Hotel Park Club Europe ***

Hotel Park Club Europe
Park Club Europe
7,9

243 reviews over Hotel Park Club Europe in het Nederlands

Wij hebben een fijne vakantie gehad

E&M, 29-9-2017

Het was een mooi hotel. Goed onderhouden. Het was schoon. Fantastisch animatieteam. Zij hebben van elke dag een feestje gemaakt.

Het eten was fantastisch, vers bereid, goed op smaak. Volop keuze.

Wat wij als minpunt hebben ervaren, is dat er maar 3 openbare toiletten waren: 1 bij het volleybalveld, 1 bij de lagune en 1 binnen vlak bij de receptie. Met zoveel mensen is dat toch echt te weinig.

Gereisd met partner in september 2017

Naessens Franky, 28-9-2017

Zeer goed onderhouden domein en proper, super lekker eten en steeds verschillende buffetten zowel 's middags als 's avonds kamers worden elke da zeer proper gekuist . Personeel ook zeer vriendelijk
Gereisd met partner in september 2017

Fijn hotel centraal gelegen!

Eveline, 18-8-2017

Geweldige vakantie gehad in Hotel Club Europe.

Zeer vriendelijk perosoneel vooral Belgische dame die bij de receptie werkt! Meteen bij aankomst werd er gekeken of we toch niet 1 kamer als familie konden krijgen ipv 2 aparte kamers. In het hoogseizoen en we hadden 4 weken van te voren geboekt dus echt niet meer op gerekend top! Verder zijn de kamers prima en schoon, een fijn zwembad, goed eten. De borden zijn soms echt niet schoon!Dat is onbegrijpelijk en niet in verhouding met de rest van de accommodatie en een andere tip Nederlandse kinderen zouden ook graag naar de animatieclub gaan overdag maar omdat er geen Nederlandse animatieteam is ( niet nederlansssprekend) is niet niet mogelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Park Club Europe bij:

Prachtig hotel met mooie tuin en zwembad

Herman, 24-7-2017

Mooi hotel schone kamers en prachtige tropische tuin en zwembad animatie was prima echte aanrader voor kinders goed gelegen en dicht bij het centrum
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Wij komen niet meer terug

Sandy, 23-6-2017

Een heel groot minpunt.

Twee heel ongezellige restaurants waar je gedwongen wordt om met vreemde mensen aan het tafel te zitten. Ze hebben geen tafels van twee of drie. Je zit minstens met 4, 5 of meer aan een tafel. Ik hecht toch echt wel aan een beetje privacy. Je betaald voor een all in, maar je gaat toch uit eten om gewoon even met je partner alleen te zitten. Verder zijn fe kamers, de zwembaden, de ligging wel goed en is het personeel vriendelijk.

Gereisd met partner in juni 2017

Prima hotel, super ligging! Top shows!

Bianca, 14-5-2017

Wij hadden n gerenoveerde kamer deze was echt top! Ruime kamers en groot balkon. Shows zijn geweldig, minidisco voor onze dochter van 2.5 was super leuk! Eten vonden wij wat minder zijn geregeld wezen uiteten. Plus punten in de middag waren de verse pizza's. ligging is perfect, midden in centrum en toch de rust. Zwembaden waren top!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Gewldig

Willem, 20-4-2017

Wij hebben enorm genoten in dit mooie hotel, wat lijkt op een dorpje. Alles prima in orde.Een prachtige ligging vlak bij de boulevard, waar je heerlijk kunt wandelen en genieten op een terrasje.
Gereisd met partner in december 2016

mooi resort

fam. de vries, 11-12-2016

Mooi resort en een heerlijke week gehad,mooie kamers en voldoende animatie vriendelijk personeel, perfecte ligging met maar 2 minpuntjes., eten is veels te koud en eettafels van 8 personen zodat je meestal met anderen zat te eten
Gereisd met oudere kinderen in november 2016

Heerlijk!

Esther, 28-11-2016

Erg goed hotel:

* Goede animatie met veel sportmogelijkheden voor volwassenen en kinderen (tennis, volleybal, tafeltennis, aerobics, etc).

* Ook leuke animatie voor kinderen (geen Nederlandse animatie maar de Duitse animatie (ook Engels sprekend) was ook prima voor mijn dochter van 5).

* Eten is erg goed. Veel verschillende soorten eten en erg lekker.

* Kamers zijn ruim en goed verzorgd.

* Hotel is schoon en netjes.

* Verschillende zwembaden ook erg geschikt, de ene meer geschikt voor volwassenen, de andere meer geschikt voor kinderen dus dat is goed gescheiden.

* Glijbanen in de zwembaden zijn erg leuk voor kinderen. Ook pierenbadje is erg leuk voor de kleintjes.

* Locatie is prima. Centraal gelegen en dichtbij het strand. Playa de las Americas is toeristisch (niet pitoresque) dus daar moet je van houden maar heeft veel mogelijkheden.

Gereisd met jonge kinderen in november 2016

Mooie accommodatie!

Yvonne, 4-11-2016

Kamer prima, eten prima, personeel vriendelijk, zwembaden prima ( water mag warmer), voldoende ligbedden, ligging top! Je loopt zo de winkelstraat in en 5 minuten ben je op het strand, ideaal met kinderen!

Opzet van het park is leuk! Echter in het begin wel even zoeken, allemaal gangen en doorgangen, maar dat vind je snel uit! Minder praktisch waren de vele aanwezige trapjes, twee of drie treden, dit in verband met gebruik buggy.

Leuke vakantie gehad en aan te raden!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Park Club Europe bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Club Europe in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Club Europe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Club Europe scoort een 7.94 uit 10 op basis van 254 reviews.