Onvoldoende

5 reviews over Appartement Playa Honda in het Nederlands

Harry Heuker, 31-10-2007

De ligging is prima; mooi centraal gelegen in Playa America. Los Cristianos en Adeje liggen op loopafstand. Op de hogere etages heb je een mooi uitzicht. Ook handig is de kleine supermarkt vlak onder het appartementencomplex. De bedden zijn echter slecht en de inrichting oud en uitgewoond. De prijs is daar echter ook naar
Gereisd met partner in oktober 2007

Chantal, 20-8-2007

hallo,

Wel, M'n beoordeling doet er eigenlijk niet veel toe.

Ik was hier in 1979(dus voor 2003!), had hier een FANTASTISCHE vakantie, maar ja da's lang geleden.Toen waren er maar enkele hotels zo'n 10 op Playa las America's kan je dat voorstellen?Het was prettig wandelen in de pampa's er waren toen nog vele Cactussen en hagedissen a volenté ook aan het zwembad.App.Playa Honda had in die tijd al mankementen in de badkamer, maar het was wel proper toen.Het complex had een zeer goed restaurant uitgebaat door Antonio & z'n broer maar jaren geleden toen ik nogeens terug ging en ik nieuwsgierig eens ging kijken bleek alles veranderd, de bar was niet meer van Antonio, z'n broer was daar ook niet meer en dat Gourmet restaurant was ook verdwenen....het zwembad was nogwel het zelfde maar meer vervallen.

those where the days my friend...

Gereisd anders in augustus 2003

R, 1-7-2007

wat een klote app. ik ben geen flauwe vent maar dit is echt geen aanrader alles is vies en de bedden zijn op z'n zacht gezecht klote.

Doe dit niet mensen

Gereisd met partner in september 2006

annie van lindenberg, 9-1-2006

De kamer was echt vies en heb ik eerst zelf maar schoongemaakt. Na een klachtt kwamen ze de volgende dag wel onze bedden (met echt waardelode rot-matrassen.....een nummertje valt niet te maken...)verschonen.Als we maar telkens 2 euro betaalden, wilden ze wel om de twee, drie dagen een of twee handdoeken vervangen.na onze schoonmaak was het goed leefbaar.
    Gereisd anders in januari 2006

ter en sief, 17-5-2005

Wij zijn hier in feb. 2004 geweest en wat was dat een ramp.

De kamers waren vies (kakkerlakken, smerig beddengoed en om over de bedden maar te zwijgen). De bediening is waardeloos, als die er al is. Ze hebben wel een heel mooi groot zwembad. Maar het water is zo verschrikkelijk koud dat je gelijk in shock raakt. (Dit zal uiteraard in de zomer minder erg zijn)

Echt geen aanrader.

De omgeving is overgens wel erg gezellig. Leuke winkels en barretjes op loopafstand en taxi's kosten niks.

Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Playa Honda in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Playa Honda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Playa Honda scoort een 4 uit 10 op basis van 5 reviews.