar als s,avonds bij entertainment wat elke avond zelfde was (wk 50)daarbij veel zelfbediening, eten was in buffetvorm gevarieerd vele soorten vis-vakens-rund en kip was allemaal mals en warm werd zeer goed bijgehouden, inrichting kamers is niet zoals beloofd in brochures, geen zitje en/of stoel op kamer en in kitchenette alleen klein koelkastje met paar glazen, geen waterkoker-koffiezetter- magnetron helemaal niets, wij lagen in tweekamerapartement 701 had dit ook niet, vrienden van ons op studio 703 hadden ook niets nog geen stoel op kamer is echt slecht, bij receptie geweest en hier naar gevraagd maar deze deden of konden niets doen, volgens ons was receptioniste met verkeerde been uit bed gestapt, verder alleen maar goed vriendelijk personeel, alleen beloofde inrichting was voor ons ( zieke partner) grote teleurstelling
Gereisd met vrienden in december 2013

leuk hotel onvriendelijk receptie personeel

marianne, 2-11-2013

Hotel was niks op aan te merken behalve het personeel aan de receptie was ronduit onbeschoft we kregen maar om de dag handdoeken, niet echt fijn maar als je deze informatie krijgt aan de receptie dan hou je daar rekening mee. Maar nee, wij hadden onze handdoeken op de grond gegooid en zij hadden ze weer vies opgehangen. Dus wij naar beneden en bij de receptie kregen we te horen we moesten maar een ander hotel boeken want voor bijna 900 euro voor 11 dagen kon je niet verwachten dat je iedere dag handdoeken kreeg. Kamermeisje deden alleen vriendelijk als je wat geld neer lag er kon nog geen ola vanaf. de rest van het personeel was wel vriendelijk eten was absoluut niet slecht maar spanje kan niet tippen aan turkye qua eten
Gereisd met vrienden in oktober 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tropical Playa bij:

Heerlijk hotel alleen geschikt voor volwassenen

Lisa, 25-10-2013

Geweldige week gehad, goede ligging. Alles op loopafstand! Kamer fris en schoon. Tevens een kitchenette aanwezig, handig voor een kopje koffie of thee in de middag! Personeel zeer vriendelijk. 's Avonds hoef je het hotel niet uit want er wordt genoeg georganiseerd. Zo is er regelmatig live muziek.
Gereisd met partner in oktober 2013

Prima hotel als je er goedkoop kunt zitten

irene, 15-9-2012

Opzich een prima vakantie gehad, maar ik vond het eten best slecht. Het was allemaal niet warm, weinig smaak, dus heb regelmatig maar een broodje bij het middag en avond eten gegeten. Het matras was slecht, voelde bij elke beweging de spiraal. Was dus een hele kunst om een goede houding te vinden zodat ik kon slapen. Verder entertainment alleen in de avond, was ook niet echt iets aan voor onze leeftijdscategorie... Veelal naar een ierse pub geweest wat verderop. Boulevard en strand zijn goed te belopen!!
Gereisd met partner in augustus 2012

Prima!

Elvira, 26-9-2011

In september hier geweest, prima hotel, schone kamer werdt elke dag goed schoongemaakt. wel erg onaardige receptioniste, goed eten elke keer weer wat anders en altijd verse broodjes er bij! het is wel ong 15minuten lopen naar het strand en wil je naar de leuke drukke winkel straat van playa de las america is het zeker wel 20min lopen. wij zaten 7hoog en dat is echt wel een aanrader, mooi uizicht! Prima hotel!
Gereisd met partner in september 2011

waar voor je geld

carine alders, 13-1-2011

wij waren zeer tevreden over het hotel, ik snap echt niet waar al die mensen over zeuren, het eten was lekker en altijd weer iets nieuws, de kamers ruim,het personeel was vriendelijk, de ligging perfect, we zouden er direct terug heen willen!!Ook hebben we handdoeken zat gekregen, een kleine fooi van +- 1 euro doet wonderen en er was elke avond iets te doen , shows,live muziek,... .
Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

Voor herhaling vatbaar

gerda en arend, 19-10-2010

Het is een keurig schoon appartement,wel wat klein maar wat ben je er nu?

Koken hoef je niet en eten van bijv. de lunch doe je op het balkon, die wel erg ruim is. Wij hebben half pension geboekt en vonden het ontbijt en diner goed genoeg.

Gereisd met partner in oktober 2010

goed appartement zeker voor herhaling vatbaar

Mari Oerlemans, 3-8-2010

Wij hebben drie weken heerlijk hier vertoefd en hebben genoten.

We hadden logies met ontbijt dus over het eten kunnen we niet oordelen.

Het ontbijt was redelijk

Gereisd met partner in januari 2010

Goed complex met goede ligging

Michel & Monique, 25-5-2010

Tropical Playa is een goed verzorgd aparthotel, net iets buiten het drukke centrum en boulevard van Playa de las Americas. Kamers netjes en schoon en elke dag plek bij het zwembad. 's Avonds is er een bruisend uitgaansleven en aan de boulevard heb je uitstekende restaurantjes met uitzicht op zee. Leuke vakantie gehad!
Gereisd met partner in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tropical Playa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Tropical Playa in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Tropical Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Tropical Playa scoort een 7.93 uit 10 op basis van 51 reviews.