Bungalow Parque Cristobal ***

Bungalow Parque Cristobal
Parque Cristobal
8,4

383 reviews over Bungalow Parque Cristobal in het Nederlands

Mooi vakantiepark met supervriendelijk personeel !

Wim De Smedt, 8-10-2017

Het bungalowpark is gelegen vlakbij het centrum van Playa de las Americas. Het was onze eerste keer dat we in dergelijk park verbleven. Wat vooral een dikke pluim verdient is de vriendelijkheid van het personeel. De tofste receptionist blijft met stip Miguel !!! Het park is erg kindvriendelijk en eveneens erg toegankelijk voor mindervaliden. Echt een aanrader voor gezinnen !
Gereisd met vrienden in september 2017

Heel goed

Bert blom, 28-9-2017

Het was heel goed verzorgd zowel het eten als de bungalows
Gereisd met partner in september 2017

zeker de moeite waard

Sjaak, 8-9-2017

Het park is ook geschikt voor mensen in een rolstoel. (wel aan geven bij het boeken)

Er is een lift bij het zwembad aanwezig die je in het water laat zakken zodat je ook gebruik kunt maken van het zwembad.

Personeel is zeer vriendelijk ook voor kinderen.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Parque Cristobal bij:

Prima maar had er van verwacht verwacht

Anoniem, 19-8-2017

Goed: heel vriendelijk en behulpzaam per personeel, ligging en kids club.

Slecht: jacuzzi's onze hele vakantie kapot, tegels in kinderbadjes laten los, werd na klachten gerepareerd met kit die blijkbaar ook in het water werkt (niet dus!), eten vaak niet op temperatuur en gedateerde huisjes, zeker niet gerenoveerd zoals brochure van touroperator doet geloven

Al met al was het een prima vakantie, maar wat ons betreft is een 8+ beoordeling zwaar overdreven. Hierdoor prijs-kwaliteit verhouding ook zoek.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Echt kinderpark

Familymen, 18-8-2017

Prima appartementen. Schoon, beetje gedateerd. Kleine badkamer, maar schoon. Wij hadden airco, zeker een aanrader. Park schoon, bij zwembad en restaurant mocht wat vaker een bezem over de grond. Wij hadden all- inclusieve. Alles uit plastic bekers :-( buffet restaurant was prima tot goed. Bij ons wisselde de kwaliteit de eerste week erg. BBQ avonden waren zeer slecht. Snacks kon je overdag bij de bar halen bij het Kinder zwembad. Als buffet open ging prima hamburger, hotdog of friet. Daarna kon je beter laten liggen. Vriendelijkheid verachilde per persoon. Receptie voelde als gespeeld, en de barman was een chagrijn. Overig personeel aardig. Voor de kids is er NL talige animatie team voor touroperator klanten, van andere touroperator is er een team en van HD hotels zelf. In totaal 17 animatie leden! De gehele dag is er wel iets te doen voor de kids. Helaas ook dit hotel is ook lid van de gilde handdoekje leggen. 'S Nachts om 03.00 uur lagen de eerste handdoeken al over de stoelen. Zeker een minpunt!

Prima bungalowpark

Anoniem, 16-8-2017

Fijn bungalowpark op goede locatie en met prima eten. Heerlijke vakantie gehad.
Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Top voor gezinnen met jonge kinderen!

Maurice, 16-8-2017

Ideale locatie vlakbij strand en centrum. Erg vriendelijk en servicegericht personeel. Ruime huisjes met meerdere slaapkamers. Veel activiteiten vanuit het park voor kinderen. Van reisorganisatie viel de kids animatie dit jaar echter tegen. Het hotelteam maakte dit meer dan goed. Prima eten en overzichtelijke zwembaden. Leuk voor met name jonge kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

We hadden er meer van verwacht....

Istry, 9-8-2017

Zeer vriendelijke mensen! Kinderen kregen overal steeds lolly's, dus voor de kinderen kon het niet beter. Bij aankomst in ons appartement zat alles vol stof. Kasten, tafels echt alles was stoffig. Dit hebben we gelijk gemeld en het werd na excuses direct schoongemaakt. Helaas geen airco (niet op gelet bij het boeken) dus bloedheet s nachts. En wij hadden we pech een appartement aan de straatkant te hebben. Daardoor tot in de late uurtjes veel last van de muziek uit de kroegen. De plaats is wel erg leuk! S avonds kun je heerlijke wandelingen maken. Het eten vonden wij zeer matig. Veel hetzelfde. En vergeleken bij andere hotels die wij bezocht hebben was er niet super veel keus. De zwembaden zijn mooi, leuke glijbaan. Onze kinderen van 7 en 4 hebben zich super goed vermaakt. S ochtends wel om 7.30 u het bed uit om een bedje te 'reserveren'. Al met al een prima vakantie gehad, al hadden we iets meer verwacht.

Basic appartementen complex

J.dekkers, 7-8-2017

Nette bungalows,ruim. Vriendelijk,behulpzame receptie.Wel benauwd zonder airco. Voldoende bedjes en parrasols. Al word hier tuurlijk ook handdoekjes neergelgd. Tóch ietwat zout in zwembad, al belooft brochure zoet. Gelukkig niet hinderlijk. wel leuke glijbaan voor de kids. Dag in,dag uit geestdodende muziek rond zwembad. Sloom instrumentaal. Vind alleen badmeester mooi. Die zit er ook meer voor zichzelf. 's avonds op complex doodse bedoening. Geen centrale plek. Wel vorm van animatie in een kelder. Maar is bedompte plek Zee dichtbij, maar deze niet geschikt voor zwemmen. Zwemgeschikte zee 10-15min lopen. Voldoende winkels,pinautomaten en eetgelegendheden in de buurt. Zit n.l animatie en ook kidsclub. Hadden logies dus weet niet of all-in goed is.waterslide parc is NIET op loopafstand zoals soms gezegd wordt. Zeker 30min. Wel gratis bussen ernaar toe. Gegeten bij Happas(frik.) En Friends.

Mijn conclusie. Leuk voor gezinnen met kleine kinderen -10, maar anders verder zoeken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Gezellige plek voor een leuke vakantie met kids!

Cyriana, 1-8-2017

Gezellige plek midden in het centrum van playa del ingles, direct tussen de winkels en restaurants.

Park is netjes, net als de huisjes, schoonmaak is goed, personeel is erg aardig, zeker voor de kids.

Zwembad is zout water, maar is zeer goed bevallen.

Miniclub zowel van het park als van touroperator zelf zeer leuk voor de kids.

Veel animatie ook voor oudere kids of volwassenen ( darts, waterpolo, schieten)

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Parque Cristobal bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Parque Cristobal in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Parque Cristobal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Parque Cristobal scoort een 8.37 uit 10 op basis van 400 reviews.