Appartement Torres de Yomely *

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Torres de Yomely* bij :

6 reviews over Appartement Torres de Yomely in het Nederlands

Wat verwacht je ook voor weinig geld!

B. Groeneveld, 10-5-2009

Wat dit appartementen complex aantrekkelijk maakt voor de jeugd maakt het juist onaantrekkelijk voor de wat oudere mensen en/of mensen met jonge kinderen. Véél lawaai, veel geboor en gehamer toen wij er waren en, zoals reeds eerder genoemd: véél dronken (m.n. engelse) touristen. Voor ons eens maar nóóit weer !
    Gereisd met partner in mei 2009

leuk, maar erg druk

monique, 31-8-2008

In 2003 hier geweest. Idd receptie is allervriendelijkst. Appartement is netjes. Toen was er alleen een gevaarlijke situatie omdat 1 van de liften kapot was. de schacht was deels afgesloten met een losse kartonnen plaat. en dan te bedenken dat we op de 15e ofzo zaten....brrt plaat lag er regelmatig af.

Verder zit je vlak bij het strand. Maar idd ook midden in het uitgaansgebied, de discotheek vlak bij gaf een mega herrie...Wij voelden ons 's avonds niet heel veilig, mede door de vele dronken jongeren, de bedelaars mensen die je haar wilden vlechten en al begonnen met vlechten terwijl je stug doorliep en de hoertjes die er stonden....ik weet niet hoe het nu is, maar toen waren die er voldoende. Er is veel te doen in de omgeving. Leuke mensen, enthousiast, mooi zwembad...verder top locatie.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Mandy, 10-3-2006

Ik ben 23 december met nog 2 vriendinnen naar Torres de Yomely geweest. Het hotel ligt dicht bij het uitgaans gebied. Het appartament was heel schoon en de mensen van de receptie beantwoorden al je vragen . We hebben een super vakantie gehad en we gaan zeker terug!!
      Gereisd anders in maart 2006

sharon, 9-1-2006

ben er 23 december 8 dagen geweest en ik heb een hele leuke vakantie gehad!je zit midden in het uitgaanscentrum voor jongeren die van uitgaan houden dus helemaal goed!appartement vond ik goed, elke dag word er schoongemaakt en je kan met al je vragen naar de receptie!
          Gereisd anders in januari 2006

julian, 19-7-2005

Je kunt deze 2 torens niet missen, zijn geloof ik de 2 hoogste die er staan.... Ik zat helemaal bovenin....Niet echt ideaal maar wel een prachtig uitzicht op de zee...Nadeel is dat je midden in het uitgaansleven zit waar men zich vooral richt op de engelse, erg luidruchtig dus!!!! Het is een erg eenvoudig complex, zwembad kan ermee door, wel schoon en elke dag schone handdoeken. jan 2003 geweest
            Gereisd anders in juli 2005

Wil Trouwborst, 20-10-2004

hoogbouw in het centrum tegenover het jongeren uitgaanscentrum. Je moet een goede slaper zijn want het levert wat lawaai op. Ligging is prima met uitzicht over de oceaan. Grote appartementen die iedere dag worden schoongemaakt en je krijgt iedere dag schone baddoeken. Bed en meubilair kunnen beter maar dit kan per appartement verschillen. Ga er ieder jaar met plezier een week naar toe.
              Gereisd anders in oktober 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Torres de Yomely in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Torres de Yomely zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Torres de Yomely scoort een 7 uit 10 op basis van 6 reviews.