Appartement Parque Santiago V

Parque Santiago V

1 review over Appartement Parque Santiago V in het Nederlands

Anders dan verwacht

vierhof, 22-12-2013

Na het bekijken van de review,s van parque santiago leek het ons leuk dit

voor een weekje te boeken.

Echter ter plekke kwamen we voor de verassing te staan dat we in parque v zaten?

Dit is kompleet anders dan we verwachten,het is buiten het complex en aan de overkant van de straat.Het idee van de accommodatie rond het zwembad is dus zeker niet altijd het geval.

Het was niet slecht maar anders dan verwacht.

Wel hadden we de hele avond last van een muziek show van naast gelegen openlucht kroeg,zodat rustig lezen op balkon niet mogelijk was.(binnen zitten met de deur dicht).

Kortom heroverweeg deze vakantie in gebouw V

( na vragen hier over bij de receptie konden we een andere kamer krijgen in het hoofd gebouw echter op de 4e verdieping en erg achteraf.)

Gereisd met partner in december 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parque Santiago V in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parque Santiago V zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Parque Santiago V scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.