Aparthotel Hovima Atlantis ****

7,7

63 reviews over Aparthotel Hovima Atlantis in het Nederlands

Leuke kamer, matig ontbijt

Chris, 12-9-2017

Wij hebben hier overnacht omdat we hier een feest hadden en ontbeten met onze gasten. De kamer (op een leuk zoldertje) is prima. Voorzien van badkamer met wastafel en bad en apart (elektrisch toilet). Fijn en ruim bed, mobiele airco en een klein raampje. Het ontbijt was zowel kwantitatief als kwalitatief een beetje een tegenvaller voor de prijs die je betaalt (15,- per persoon) en niet in overeenstemming met de verwachtingen die je bij deze locatie hebt. Geen warme of verse broodjes. De witte broodjes waren zacht, tekort in de oven geweest, de bruine waren te hard (oud?). Beleg: Ham, kaas, jam, zalm, gekookte eitjes. Glaasje jus (niet vers) en kopje koffie of thee.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Erg fijne vakantie gehad hier

Nadine Bakker, 8-8-2013

Kamers zijn groot, wel luidruchtig als de buren de tv erg hard hebben staan.. Gelijk aangebeld, opgelost.

Geen kakkerlakken bij ons, eerste verdieping (kamer 162)

Wel vaak stroomstoringen gehad, maar een paar uurtjes, voor ons geen probleem. Mooi uitzicht, mooie locatie, aan lichtelijk steile weg maar dat was geen probleem voor ons! Wel een avond in het weekend herrie van de Engelse Pub gehoord, maar ook geen extreme overlast (zoals mensen hier beweerden?) het valt reuze mee aan de weg kant (zeg ik als lichte slaper!).

Superdicht bij het strand en 2 grote boulevards, incl. Vervelende proppers maarach. Negeren. Maxicat boottochtje was wel leuk, 25€.

704.5€ pp betaald voor 10/11 dagen in het hoogseizoen!

Schoonmaakster vriendelijk, receptie ook.

De zwembaden zijn groot genoeg.

Wel borden en bestek niet helemaal schoon bij aankomst..

Restaurantje bij t zwembad is prima, wel wat duur. Volgens mij is er alleen logies mogelijk in dit aparthotel.

Gereisd met partner in juli 2013

in 1 woord, GEWELDIG!!

poort, 12-12-2012

Wij zijn net terug van een Heerlijke vakantie op Tenerife.

Bij Club Atlantis hebben ze erg vriendelijk personeel, wij hebben zeer goede service ervaren, mijn man had een ongelukje met de scootmobiel en reed het glas per ongeluk uit de pui.

Alles werd heel netjes opgelost, zonder 1 cent te hoeven betalen.

het tripje naar het strand valt heel erg mee, alles is binnen handbereik, echt super!

Voor ons was het zeker geen laatste keer

1 minpuntje is de televisie, die is erg verouderd, en de nederlandse zenders die storen erg.

Verder zou ik zeggen, twijfel niet, gewoon doen.

Gereisd met partner in november 2012

Wat een personeel op dit TWEE STERREN aparthotel

kees, 31-8-2012

Het personeel is hier onvriendelijk, wanneer je iets niet goed begrepen hebt schelden ze je uit. Het hele gebouw is zeer verouderd en zeker geen 4 sterren waard. Het ligt in een centrum van engelse cafés en restaurants, niet heel erg leuk als je naar een Spaans eiland gaat. Het eetcafé "waarom niet" is wel een aanrader, lekker eten en aardig nederlands personeel. De schoonmaak van de kamers was ook oké. Het siam park is ook leuk om te bezoeken, maar wel duur. De excursie naar de Teide is niet aan te raden tenzij je erg van lava gesteente houdt.
Gereisd met partner in augustus 2012

Prima appartement

karin, 10-8-2011

het appartement is prima. we hadden een kamer op de eerste verdieping met zeezicht. Heerlijk wakker worden. bedden waren niet zo goed, maar voor de rest was de kamer met airco en ned. tv prima. Ligging was minder. Het complex ligt inderdaad aan een behoorlijk steile weg (stijgingspercentage ongeveer 5 a 6 procent) en na twee weken ben dat loopje (dat je moet doen om naar het strand te komen) wel zat. Kamers zijn schoon, geen kakkerlak gezien. Iedere dag schone handdoeken en schoonmaak. Beneden in de lobby is er gratis wifi en er is een internethoek voor wie geen computer heeft. In de omgeving is er genoeg te doen. Het enige jammere was met het hete weer dat er zo weinig wind stond. Deze hoek van TEnerife staat daar bekend om. Voor meer wind moet je naar het noorden. Al met al was het mooie vakantie.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Mooi hotel op goede lokatie!

annie-80, 21-2-2011

Meerdere malen verbleven in dit hotel. Mooi zwembad en prima kamers. Schitterend uitzicht vanaf de hogere verdiepingen. Wij hebben 1 keer op de 1ste verdieping gezeten, dan voel je je redelijk ingesloten en heb je veel last van kakkerlakken. Hotel bevindt zich aan stijle weg, niet handig voor mensen die niet makkelijk te been zijn. Tenerife is een prachtig eiland, dus aanrader om ook uit de badplaatsen te trekken en het binnenland in te gaan.
Gereisd met vrienden in juni 2006

gerrit, 13-2-2011

Hele ruime kamers. Mooi zwembad. Het ligt alleen aan een stijle weg om naar het strand te komen en een drukke straat.
Gereisd met vrienden in juli 2009

Zeer mooie apartement met fantastisch uitzicht.

tim huygens, 23-8-2010

Bij onze aankomst zijn we aangenaam verrast door het mooie apartement dat we huurden voor 2 weken. Alle comfort was zeker aanwezig, en het beddegoed, lakens, handdoeken,... werden wekelijks vervangen. Een prachtig zicht op de zee en de zwembaden samen met een heerlijk zonnetje op ons terras gaven ons elke morgen weer een heerlijk vakantiegevoel. Ook de locatie was heel goed. Het was een rustige oase te midden in de stad en op 3 minuutjes wandelafstand van het strand. Ook konden we goed winkelen aangezien het winkelcentrum op 5 minuutjes wandelen afstand ligt. Het openbaar vervoer is heel gemakkelijk te nemen aangezien de bus bijna voor de deur van Club Atlantis stopt. Er zijn heel wat bezienswaardigheden en leuke activiteiten op het eiland en het is dus aan te raden om langer dan 2 weken te gaan. Een vakantie is altijd te kort.Het is voor ons een onvergetelijke vakantie geweest en we hebben dan opnieuw geboekt voor volgend jaar. Ditmaal voor 3 weken.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

ECHT HELEMAAL SUPER

Peggy, 17-8-2010

Eerste indruk was schrikken, nadat we een paar jaar bij El Duque waren geweest.

Maar de service was helemaal perfect, beslist vriendelijke mensen in Club Atlantis,

De kamers waren ook erg schoon.

Schitternd uitzicht, en zeer centraal gelegen.

Ga beslist volgend jaar weer

Gereisd met vrienden in januari 2010

Prima appartementen!

Andrea, 2-7-2010

Appartement, beetje ouderwets ingericht, maar verder prima in orde.

Twee losse bedden, waar wij heerlijk op hebben geslapen. Deze moesten we wel iedere avond tegen elkaar aanschuiven.

Appartement gezellig ingericht en heerlijk balkon met zonnescherm!

Heerlijke zwembaden en netjes.

Schoonmaak is prima.

Eten in het hotel is voldoende voor een keer, maar niet voor vaker.

Bij Club Atlantis ligt een gezellige haven met allerlei restaurantjes, erg leuk! Mooi strand en boulevard om over te wandelen naar centrum, dit is goed te doen.

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met partner in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hovima Atlantis bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Hovima Atlantis in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Hovima Atlantis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Hovima Atlantis scoort een 7.74 uit 10 op basis van 63 reviews.