Hotel Mare Nostrum Resort - Marco Antonio Palace *****

3 reviews over Hotel Mare Nostrum Resort - Marco Antonio Palace in het Nederlands

Marianne, 19-5-2005

We zijn er al diverse malen geweest. De kamers met het prive zwembad op het balkon zijn helemaal gaaf. Mediteranean Palace valt echt tegen. Maar de andere zijn echt goed, goede service, lekker ontbijt, de restaurants zijn inderdaad wat minder. Maar buiten het resort zijn genoeg andere lekkere restaurants.
Gereisd anders in mei 2005

Nina, 1-4-2004

Wij zijn al verschillende keren in dit resort geweest in verschillende hotels. Ook hebben we diverse keren een kamer met een eigen zwembad gehad, ideaal. In het voorjaar zijn inderdaad niet alle restaurants open, maar in het najaar wel, zij het per tourbeurt per avond. Het is geen hotel voor jonge kinderen, animatie is er niet, maar een heerlijk complex om tot rust te komen. Wij hebben geen probelemen met de service gehad en het personeel heeft ons steeds even vriendelijk behandeld. Voor ons perfect. We gaan zeker nog eens terug en onze wens is dan Sir Anthony, maar dan moeten we nog even sparen.
Gereisd anders in april 2004

Monique, 14-1-2004

Juli 2003 waren wij in het Mare Nostrum Resort waar Antonio onderdeel van is. Wij waren in Cleopatra. Cleopatra is totaal niet bevallen. Duur en totaal geen service. De 5 sterren komt met name door de goede ligging en het aantal zwembaden. Antonio is wel de beste van de hotels die onder het complex vallen. De 12 restaurants waar gesproken over wordt zijn niet allemaal open. In ons geval waren er maar vier open. Antonio, Pyramide (goed) het algemene buffetrestaurant is ronduit slecht, het italiaanse buffet is goed maar erg klein, dus je moet geduld hebben ...

De ligging is goed en hier betaal je voor. Het resort stelt niet veel voor. Wij hadden een prive zwembad bij de kamer, dat was top. Bij de zwembaden is het vechten voor een ligstoel en flink volgebouwd. Verder let op je bon voordat je aftekend er worden veel fouten gemaakt en de consumpties zijn al aan de prijs.

Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mare Nostrum Resort - Marco Antonio Palace in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mare Nostrum Resort - Marco Antonio Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mare Nostrum Resort - Marco Antonio Palace scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.