Aparthotel Granada Park ***

7,4

38 reviews over Aparthotel Granada Park in het Nederlands

Nooit meer

Rony, 26-9-2017

Wij waren met touroperator. Ons appartement was op etage 0. Bij binnenkomst muffe geur in badkamer. In slaapkamer urine geur.controle bed een ramp bloed en urine vlekken op matras.deze lag op een houten plank waar schimmel op lag. Mieke de reisverantwoordelijke heeft ons veel geholpen. Fotos genomen .Mieke kontakt genomen ik zou de dag nadien nieuw app krijgen voor de upgrate naar mooi app zou ik moeten bij betalen heb îk niet gedaan. NA veel geen en weer geloop receptie apm s002 gekregen nog slechter gescheurde en vuile matrassen. Opnieuw naar receptie was een nieuwe dame een mooi app gekregen zonder te moeten betalen. Blijkt de app van touroperator allemaal beneden liggen weet niet of touroperator hier al geweest is. Eten kan er door maar beperkt veel luidruchtige Engelsen. Als je toch komt kontroleer uw app en bedden ben meer gewoon van touroperator. In brochure staat bij all on kluisje gratis niet waar heb moeten betalen.had hoop op mooie vakantie al een dag verloren inzake vuil app. Ben benieuwd wat touroperator gaat doen als schade vergoeding

Gereisd met partner in september 2017

Super goede accommodatie! Op alle vlakken.

Sanne, 3-5-2017

De ligging is lekker rustig, als je goed te been bent kun je makkelijk lopen naar de twee stadjes.(+/- 10/15 min.) Bij het hotel staan ook altijd taxi's voor de deur die je voor een paar euro afzetten. Zwembad is groot en er is een bar in de buurt. De cocktails zijn wel wat aan de sterke kant. Ook zijn er veel Engelsen. Eten is super goed. Wij waren eind september maar er was genoeg keuze en het was goed te eten!! Personeel is heel vriendelijk. Enige nadelen waren de harde bedden, geen airco (maar dat heeft bijna geen een hotel op Tenerife) en voor wifi moet je betalen.
Gereisd met partner in augustus 2016

Granada park verdiend betere reviews

Bert, 17-3-2017

Mooi, goed onderhouden park met vriendelijk, behulpzaam personeel. Ligbedden en parasols genoeg. Lekker gevarieerd eten. Enige minpuntje is de afstand en de steile weg naar het centrum en strand, maar de rest maakt dit ruimschoots goed. Snap niet goed waar de slechte reviews vandaan komen. prijs/kwaliteitsverhouding is gewoon goed. Kluisje hadden we gratis en er lagen een paar flessen water in de koelkast bij het arriveren.
Gereisd met vrienden in maart 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Granada Park bij:

Mooi hotel qua verblijf, maar dat is ook alles.

Kaat, 7-11-2016

Wat niemand vertelt zijn de vele kakkerlakken op Tenerife. Verschrikkelijk. We troffen ze meermaals in onze badkamer aan en geen kleintjes! Als je de deur van het toilet van het restaurant opende zie je er een tiental wegstuiven, griezelig! De hotelkamers (zijn meer appartementjes met keuken, aparte zitkamer,...) zijn er ruim, groot mooi terras aan de kamer en qua bouw wel leuk. Het eten in het restaurant, tja, als je houdt van junkfood (elke dag pizza, frieten en veel vlees, wit brood uit voorverpakte plastic zakken) dan zit je goed. Groenten enkel uit blik en soep van de resterende blikgroenten... Gezonde voeding (tenzij je elke dag rauwkost wil eten) is ver te zoeken! De desserts ook: rampzalige suikertroep (en ook hier: elke dag hetzelfde). Ligging wel ok (als je van stappen houdt). Tenerife op zich wel eens leuk om te zien, maar één keer, geen twee keer. Althans niet voor ons.
Gereisd met partner in november 2016

Aanrader

Peter, 16-10-2016

Nette kamers , super vriendelijk personeel, eten was lekker met variatie, een weekje ontspannen heeft heel goed gedaan,

Zen ;)

Gereisd met partner in september 2016

Perfect voor een weekje weg

Ingrid, 12-3-2016

We snappen miet dat er zo negatief over Granafa park geschreven wordt . Mooie kamers., vriendelijk personeel en gevarieerd eten. Het eten was ook warm.
Gereisd met partner in maart 2016

nooit meer

jefkeroefs, 5-1-2016

ruime appartementen (ons appartement vuil en niet onderhouden) , vuile eetzaal , eten heel basic en onvoldoende variatie , bar sluit om 23.00 uur , het complex ligt wat afgelegen en je moet stevig klimmen vooral de laatste meters zijn steil , het personeel is wel heel vriendelijk
Gereisd met partner in december 2015

Chris, 29-9-2015

Een mooi, schoon en vrij nieuw resort. Het personeel in dit hotel is echt zeer behulpzaam en gastvrij. Eten en drinken in overvloed. Boek wel all-inclusive, dan zal het je echt aan niets ontbreken. Het strand is ongeveer 2 km. lopen maar op 200 m. afstand is een taxi standplaats (taxiprijzen zijn nog steeds betaalbaar). Veel Engelsen in dit hotel, als je niet in juli of augustus gaat valt het mee. Dan zijn er vooral gezinnen met evt. jonge kinderen. Om 23:00 uur sluit de bar en na een halfuur is het rustig, zoek je meer vertier dan kun je de taxi pakken naar Veronica's, in de buurt tal van mogelijkheden (je kunt doorgaan tot 07:00 uur 's ochtends).
Gereisd met vrienden in september 2015

Dit nooit meer

Petra de Waard, 6-3-2015

Wij zijn echt niet zo moeilijk. Het resort was goed, kamers zeer ruim maar het eten was zooooo vies!! Het eten was koud, weinig keus en armoedige eetgelegenheid! ( kan het geen restaurant noemen, eerder een vreetschuur ) De ligging was afgelegen maar dat wisten we vantevoren. We hadden een leuke aanbieding, vandaar dat ik prijs/ kwaliteit vond kloppen maar qua eten...dat mag je de gasten niet voorschotelen, dat was geen 1 ster waard...
Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

leuke accomodatie, sobere eetzaal en eten

mevr raaijmakers, 2-1-2015

Gezellige kerstweek gehad, prima appartement, wel veraf gelegen maar dat wisten we. Is echt ver overal vandaan.

Eten is sober en smaakt nergens naar. Geen variatie, alles koud. Maar erger nog is het zogenaamde restaurant dat eerder lijkt op een kantine en ook super ongezellig is . Lijkt op een terras waaroverheen een zeil is getrokken, tocht overal doorheen, Alleen het idee om er te gaan zitten , ontneemt je al de lust om er heen te gaan. Zonde hoor. Personeel onvriendelijk. Alleen maar engelse gasten die de hele dag drinken. Maar toch.... het complex zelf is erg gezellig en de appartementen zijn schoon en groot.

Gereisd met vrienden in december 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Granada Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Granada Park in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Granada Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Granada Park scoort een 7.35 uit 10 op basis van 39 reviews.