Beoordelingen Appartement Family Garden Compostela Beach***

Family Garden Compostela Beach***
357 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Family Garden Compostela Beach***
Avenida Litoral 8, E-38660, Playa de las Américas

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Family Garden Compostela Beach*** in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Family Garden Compostela Beach*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Family Garden Compostela Beach scoort een 7,3 uit 10, op basis van 357 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Family Garden Compostela Beach*** in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Family Garden Compostela Beach***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Family Garden Compostela Beach*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 270 vakantiefoto's van Appartement Family Garden Compostela Beach*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Tenerife. Vergelijk Appartement Family Garden Compostela Beach*** met andere accommodaties in Playa de las Américas.
Even geduld a.u.b.

7,6
6,8
7,7
7,8
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Sept. 2014
"Heerlijk genieten!!"vertalen
Caroline
8,0

09-10-2014 Accommodatie ligt perfect aan het strand en aan de hoofdstraat waar je alle goede restaurants, leuke winkels en bars vind. Erg vriendelijk personeel, je kunt altijd iets aan ze vragen of een verzoekje indienen. Wij zijn bijvoorbeeld gewisseld van kamer na aankomst. Het zijn nette appartementen met heerlijke nieuwe bedden. De gerenoveerde badkamers hebben een douche met glazen douchewand ipv een bad met douchegordijn. Wij hebben slechts enkele en kleine kakkerlakken gezien buiten op het balkon, maar er staat een spray onderin het keukenkastje. De ligging is wel verschillend, zo kun je boven een bar of snackbar zitten wat herrie of een frituurlucht oplevert in je kamer. Wij zaten in 41C aan het zwembad, dan heb je leuk uitzicht en 's avonds is het lekker rustig. Als je zeezicht boekt, dan heb je meestal maar een klein stukje zeezicht. Voldoende ligbedjes bij het zwembad en op het strand. Zorg wel dat je een goed ligbedje hebt, bij sommige voel je de behuizing. Even verder zoeken dus.

Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Dit appartement nooit meer."vertalen
Anton-Pieter
3,0
4,0
4,0
7,0

22-09-2014 Compostela Beach is een oud hotel. Je boekt een 3 kamerappartement en je krijgt een 2 kamerappartement ze zeggen dat ze volgeboekt zitten maar naar wat discussie heb ik toch gekregen waarvoor ik betaald heb. Als je zeezicht boekt en je betaald daar 80 euro extra voor zie je verweg in een hoekje wat water. Dit is bij hun zeezicht. Niet doen zonden van je geld er staat een ander hotel voor. Het ligt aan een zeer drukke straat waardoor je zelf en kinderen slecht slapen. De ramen moeten daardoor dicht blijven terwijl het heel warm is. Je hoort continu auto's rijden en toeteren tot middernacht. En s' morgens om 6:00 uur staan ze de containers te legen. Elke dag! Eten is saai en veelal hetzelfde. Het zwembad is mooi en voor de kinderen leuke animatie. Nadeel je moet in dit hotel overal extra voor betalen. Kluisje: 36 euro. Internet 40 euro dit wel voor twee weken. Dan krijg je wat korting. Als dit nu redelijke prijzen zouden zijn vind ik dit minder erg. Ik ben zwaar teleurgesteld.

Met partner, Sept. 2014
"Goede prijs/kwaliteit verhouding"vertalen
Sharon
7,0

06-10-2014 Met mijn vriend een verblijf geboekt in dit appartementencomplex in het naseizoen. Eerste indruk dat dit een net complex is. Schoonmaak in orde, 's avonds in het complex is het op tijd rustig, vriendelijk personeel, centrale ligging, restaurants en entertainment op de boulevard en in de Las Vegas-achtige uitgaansstraat. Vanwege laatstgenoemde beveel ik aan een kamer te boeken aan zwembadkant, zodat je geen last hebt van het rumoer aan de straatkant. Helaas wel veel last gehad van huilende baby's, aangezien de slaapkamer waar wij zaten uitkeek op de slaapkamers van de gasten die een kamer aan de straatkant hadden geboekt. Geen airco maar een ventilator, overdag dus goed ramen en gordijnen gesloten houden om het 's avonds nog een beetje koel te kunnen hebben. Laatste dag begaf de boiler het dus koud douchen. Kakkerlakken zijn ook aanwezig, maar daar zal waarschijnlijk ieder complex mee te maken hebben. Laat je niet ontmoedigen door de negatieve recensies, een hele fijne vakantie gehad.

Alleenreizend, Sept. 2014
"Prima appartement"vertalen
mevrouw Toonen
9,0

02-10-2014 Inrichting van app is prima. Ligging fantastisch. Alles is in de directe omgeving.

Met vrienden, Aug. 2014
"Ligging perfect"vertalen
Margreet

14-09-2014 app 45 D 5 hoog zeezicht, prachtig en schoon. Geen kakkerlak gezien
animatie is bagger. Niks te doen s avonds, om 22 uur ruimen ze alles al op
erg saai dus. Aan de straatkant veel lawaai, raam kan dus niet open anders slaap je niet
personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam
zwembad en rondom zwembad erg mooi en schoon
eten matig, ontbijt goed

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Prima plek om te vertoeven"vertalen
h_verwaal
9,0

15-09-2014 Appartement wel gedateerd maar een prima plek om te verblijven. Goede schoonmaak en vriendelijke mensen.

Met partner, Aug. 2014
"Niet voor ons"vertalen
S. van de Graaf
7,0

20-09-2014 Aftands krakkemikkig appartement. All inclusive was een klein buffetje, elke dag dezelfde snacks. Twee weken alleen ham en kaas als beleg. Drank op de kaart was twee weken niet te krijgen. Entertainment stelde weinig voor. Bloedheet in het appartement, alleen een ventilator in de woonkamer. wifi 25 euro per week! Iedereen zit aan het avondeten in dezelfde korte broek en shirt als waar men de hele dag al in loopt. 's morgens veel herrie van de schoonmaak, knallen met deuren etc. Het beste aan dit complex is het zeer vriendelijke personeel.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Heerlijk daar"vertalen
mevrouw van Houte
7,0

24-09-2014 zeker voor herhaling vatbaar prima locatie prima ligging kortom geweldig

Met oudere kinderen, 2014
"Goede locatie!"vertalen
Daisy
6,0

13-08-2014 Gezellige appartementen met een super locatie. Direct in de omgeving van mooie winkels en gezellige restaurantjes en vlak aan het strand!
Wij zijn geen zwembad mensen, dus aan het zwembad hebben wij niet gelegen.
Wél veel kakkerlakken in het appartement en op de boulevard, maar dat heb je sowieso veel op de Canarische Eilanden.
Verder een super vakantie gehad! Voor herhaling vatbaar.

Met vrienden, Juli 2014
"Goed appartement op prachtige ligging!"vertalen
Patricia
9,0

03-08-2014 Dit appartement was geweldig voor ons!
We werden zeer hartelijk ontvangen, alles werd er aan gedaan om ons zo snel mogelijk in het appartement te laten.
We zaten in huisje 80J, beetje afgelegen, maar onwijs rustige plek.
Middagzon alleen. Perfecte ligging qua strand. Binnen 2 minuten ben je daar.
Ook de boulevard loop je zo op.
Gen last van ongedierte. Werd goed schoon gemaakt.
Voldoende bedjes bij zwembad.
Pak de groene of witte bedjes of als die vol zijn, kussentje uit appartement mee, soms heb je stang in je rug, maar tis prima te doen.
Veel restaurants in de buurt, Le Bistro is aanrader. Zit op de boulevard naar Los Christianos.
Voor ons dus zekers nog een x!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?