Beoordelingen Appartement Compostela Beach***

Compostela Beach***
349 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Compostela Beach***
Avenida Litoral 8, E-38660, Playa de las Américas

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Compostela Beach*** in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Compostela Beach*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Compostela Beach scoort een 7,3 uit 10, op basis van 349 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Compostela Beach*** in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Compostela Beach***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Compostela Beach*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 265 vakantiefoto's van Appartement Compostela Beach*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Tenerife. Vergelijk Appartement Compostela Beach*** met andere accommodaties in Playa de las Américas.
Even geduld a.u.b.

7,6
6,9
7,7
7,8
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, 2014
"Goede locatie!"vertalen
Daisy
6,0

13-08-2014 Gezellige appartementen met een super locatie. Direct in de omgeving van mooie winkels en gezellige restaurantjes en vlak aan het strand!
Wij zijn geen zwembad mensen, dus aan het zwembad hebben wij niet gelegen.
Wél veel kakkerlakken in het appartement en op de boulevard, maar dat heb je sowieso veel op de Canarische Eilanden.
Verder een super vakantie gehad! Voor herhaling vatbaar.

met vrienden, Juli 2014
"Goed appartement op prachtige ligging!"vertalen
Patricia
9,0

03-08-2014 Dit appartement was geweldig voor ons!
We werden zeer hartelijk ontvangen, alles werd er aan gedaan om ons zo snel mogelijk in het appartement te laten.
We zaten in huisje 80J, beetje afgelegen, maar onwijs rustige plek.
Middagzon alleen. Perfecte ligging qua strand. Binnen 2 minuten ben je daar.
Ook de boulevard loop je zo op.
Gen last van ongedierte. Werd goed schoon gemaakt.
Voldoende bedjes bij zwembad.
Pak de groene of witte bedjes of als die vol zijn, kussentje uit appartement mee, soms heb je stang in je rug, maar tis prima te doen.
Veel restaurants in de buurt, Le Bistro is aanrader. Zit op de boulevard naar Los Christianos.
Voor ons dus zekers nog een x!!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Voor ons niet voor herhaling vatbaar!"vertalen
Fam op den Velde
7,0

09-08-2014 Vriendelijk en hartelijk ontvangen in dit toch wel wat verouderde complex. We hadden appartement nr 81A , rustig gelegen , schuin uitzicht op zwembad. Ruim en gerenoveerd maar niet echt schoon. Wij troffen dag 1 een grote kakkerlak aan in de douche.Gelukkig stond er in het keukenkastje een spuitbus die we gelijk hebben leeggespoten door het hele appartement! Dezelfde avond weer eentje in de woonkamer aangetroffen. Na 2 dagen werd ons gevraagd of wij wilden verhuizen ivm onderhoud aan de palmboom voor ons huisje. Geen probleem , nu kregen we een kamer boven het restaurant , nr 32D. Helaas ook hier na spuiten weer 3 kakkerlakken tegengekomen maar door iedere dag ff preventief spuiten,was dat onder controle. Wel was de ligging slechter ivm lawaai van schreeuwende Engelsen. De ligging van dit complex is perfect, schoonmaak minimaal, omgeving levendig en gezellig en hele vriendelijke dames en heren bij receptie. We hebben een heerlijke vakantie gehad , maar zou hier niet meer naartoe gaan.

met partner, Juli 2014
"Wel Tenerife, niet dit hotel!(kakkerlakken)"vertalen
Melanie
6,0

14-07-2014 Genoten van het eiland maar niet van dit hotel. Op de foto's is het mooier dan in het echt, zeker de begin foto. We hadden een oude, gare keuken en dat neemt je zin om te koken dan ook gelijk weg. Zeker nadat er de tweede ochtend een kakkerlak in onze keukenla liep. De receptie zorgde voor ongedierteverdelgerspray en de schoonmaakster maakte alles extra schoon. Veel gesprayd maar de ochtend erna liep er 1 boven ons bed en waren er zo'n 15 dood. De receptie bood ons een overgebleven kamer aan en daar zaten gelukkig enkele kleintjes. Goede service maar ik heb, ondanks de goede bedden, geen nacht meer goed geslapen. Een leegstaand winkelcentrum onder ons 1e appartement(71J) lijkt de bron van het ongedierte. Vraag liever om een kamer met zeezicht of aan de straatkant, zo hoog mogelijk. Andere gasten die we spraken hadden er geen last van en waren tevreden. Het hotel is gehorig en er zijn veel Britten, desondanks is het wél schoon, goede prijs-kwaliteit verhouding en de locatie is top.

met vrienden, 2014
"Prima om een fantastische vakantie te hebben."vertalen
Wijle
8,0

01-07-2014 12 dagen verbleven in Compostela Beach.
Wij hadden kamerappartement nummer 21 B.
Lekker, boven zo'n snackbar dat de goorste frituurvet heeft van heel Tenerife.
Jammer, maar hoe dan ook, voor de rest was het prima te vertoeven.
Bonuspuntje is echt de grote van t balkon.
Ideaal!!
Ik had recensies gelezen over kakkerlakken, ben er wel geteld 4 van tegen gekomen. En geen kleintjes.

met partner, 2014
"Top lokatie voor strandliefhebbers"vertalen
Jan en Corrie
9,0

16-06-2014 Begin juni voor de 2e maal complex bezocht.
Hadden 2 kamer app met zowel aan zwembad- als straatzijde een balkon (43g)
De badkamer heeft een vaste glazen 'douchegordijn' wat erg praktisch en schoon is.
Compleet ingerichte keuken met o.a. broodrooster, koffiezetapp, waterkoker, koelkast, electr koken en magnetron.
In de woonkamer staan een eethoek +4 stoelen, 3 pers zitbank, salontafel, kastje en flatscreen tv.
Op woens-en zondag is er geen schoonmaak van het app en geen wisseling van de hand-en theedoeken.
Bij de recep. bestaat de mogelijkheid tegen een gering bedrag om strandlakens te huren, scheelt in bagage.
Zwembad is ruim opgezet met voldoende ligstoelen en parasols.
Het pers. van de recep. is erg vriendelijk en behulpzaam, spreken o.a. Engels en de blonde dame, Denise, spreekt ook Nederlands.
Geldautomaat staat in de hal.
Het strand ligt via de zij-uitgang op nog geen 5 min. loopafstand.
De voordeligste supermarkt is SUMA, ligt onder het beste rest. in de buurt Friends.

met partner, Juni 2014
"Super vakantie!"vertalen
lilian33
9,0

22-06-2014 Goed opgezet complex, fijne kamers, fantastische omgeving. Dit jaar voor het eerst naar Tenerife geweest met partner. Ligging is uitstekend, vlakbij het strand en de winkels. 's Avonds wat lawaai (Vooral Engelsen maakten veel herrie). Zwembad met lifeguard, net als op het strand, wel worden de tegels erg warm bij het zwembad. Simpele maar goede schoonmaak. Erg fijne bedden (Boxspring met top matras). Een goede vakantie gehad en volgend jaar weer!

met partner, Juni 2014
"Heel mooie appartementen gebouw"vertalen
Peter Petersen
8,0

03-07-2014 Is heel fijn om te vertoeven.
Fijn appartement, grote slaapkamer, douche fijn, omgeving is erg gezellig en mooi.

met oudere kinderen, Mrt. 2014
"Fijn adres"vertalen
José
9,0

16-04-2014 In maart weer een week naar dit appartement geweest. Mooi uitzicht, prima kamers. Schoonmaak en verschonen bedlinnen en handdoeken keurig in orde. Vriendelijk personeel.
Badkamer met douchegordijn niet ideaal. Slechts klein opstaand randje, waardoor na het douchen de helft van de badkamer nat is. Wat ons betreft het enige minpuntje.
Verder prima vakantie gehad en we komen graag nog eens terug.

Co-Manager Gloria de la Roza, Hotel Manager, 18-05-2014
Eigenaar zegt:  Dear guest, Thank you very much for your time in writing your review and above all for having been staying with. It´s a great pleasure for us to know that our service, staff and facilities have been up to your expectation, although it seems that our new shower was not really to your liking, for which we are sorry. Anyway, as far as I can appreciate, it seems that on the whole you enjoyed your holiday with us, which is important for us. Thank you once again for staying with us.

met partner, Dec. 2013
"Goede appartementen met een perfecte ligging!"vertalen
Marieke
8,0

17-02-2014 Het complex ligt middenin het bruisende gedeelte van Playa Americas en vlakbij het strand. de appartementen zelf zijn netjes en schoon, meer heb je niet nodig. enige nadeel (als ik al iets moet noemen) is dat er geen airo is, maar alleen en fan. kan me voorstellen dat dat misschien in de zomer wenselijk is, maar ik heb ook gehoord dat het niet nooit echt 40 graden wordt, dus wellicht heb je het dan ook helemaal niet nodig. In de winter in ieder geval niet. Ik heb geen kinderen, maar voor kids zag hwet er ook erg geschikt uit. geen luidruchtige engelsen/duitsers ofzo, er waren veel scandinaviers, maar dit zijn hele rustige vakantiegangers. Eten was ook prima, voldoende afwisseling.
Kortom: echt voor herhaling vatbaar en een aanrader als je een leuk appartement in het centrum en vlakbij het strand wilt!

Co-Manager Gloria de la Roza, Hotel Manager, 23-03-2014
Eigenaar zegt:  Dear Guest, Thank you very much for your kind review on your holiday with us at the FamilyGarden Compostela Beach. We are most most happy to know that you you have enjoyed staying with us and that you had, above all, a pleasant and relaxing holiday. Yes, our location is really unbeatable and I am also glad to see the good good rating you haven given to the food and cleaning service. Indeed, there is no air conditioning in the apartments, but there is a ceiling fan in the lounge area, and as you say, even in Summer it doesn´t get that hot like in other Mediterranean resorts. Tenerife´s climate is ideal also in Summer. We trust to welcome you again whenever you decide to return to Tenerife. It would be a pleasure for us.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?