Beoordelingen Hotel Park Club Europe***

Park Club Europe***
225 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Park Club Europe***
Avenida Rafael Puig 23, E-38660, Playa de las Américas

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Club Europe*** in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Club Europe*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Park Club Europe scoort een 8,1 uit 10, op basis van 225 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Club Europe*** in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Club Europe***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Park Club Europe*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 103 vakantiefoto's van Hotel Park Club Europe*** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Park Club Europe*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Tenerife. Vergelijk Hotel Park Club Europe*** met andere accommodaties in Playa de las Américas.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

205 beoordelingen over Park Club Europe***

225 beoordelingen
8,3
8,2
8,7
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2013
"Prima all inn accomodatie"vertalen
Rob & Ilse
8,0

16-10-2013 Een prima all inn accomodatie.
Behulpzame medewerkers bij de receptie.
Het eten is gewoon goed met heel veel keus voor ieder zijn smaak.
De kamer was schoon bij aankomst en iedere dag schone handdoeken gehad, persoonlijk vonden wij de matrassen iets te hard,hebben dit zelf opgelost door de reserve dekens onder de onderlakens te leggen.
De kamers hebben geen airco wel kunt u om een ventilator vragen.
Onze terugvlucht was s'avonds en het uitchecken van de kamer om 11.00 uur s'ochtends, fijn dat we even een kamer tot onze beschikking kregen om te douchen e.d.
Voor ons geen probleem, maar goed om te weten dit complex bevat heel veel trappen.
De zwembaden zijn met zoutwater en lekker groot,en diep tot 2.10m.
Het Laguna zwembad met drie glijbanen en een waterval is erg leuk en zeer geschikt voor kinderen.

met oudere kinderen, Mei 2013
"Geweldig hotel"vertalen
Ellen
10,0

07-06-2013 Leuk hotel met een gezellige sfeer. Je loopt het hotel uit en bent zo op het strand of bij de winkeltjes en restaurantjes. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Schone kamers en lekker eten. Elke avond leuke musicals. Animatie ook niet opdringerig, heb je geen zin om overdag mee te doen, ook goed. Wat ik heb gezien is het voor kinderen ook een erg leuk hotel, met een enthousiaste mini club team. In het lagune gedeelte heb je een leuk zwembad met zandstrand. Er is een lift, zodat je ook met kinderwagens en rolstoelen in het restaurant kan komen. Al met al een tophotel, op een leuke locatie

met partner, Feb. 2013
"Fantastisch!!!"vertalen
jan scheffers
8,0

21-02-2013 Ben hier met partner 8 dagen geweest en het was één feest. Hotel geeft gasten het gevoel op vakantie te zijn. Mooie locatie in een goede buurt. Dichtbij strand en winkels. Personeel is zeer vriendelijk en het animatieteam maakt er iets moois van. Komen natuurlijk vragen om mee te doen met de activiteiten, maar dat moet ook wel want anders staan zij alleen. Weigeren is echter geen probleem. 's Avonds is er zang/dans/theater, óók door het animatieteam gedaan. Klasse!

met vrienden, Okt. 2012
"Prima hotel"vertalen
Stepha
8,0

07-10-2012 Afgelopen week in dit mooie hotel gezeten. Wij hadden een ruime kamer met een aparte slaapkamer en badkamer. Het hotel heeft helaas geen lift dus we een hoop trappen gelopen. Maar dat mocht de pret niet drukken. De kamer werd goed schoongemaakt.
Het zwembad is erg mooi en ruim opgezet. Er is geen stress om bedjes want er zijn er genoeg!
Het eten en drinken is allemaal prima geregeld. Het is voor een 3 sterren hotel lekker eten vonden wij. Het jammere vonden wij dat er in de eetzaal alleen tafels voor 8pers. zijn dus het is de bedoeling dat je met andere aan een tafel zit. De service er omheen hebben wij als prettig ervaren. Het hotel ligt daarnaast op een zeer centrale plek in een leuk plaatsje. Al dus een aanrader !!!!

met partner, Sept. 2012
"Was weer echt genieten"vertalen
Henri
9,0

18-10-2012 Na 6 keer is 't nog steeds genieten in dit hotel. Service, vriendelijkheid, behulpzaamheid. Het personeel van receptie, kamermeisje, barmannnen tot animatie, iedereen doet alle moeite om je een aangenaam verlof te bezorgen. Klagers over 't eten krijgen mijn inziens thuis niet veel op het bord. Deze vakantie was airco welkom geweest door de hogere temperaturen dan normaal. Ik ga zekers terug

met partner, Juli 2012
"Hotel niet zo goed "vertalen
bruggeman
7,0

19-08-2012 wij zaten in een verouderd gedeeelte,de kamers waren ruim maar veel gebrekken aan ,en die werden niet hersteld als je dat geen melden,het waren er allemaal trappen geen liften,de ligging was goed dichtbij winkels,de vriendelijkheid in het restorand kon veel beter,dat was er niet,het eten was niet zo warm,de vis was lekker maar het vlees was droog en te hard,weinig variatie en keuze,dus het hotel is volgens ons geen 3 sterren waard maar wel 2 sterren

met partner, Mrt. 2012
"Top hotel"vertalen
Cheryl
10,0

14-03-2012 Mijn moeder en ik hebben een week in dit hotel verbleven. Wij zijn dik tevreden over dit hotel en willen hier graag nog eens terugkomen.

Het hotel ligt midden in het centrum van Playa de Las Americas. Het strand en de boulevard met winkels liggen om de hoek. (nog geen 500 meter).

Het hotel is ruim opgezet, de kamers zijn goed en worden elke dag schoon gemaakt. Ook kregen we elke dag schone handdoeken.

Het eten is in buffetvorm (zowel warm als koud), voor ieder wat wils.

Er zijn meerdere zwembaden en deze worden goed schoon gehouden. Ook de vormgeving van de zwembaden en de daaromheen liggende tuin is mooi.

Er is een groot amimatieteam dat zich zowel richt op jonge kinderen als op tieners en zelfs op ouderen. In de avond kun je leuke musicals bekijken.

Wij vonden de prijs meevallen en vinden het zelf een 4 sterrenhotel.

Het all/inclusive systeem werkt hier prefect.. Je mag zelfs waterflesjes pakken.

Personeel werkt hard maar mag af en toe wat vriendelijker zijn.

met jonge kinderen, Feb. 2012
"Geweldig hotel!!!!!!!!"vertalen
Brigitte
10,0

07-03-2012 Wat een geweldig hotel! de 2e keer dat we er waren. Met 11 mensen, 6 volw. en 5 kids van 3 tot 16 voor ieder wat wils! Alles even super geregeld, schoon, vriendelijk, lekker! Ik zie in de beoordelingen veel klagende mensen over eten, service enz..maar wat wil je nou eigenlijk? Die trappen zijn er juist om de extra calorien te verbranden (denk ik) soms is er idd lauw eten, maar dan wacht je toch eventjes op nieuwe lading? Het eten is GOED, de service is GOED, de kamers zijn GOED en het animatie team is de hele dag bezig het iedereen naar de zin te maken, hebben altijd tijd voor een praatje! Prachtige shows. Dit is echt een aanrader!!! Wij hebben genoten!

met partner, Feb. 2012
"Helemaal niet wat we wilden"vertalen
agnes

01-03-2012 park club europ is niet geschikt voor de wintermaanden,
alles is open, gangen naar de kamer en de bars zijn koud,
net zoals het eten.
Bij de receptie word je niet vriendelijk behandeld, een klacht, vergeet het maar!!
ALS JE NIET GOED TRAPPEN KUNT LOPEN VERGEET HET MAAR!
naar de eetzaal 45 treden en geen lift.
Alleen de barmannen en het entertainment zijn super!!!

met partner, Aug. 2011
"Lekker overal dichtbij"vertalen
Ricardo
8,0

11-09-2011 Een mooi hotel is voor de prijs die je betaald. Bij aankomst een warm welkom van de spaanse dame en een vriendelijke belgische man. De belgische zusjes van de zijn twee chagrijnige tantes die aardig zijn wanneer het hen uitkomt. Mooi zwembad/tuin met bedjes die smorgens om 7.30 al allemaal bezet zijn door mensen die om 14uur er komen liggen. Ondanks bordjes met dat dit niet mag doet het personeel hier niets aan. Het hotel zat denk ik voor 90% met Duitsers bezet, daarom vond ik ook dat het Hotel helemaal daarop ingesteld is. Als je Duits bent doen ze alles voor je, ben je dat niet,dan wacht je maar tot ze tijd of zin hebben je te helpen.Animatie was goed en veel shows enz. Echter als je hier geen zin in hebt blijven ze doordrammen,vooral het kleine donkere irritante mannetje. Mooie ,zeer kleine kamers. Een ventilator ipv airco. Wij hadden in 1 nacht 5 kakkerlakken. Na melding word er goed gesprayd en gepoetst. Eten was zeer goed,veel variatie en iedere dag een ander thema.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?