Appartement Family Garden Compostela Beach ***

Appartement Family Garden Compostela Beach
Family Garden Compostela Beach
7,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Family Garden Compostela Beach bij:

374 reviews over Appartement Family Garden Compostela Beach in het Nederlands

Heerlijk appartement met een zeer gunstige ligging

Kim's Vlog, 8-9-2017

Het complex ligt in tegen het centrum aan en langs een boulevard en strand. Hierdoor ben je voorzien van alle gemakken. Ook een supermarkt is op loopafstand, net als vele restaurants, gratis bussen naar parken en taxi's voor de deur. Het personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig als het nodig is. Het zwembad is ook heerlijk en schoon. Er is totaal geen ongedierte en voor een paar euro extra boek je een kamer met zeezicht. Verder kan je vanuit deze plek naar het Siam Park en het Loro Park. In de avond kan je twee kanten op bij de boulevard en bij de diverse bars en ijssalons kan je heerlijk eten. Het weer is erg goed op het eiland. Na 23:00 uur is het ook echt stil op het park en het personeel ziet hier op toe. In de avond loopt en extra beveiliging maar dat is eigenlijk niet nodig, het is super veilig. Verder zijn er natuurlijk heel veel leuke winkeltjes.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Goede accomodatie

Gabi, 7-9-2017

Mooie accommodatie met een mooie speeltuin voor kinderen vlakbij het zwembad. Accommodatie ligt direct aan een mooi strand en een mooie boulevard. Ontbijt is erg uitgebreid en erg lekker personeel is behulpzaam als je er om vraagt maar zag ze niet vaak lopen. Goede ruime kamer.
Gereisd met partner in september 2016

goed voor één keer

De Wilde, 7-9-2017

kamers dringend aan renovatie toe, eten was goed kon alleen warmer kinderen mogen alleen zwemmen in het zwembad niet spelen
Gereisd met partner in september 2017

prima, maar niet voor herhaling vatbaar

gerda, 29-7-2017

Net terug van een weekje Compostela Beach, groot complex, gerenoveerd appartement zwembadzijde op zich prima, maar renovatie is denk ik al een tijdje geleden! erg gehorig, tot laat in de nacht lawaai van mede-vakantiegangers die maling hebben aan andere gasten, kinderen die blijkbaar niet naar bed hoeven en dus lopen te gillen.Om een uur of 6 in de ochtend de vuilniswagen.Er is veel te "krijgen" wanneer je er voor wil betalen! fohn,airco, ect.Schoonmaak was top! dank je wel Suzanne! ook bij het zwembad is de schoonmaak op en top! voor het eerst meegemaakt dat gasten niet heel vroeg in de ochtend al een ligbed "reserveren" maar gewoon alvast de avond ervoor! ondanks de flyer die je krijgt bij het inchecken waarop staat dat je de ligbedden niet mag reserveren is er niemand van het personeel die hier iets mee doet, jammer maar geef dan niet die belachelijke flyer. Prima (overwegend Engels en kindvriendelijk) complex wanneer je niet te veel verwacht. voor ons geen herhaling,volgende keer weer wat kleinschaliger.
Gereisd met vrienden in juli 2017

eten alle dagen het zelfde personeel wel vriendeli

gerrit, 14-7-2017

bij reisorganisatie betalen voor gerenoveerde kamer maar komt in oude zooi
Gereisd met vrienden in juni 2017

Prijs kwaliteit is prima, alleen nooit meer!

Scholten, 14-7-2017

De Nederlandse vrouw bij de receptie is een vreselijk mens, werd zo boos omdat ik niet mijn paspoort wilde afgeven, ik mocht voor straf een half uur wachten. aangezien ze Nu geen tijd had om mijn paspoort gegevens in te vullen op de pc een kopie mocht ze maken maar dat wilde ze niet dat mocht niet vertelde ze. Overige Spaanse dame was een schat, helaas werkte touroperator ook niet mee aangezien we in Spanje ons moesten aanpassen vertelde Inge. zie onderstaand bericht Anwb: Geef direct aan dat u liever niet wil dat het document wordt ingenomen. Wijs daarbij bijvoorbeeld op het risico van fraude met data, maar ook op het voorhanden moeten hebben van het document voor politiecontrole, een ongeval of bijvoorbeeld een uitstapje met een grenspassage. U kunt een boete krijgen als u het document niet kan tonen.

•Geef een eigen kopie van uw paspoort of identiteitskaart waarop u uw BSN-nummer onleesbaar heeft gemaakt en een kruis door uw profielfoto heeft gezet. Ook heeft u op de kopie aangegeven voor wie deze bedoeld is met de datum. Laat wel altijd het officiële document zien als bewijs dat het om het juiste document gaat.

Dus Inge (touroperator) zeg de volgende keer niet wacht rustig af ga dan lekker eten u bent moe van de reis! ernstig..!

Appartement Top

Ligging Top

wel heel veel Engelse die maken aardig wat kabaal!

Zwembad bedjes liggen voor 7 uur vol met handdoeken!

Diner goed,

Ontbijt uitgebreid wel erg op de Engelse gericht,

kamer was zeer ruim en schoon elke dag schone handdoeken en schoonmaak! Liggen perfect ligt meteen aan de boulevard

Nooit meer, i.v.m. dat het appartement erg op Engelse is gericht en er veel kleine kinderen zijn, dus veel kabaal.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Helemaal geweldig

Marjon, 14-5-2017

Mooi en gezellige omgeving. Schitterende boulevard veel winkel duur en betaalbare veel restaurants.
Gereisd met vrienden in april 2017

Top appartement, compestella family beach garden.

Paula veenstra, 9-5-2017

Een fantastische vakantie gehad, super voor kinderen en het houten keetje aan het strand is een echte aanrader, top.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

mooie vakantie

Mario Nieskens, 17-3-2017

Goede dingen.Hotel,ligging,bediening,mooie boulevard,mooi strand,en groot glijbanen park in de buurt zeker de moeite waard.Je kan boeken met entre gratis voor dit glijbanen park erbij!

Wil hier zeker nog een keer natoe.

Minder goede dingen.Het eten je moet er van houden engels voedsel!!kom je savonds aan! Niets meer geregeld van eten of iets dergelijks,vooral voor de kleintjes erg vervelend.

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

voor herhaling vatbaar

Aly, 29-9-2016

wij hadden een drie kamer appartement geboekt. Maar toen we het appartement 's avonds binnen kwamen schrokken we ons rot. Het lag aan de zijkant pal boven cafe Ole. Het leek wel of ze bij ons op het balkon zaten. Wat een lawaai. Gelijk gevraagd bij de receptie voor een ander appartement. Die was niet beschikbaar. Na een slapeloze nacht, de volgende dag weer geklaagd en de hostess van touroperator het verhaal verteld. Weer een slapeloze nacht gehad.

Na 2 hele slechte nachten kregen we door inspanning van Kimberley van touroperator een ander 3 kamer appartement.

Verder een fantastische vakantie gehad. Wat een mooie locatie zo dicht bij het strand.

Het all inclusive was prima. Genoeg keus voor iedereen.

Zeker voor herhaling vatbaar, maar niet in het eerste appartement.

Gereisd met vrienden in september 2016
gloria, Co-Manager, 4-10-2016

Dear guest,

Thank you for your review, we are pleased that finally you had a great holiday and that you liked our place. Indeed, it has a perfect location. Just to make sure that you get a quiet apartment, book a pool view apartment. The standard apartment or the ones with not specifying views are run of the house and can be anywhere within the building and we are usually quite fully booked. However, me and my team are most happy that you finally could enjoy thoroughly your holiday. Thank you for having been our guests.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Family Garden Compostela Beach in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Family Garden Compostela Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Family Garden Compostela Beach scoort een 7.23 uit 10 op basis van 380 reviews.