Hotel H10 Las Palmeras ****

Hotel H10 Las Palmeras
H10 Las Palmeras
8,9

793 reviews over Hotel H10 Las Palmeras in het Nederlands

Wij komen hier al jaren en tot volle tevredenheid

Hans Trarbach, 7-10-2017

Prima kamers goede keuken en er worst zichtbaar gewerkt aan de vernieuwing van kamers gangen e.d.

Wat niet goed is aan dit hotel is een euvel waar blijkbaar alle hotels onder lijden en dat is de reservering van stoelen aan het zwembad. Vaak pas in de namiddag verschijnen mensen aan hun stoel zodat een groot deel van de dag de stoelen bezet zijn door handdoeken maar niet door gasten.

Gereisd met partner in september 2017

Mooi hotel, slechte afhandeling klachten.

Ingrid Bakker, 7-10-2017

Fantastisch mooi hotel, alleen jammer dat de waterleidingen op een kamer boven ons gesprongen was en het plafond in onze badkamer naar beneden kwam. Dat de bedden keihard zijn, tenminste op onze kamer en dat we twee kamers kregen boven het afzuigsysteem vsn de keuken waardoor je de deur naar het balkon niet open kon hebben want dan kon je niet met elkaar praten. Ook op onze zoon hun kamer was de koelkast stuk en na drie keer vervangen te zijn voor een nieuwe 8dagen geen werkende koelkast gehad. Ook de afhandeling van Neckermann is waardeloos. Tot nu toe geen enkele reactie mogen ontvangen. Toch wel zeer teleurgesteld.
Gereisd met partner in augustus 2017

was matig

Jolanda, 1-10-2017

Slecht werkende aico het diner is zeer onder de maat het eten in het japanse deel is zeer goed over de idiooten die bijna hun nek breken om naar een bedje te rennen gaan we het maar niet hebben wat ik zeer kwalijk vind is het roken rond om de zwembaden doe dat op een aan gewezen plek het is zo ranzig als je ene naast je rookt en aan de ander kant een sigaar nuttigt en na iedere hijs zuch krom hoesten en roggelen en als je laat meeken dat je het niet prettig vind Zijn ze beledigd,het bedienend personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam alleen het personeel aan de. Ballie is minder vriendelijk en de bedden zijn kei hard dit hotel heeft 4sterren maar 3 is meer op zijn plaats
Gereisd met vrienden in september 2017
Ana Martín, ASISTENTE DIRECCIÓN, 2-10-2017

Wij danken u voor uw vriendelijke opmerkingen op Zoover. Ons doel is het bereiken van de uiterste tevredenheid van onze gasten. De opbouwende kritiek zal ons helpen onze faciliteiten en service te verbeteren om op die manier te kunnen doorgroeien zodat wij kunnen voldoen aan de verwachtingen van onze gasten. Wij danken u nogmaals voor de tijd die u heeft genomen om uw bevindingen kenbaar te maken en wij staan geheel tot uw beschikking voor verdere opmerkingen.

Met vriendelijke groeten,

leuk hotel

Birgit, 21-9-2017

Eten was goed . Hadden een leuke kamer met zeezicht . Zaten dicht bij strand en de boulevard . Helemaal perfect . Vriendelijk personeel . Is wel een groot hotel met meer dan 500 kamers dus t was best wel druk daar moet je wel tegen kunnen. Elke avond was er wel een show of iets dergelijks . Dus voor ons was t een geslaagde vakantie .
Gereisd met partner in september 2017
Ana Martín, ASISTENTE DIRECCIÓN, 2-10-2017

Beste gasten,

We zijn erg blij om te weten dat u heeft genoten van uw verblijf in ons H10 Las Palmeras.

Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie in Tenerife.

Onze missie is ervoor te zorgen dat u kunt genieten van uw vakantie in een aangename en ontspannen sfeer . Ons hele team werkt om ervoor te zorgen dat uw verblijf prettig verloopt, we zijn erg blij om te weten dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan .

Het zou een plezier zijn voor ons om u opnieuw te verwelkomen in de nabije toekomst.

Met vriendelijke groet,

Zwembad reservering zijn belachelijk.

Esmee, 28-8-2017

Het reserveren bij het zwembad is drama en het personeel juicht het toe. We werden aangevallen door ruziemakers bij het zwembad om de stoelen bij het zwembad. Vervolgens doet secuirity of de badmeester er niks aan echt belachelijk. Dit hotel is een zware afrader. Al dit gedoe doet zwaar af aan je vakantiestemming.
Gereisd met vrienden in augustus 2017
Ana Martín, ASISTENTE DIRECCIÓN, 4-10-2017

Geachte gast,

wij danken u voor uw opmerkingen over ons hotel op Zoover.

Het spijt ons dat u het hotel heeft verlaten met het gevoel van onvervulde verwachtingen. Wij hebben uw opmerkingen genoteerd en zullen de oorzaken onderzoeken en de nodige maatregelen treffen zodat deze situatie in de toekomst voorkomen zal kunnen worden.

Wij danken u opnieuw voor uw tijd en toewijding. Mocht u in de toekomst opnieuw besluiten uw vakantie bij ons door te brengen, sta ik ten alle tijden tot u beschikking.

Het handdoekje leggen is ronduit afschuwelijk!

Maria, 28-8-2017

Vanochtend voor asociaal uitgemaakt door medegasten, omdat we het in ons hoofd hadden gehaald om twee handdoeken te verschuiven, omdat we er even wilde zitten. De ligstoelen rondom het hele zwembad worden vanaf 8 uur volgelegd met handdoeken. Als je bijval van de toezicht vraagt, zeggen ze er ook niets aan kunnen doen. Op de stoelen staat niet reserveren, maar we worden nu gewoon met de nek aangekeken. Hoe durven we! Verder gisteren vijf keer moeten vragen waar ons drankje bleef en onze wasbak op de kamer loopt niet door.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Ana Martín, ASISTENTE DIRECCIÓN, 4-10-2017

Geachte gast,

wij danken u voor uw opmerkingen over ons hotel op Zoover

Groeten

toch liever niet meer !!

Danny en Gard uit Vosselaar, 28-7-2017

We vonden bij aankomst dat er te weinig personeel aan de balie van de receptie stond.Toegekomen gasten moesten soms te lang wachten voor de incheck.

Het hotel is eigenlijk van mindere kwaliteit dan wij hadden gehoopt of verwacht.De kamers zijn gewoon goed.zeker niet waaw. Het poetsen, vloer vegen dan .Laat wel te wensen over.De laatste 4 dagen lag er vuil in een hoekje van de kamer.Niet opgeveegd.

Het handdoekje leggen is niet te doen. We hadden een kamer op -1 .Waar je een goed uitzicht had op de eigenlijke ingang naar het zwembad.Om 7.45 uur stonden al mensen klaar om hun handdoekjes te gaan leggen.Terwijl het zwembad pas om 8.15 uur openging. En het was precies een eerste dagje solden in Antwerpen op de meir. Zo spurten om een ideaal plekje of zonnebed te bemachtigen.Er stond op de zonnebedden nochthans dat er niet mag gereserveerd worden.Maar de soccuristas lieten lekker begaan.dus niet ok! Eetzaal : borden en bestek niet proper.Eten koud wat warm moest zijn en andersom. dit toch niet meer!

Gereisd met partner in juli 2017

Prima hotel maar te klein zwembad

Susan, 14-7-2017

Prima hotel. Eten ook prima. Alleen dat er s morgens om 8:15 gerend wordt voor een bedje, is toch echt verschrikkelijk. En als je dus na 8:30 bij t zwembad aankomt je geen plek hebt!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Super hotel!!

Saar, 3-6-2017

Wij zijn op dit moment nog steeds in het hotel! We vermaken ons prima. Super goed hotel, ruim opgezet, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Animatie is top, vooral als je hier met kinderen komt. Het eten is heerlijk en zeer ruime keus. All-inclusive formule is meer dan prima. De hele dag ruime keus uit drankjes, cocktails en snacks. De koffiebar is echt een aanrader, overheerlijke verse koffie.

De bedden zijn inderdaad ontzettend hard maar vraag direct om een extra topmatras dan slaap je heerlijk. Wij slapen aan de achterzijde en hebben nogal geluids overlast van de aircosysten maar oordopjes bieden uitkomst. Minpunt vinden wij dat je inderdaad aan het strand ligt maar het niet uitnodigd om daar te gaan zonnen. Geen strandbedden en slechte mogelijkheid om de zee in te gaan. Helaas hebben wij moeten ervaren dat er wel aan handdoekleggen wordt gedaan.

Al met al een top hotel en zeker een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2017
Ana Martín, ASISTENTE DIRECCIÓN, 29-6-2017

Beste Gast

Eerst en vooral willen wij u heel erg bedanken om de tijd te nemen deze uitgebreide commentaar over uw afgelopen verblijf bij ons neer te schrijven.

Het is een plezier voor ons te weten dat u een mooie vakantie achter de rug heeft en tevreden was met onze service en faciliteiten.

Alles wat we doen is gericht op het voorzien van een uitstekende hotel ervaring voor onze gasten, en uw feedback en suggesties zijn daarom uiteraard zeer veel waard. Wij appreciëren het enorm dat u uw ideeën met ons gedeeld heeft. Op deze manier doen wij onze best om te blijven voorzien in een uitstekende service naar de toekomst toe.

We hopen uw nog een keer te mogen verwelkome.

Vriendelijke groeten

Nooit meer!

Jamie, 27-5-2017

Mijn partner en ik hadden hoge verwachtingen van dit hotel, omdat ze immers ook zo'n hoog cijfer hebben op zoover, maar het eten is koud en taai en ze gooien het nieuwe eten in de bakken waar het oude eten nog in ligt. Op de kamers tref je veel roest aan en de airco werkt niet en tot laat in de nacht heb je last van geluidsoverlast! in het dekbed zaten ook veel gele vlekken, niet echt fris! Dit was de eerste keer dat wij zo ontevreden zijn geweest over een hotel! Erg jammer.
Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor H10 Las Palmeras bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Las Palmeras in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Las Palmeras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H10 Las Palmeras scoort een 8.86 uit 10 op basis van 1033 reviews.