Appartement Sunclub Paraiso del Sol ***

6,8

75 reviews over Appartement Sunclub Paraiso del Sol in het Nederlands

Prima te doen

Samantha, 22-5-2017

Als je slecht te been bent: Pak deze bestemming Niet! Wij kregen een appartement compleet aan de andere kant van de receptie, zwembad en restaurant vandaan. Bovendien moest je allemaal trappen op om bij de kamers te komen (leuk om te doen met een koffer van 15kg), onderschat dit echt niet! Na gevraagd te hebben om een andere kamer die dichterbij was ivm rugklachten door een verkeersongeval werd hier vreemd en onbehulpzaam op gereageerd. We werden afgewimpeld zonder dat ze keek of er een andere kamer vrij was. Van het eten moet je ook niet al te veel verwachten. Het is te doen, maar als je warme maaltijden wilt en niet koud, pak dan een ander hotel. Ook qua keus is het minimaal. Schoonmaak is ook niks. Gebruikte handdoeken die op de vloer lagen werden opgevouwen en terug gehangen.

Het plaatsje Playa de las Americas vonden wij echt geweldig. Siam Park is op loopafstand en ook Las Veronicas (uitgaansgelegenheden) is max 10 minutjes lopen.

Gereisd met vrienden in april 2017

Prima

Esther, 6-10-2016

Het viel ons alles mee. Natuurlijk hadden wij de negatieve reacties gelezen, dus we waren benieuwd. Ons appartement was netjes, de bedden goed. We zaten vlak achter de receptie in een 2 kamer-app (geen voordeel app). voorzien van groot terras. Verwacht geen luxe, maar alles zag er netjes uit. Veel Engelsen inderdaad, maar dit is volgens mij op heel Tenerife zo. Met 5 minuten wandelen zit je aan het strand en boulevard.
Gereisd met vrienden in september 2016

Zeer teleurstellend

Karina, 29-9-2016

Naast de getoonde bungalows staat er een appartementen complex, daar zaten wij. Totaal niet te vergelijken met de foto's van de bungalows. Ronduit smerig en zeer oud! De koelkast stonk alsof er weken geleden een paar Franse kaasjes verdwaalt waren geraakt. Kastjes, badkamer- die hadden al lange tijd geen doekje gezien. De tweede slaapkamer is meer een kast met een piep klein stapelbed waar ik na de eerste nacht het kussen van de bank op het matras heb gelegd door alle veren die in mijn lijf prikte. Een kantelraam op hoofd hoogte gaf ook niet echt veel lucht doorstroom. Voor minder validen, zoals mijn vader van 70 zeker niet geschikt door de vele trappen. Zeer slecht begeleiding van touroperator, op de dag van vertrek moesten wij zelf bellen hoe laat we opgehaald werden. In deze tijd van het jaar een Engelse enclave (lees: de hele dag dronken in het zwembad) Het ontbijtbuffet was goed met vriendelijk personeel.
Gereisd met vrienden in september 2016

Mensen, niet doen!

edc, 19-9-2016

Bij binnenkomst zag het er optisch netjes uit. Vervolgens werden we via een ingewikkelde uitleg naar een ander app complex geleid (Paradero II) dit was een eind lopen met koffers. We hadden Paraiso geboekt, nergens stond iets over een ander complex. Eenmaal in de kamer zag het er optisch netjes en gerenoveerd uit. Later bleek dat we omringt waren met (dronken) engelsen. We hebben niet geslapen door de herrie (krijsen, harde muziek, gooien meubels). Na 2 nachten dit aangegeven, we kregen een andere kamer, maar hetzelfde probleem. Gelukkig werden we netjes geholpen. Maar we hadden moeten bellen! Dit hadden onze buren al gedaan, daarbij de telefoon werkte niet!! Echt goed schoon is het niet, overal mieren! Eest werd er iedere dag schoongemaakt en handdoeken gewisseld. Toen kwam de schoonmaak 2 dgn niet, dit aangegeven, zegt de eigenaar 3x pw schoonmaak +handdoeken wissel. Ze hebben overal dus wel een weerwoord op. Bij vertrek zijn we erg chagrijnig te woord gestaan, sleutel aangenomen en klaar. Het enige positieve is dat je zo in het centrum bent, maar je moet wel eerst een heel vies park (met veeel kakkerlakken en overal uitwerpselen!!) door of en drukke straat met dronken Engelsen. Je zit ter hoogte vd Veronica strip. Ik zou iedereen advisere verder te kijken, in de omgeving vh strand zitten heel wat goede hotels. En Tenerife is prachtig.
Gereisd met partner in september 2016

Oei oei oei wat slecht!

Fam. Douma, 7-9-2016

Er is duidelijk onderscheid tussen gerenoveerd en oud.Helaas zaten wij in oud, waar we te laat achter kwamen.Kakkerlakken, 3x riolering verstopt, systeemplafond kwam naar beneden,schimmel id hoeken en een koelkast die niet sluit.Ook waren we ons eigen badkaken "kwijt",in beslag genomen door personeel omdat het niet aan het hek gehangen mocht worden om te drogen, wat nergens stond.Het enige positieve van Paraiso del sol is de ligging en het eten. De receptie kun je beter links laten liggen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Viel echt mee!

Mieke, 6-9-2016

Wij zijn erg tevreden over Paraiso del Sol! Misschien hadden we geluk met de kamer (003)?! Erg netjes, ruimer dan gedacht en schoon! Zeker niet oud, volgens mij was de badkamer nog vrij nieuw zelfs.

We hebben niet gegeten daar maar bewust dit app. gekozen zodat we vaak buiten de deur konden gaan eten en hebben ook een paar keer zelf gekookt in het app. 's Ochtends zelf broodjes etc. gehaald in de kleine supermarktjes in de straat.

Het zwembad (er zijn er 2) is prima. Wij hadden altijd plek, ook al kwamen we later in de middag pas aan, er zijn genoeg ligbedjes die je zelf kunt pakken.

Minpuntje waren de vele Engelsen, we sliepen dichtbij het uitgaansgedeelte en hoorde 's nachts vaak de thuiskomende roepende jongeren.

Tip: ga eens naar de Siam Mall, een groot shopping center dichtbij met een lekkere Mexicaan (en andere eettentjes) op het dak! 2 x heerlijk gegeten! Ook is er een hele grote supermarkt.

Gereisd met partner in augustus 2016

redelijk complex

Simone, 1-9-2016

Ik ben samen met mijn zoon van 13 jaar in dit complex verbleven. We hadden een appartement helemaal aan de achterkant van het complex op de 1e etage. Lekker rustig vooral. Appartementen zijn wel gehorig. Appartement is verouderd, bedden waren prima. Helaas geen airco, wat het wel erg warm maakt overdag.Geen last van ongedierte gehad. Badkamer was erg oud en in de voegen viezigheid. 5 dagen krijg je schone handdoeken. Er werd 5 dagen gepoetst met een franse slag. Ligt veel stof onder de bedden en in de randen bij de plinten bleef ook veel rommel liggen. Er is geen afwasmiddel aanwezig om de afwas te kunnen doen. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt en avondeten. Voor het ontbijt kun je zon 50 meter verder op elke ochtend verse broodjes halen, zo ben je ook niet aan tijd gebonden in de ochtend. Wij hebben 1 maal savonds in het complex gegeten maar dat viel tegen. Weinig keuze, en zag er niet allemaal even smakelijk uit. Voor paar euro meer per persoon kun je langs de boulevard beter eten! Dit complex trekt veel Engelsen aan en die kunnen nog luidruchtig zijn en laten vaak veel rotzooi achter vooral bij het zwembad. Als je een bedje aan het zwembad wil , moet je op tijd in de ochtend je handdoek neerleggen anders heb je smiddags geen plaats meer.

Voor luxe is dit geen aanrader. Als je er alleen slaapt en verder op stap bent is dit een prima accomodatie

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Nooit weer

Floor, 29-7-2016

De plaats een echte aanrader! Het appartement vreselijk.... Tegels van de muren, niet goed schoon gemaakt, oud en toe aan renovatie. Ook hadden we vreselijke last van kakkerlakken van wel 5 cm groot. Onder het bed, in de badkamer en op de muren. Waarschijnlijk hadden degene voor ons in het appartement daar ook al last van aangezien alle gaten in het appartement dicht was gestopt met wc papier.

Kortom, ranzig.

Gereisd met partner in juli 2016

Super weer

Henk en zwaan, 17-7-2016

Vorig jaar september geweest nu zijn we net een week terug 11 heerlijke dagen

We gaan in sept nog een keer 15 dagen dat zegt genoeg

Mijn man is invalide gaat prima in het appartement je hoeft maar wat te vragen doen ze het gelijk

Een een woord geweldig

Gereisd met partner in juni 2016

heerlijk

jeannette, 6-7-2016

het appartement was ruimer dan verwacht wel wat ouderwets maar erg schoon

Kwa ligging kan het niet beter

je kan heerlijk bij het zwembad liggen en daar broodje en drankje doen in de bar of je gaat naar de boulevard die is op nog geen 5 min lopen

Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sunclub Paraiso del Sol bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunclub Paraiso del Sol in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunclub Paraiso del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sunclub Paraiso del Sol scoort een 6.83 uit 10 op basis van 77 reviews.