Beoordelingen Appartement Compostela Beach***

Compostela Beach***
352 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Compostela Beach***
Avenida Litoral 8, E-38660, Playa de las Américas

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Compostela Beach*** in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Compostela Beach*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Compostela Beach scoort een 7,3 uit 10, op basis van 352 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Compostela Beach*** in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Compostela Beach***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Compostela Beach*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 270 vakantiefoto's van Appartement Compostela Beach*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Tenerife. Vergelijk Appartement Compostela Beach*** met andere accommodaties in Playa de las Américas.
Even geduld a.u.b.

7,6
6,8
7,7
7,9
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Aug. 2014
"Ligging perfect"vertalen
Margreet

14-09-2014 app 45 D 5 hoog zeezicht, prachtig en schoon. Geen kakkerlak gezien
animatie is bagger. Niks te doen s avonds, om 22 uur ruimen ze alles al op
erg saai dus. Aan de straatkant veel lawaai, raam kan dus niet open anders slaap je niet
personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam
zwembad en rondom zwembad erg mooi en schoon
eten matig, ontbijt goed

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Prima plek om te vertoeven"vertalen
h_verwaal
9,0

15-09-2014 Appartement wel gedateerd maar een prima plek om te verblijven. Goede schoonmaak en vriendelijke mensen.

met partner, Aug. 2014
"Niet voor ons"vertalen
S. van de Graaf
7,0

20-09-2014 Aftands krakkemikkig appartement. All inclusive was een klein buffetje, elke dag dezelfde snacks. Twee weken alleen ham en kaas als beleg. Drank op de kaart was twee weken niet te krijgen. Entertainment stelde weinig voor. Bloedheet in het appartement, alleen een ventilator in de woonkamer. wifi 25 euro per week! Iedereen zit aan het avondeten in dezelfde korte broek en shirt als waar men de hele dag al in loopt. 's morgens veel herrie van de schoonmaak, knallen met deuren etc. Het beste aan dit complex is het zeer vriendelijke personeel.

met oudere kinderen, 2014
"Goede locatie!"vertalen
Daisy
6,0

13-08-2014 Gezellige appartementen met een super locatie. Direct in de omgeving van mooie winkels en gezellige restaurantjes en vlak aan het strand!
Wij zijn geen zwembad mensen, dus aan het zwembad hebben wij niet gelegen.
Wél veel kakkerlakken in het appartement en op de boulevard, maar dat heb je sowieso veel op de Canarische Eilanden.
Verder een super vakantie gehad! Voor herhaling vatbaar.

met vrienden, Juli 2014
"Goed appartement op prachtige ligging!"vertalen
Patricia
9,0

03-08-2014 Dit appartement was geweldig voor ons!
We werden zeer hartelijk ontvangen, alles werd er aan gedaan om ons zo snel mogelijk in het appartement te laten.
We zaten in huisje 80J, beetje afgelegen, maar onwijs rustige plek.
Middagzon alleen. Perfecte ligging qua strand. Binnen 2 minuten ben je daar.
Ook de boulevard loop je zo op.
Gen last van ongedierte. Werd goed schoon gemaakt.
Voldoende bedjes bij zwembad.
Pak de groene of witte bedjes of als die vol zijn, kussentje uit appartement mee, soms heb je stang in je rug, maar tis prima te doen.
Veel restaurants in de buurt, Le Bistro is aanrader. Zit op de boulevard naar Los Christianos.
Voor ons dus zekers nog een x!!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Voor ons niet voor herhaling vatbaar!"vertalen
Fam op den Velde
7,0

09-08-2014 Vriendelijk en hartelijk ontvangen in dit toch wel wat verouderde complex. We hadden appartement nr 81A , rustig gelegen , schuin uitzicht op zwembad. Ruim en gerenoveerd maar niet echt schoon. Wij troffen dag 1 een grote kakkerlak aan in de douche.Gelukkig stond er in het keukenkastje een spuitbus die we gelijk hebben leeggespoten door het hele appartement! Dezelfde avond weer eentje in de woonkamer aangetroffen. Na 2 dagen werd ons gevraagd of wij wilden verhuizen ivm onderhoud aan de palmboom voor ons huisje. Geen probleem , nu kregen we een kamer boven het restaurant , nr 32D. Helaas ook hier na spuiten weer 3 kakkerlakken tegengekomen maar door iedere dag ff preventief spuiten,was dat onder controle. Wel was de ligging slechter ivm lawaai van schreeuwende Engelsen. De ligging van dit complex is perfect, schoonmaak minimaal, omgeving levendig en gezellig en hele vriendelijke dames en heren bij receptie. We hebben een heerlijke vakantie gehad , maar zou hier niet meer naartoe gaan.

met partner, Juli 2014
"Wel Tenerife, niet dit hotel!(kakkerlakken)"vertalen
Melanie
6,0

14-07-2014 Genoten van het eiland maar niet van dit hotel. Op de foto's is het mooier dan in het echt, zeker de begin foto. We hadden een oude, gare keuken en dat neemt je zin om te koken dan ook gelijk weg. Zeker nadat er de tweede ochtend een kakkerlak in onze keukenla liep. De receptie zorgde voor ongedierteverdelgerspray en de schoonmaakster maakte alles extra schoon. Veel gesprayd maar de ochtend erna liep er 1 boven ons bed en waren er zo'n 15 dood. De receptie bood ons een overgebleven kamer aan en daar zaten gelukkig enkele kleintjes. Goede service maar ik heb, ondanks de goede bedden, geen nacht meer goed geslapen. Een leegstaand winkelcentrum onder ons 1e appartement(71J) lijkt de bron van het ongedierte. Vraag liever om een kamer met zeezicht of aan de straatkant, zo hoog mogelijk. Andere gasten die we spraken hadden er geen last van en waren tevreden. Het hotel is gehorig en er zijn veel Britten, desondanks is het wél schoon, goede prijs-kwaliteit verhouding en de locatie is top.

met vrienden, 2014
"Prima om een fantastische vakantie te hebben."vertalen
Wijle
8,0

01-07-2014 12 dagen verbleven in Compostela Beach.
Wij hadden kamerappartement nummer 21 B.
Lekker, boven zo'n snackbar dat de goorste frituurvet heeft van heel Tenerife.
Jammer, maar hoe dan ook, voor de rest was het prima te vertoeven.
Bonuspuntje is echt de grote van t balkon.
Ideaal!!
Ik had recensies gelezen over kakkerlakken, ben er wel geteld 4 van tegen gekomen. En geen kleintjes.

met partner, 2014
"Top lokatie voor strandliefhebbers"vertalen
Jan en Corrie
9,0

16-06-2014 Begin juni voor de 2e maal complex bezocht.
Hadden 2 kamer app met zowel aan zwembad- als straatzijde een balkon (43g)
De badkamer heeft een vaste glazen 'douchegordijn' wat erg praktisch en schoon is.
Compleet ingerichte keuken met o.a. broodrooster, koffiezetapp, waterkoker, koelkast, electr koken en magnetron.
In de woonkamer staan een eethoek +4 stoelen, 3 pers zitbank, salontafel, kastje en flatscreen tv.
Op woens-en zondag is er geen schoonmaak van het app en geen wisseling van de hand-en theedoeken.
Bij de recep. bestaat de mogelijkheid tegen een gering bedrag om strandlakens te huren, scheelt in bagage.
Zwembad is ruim opgezet met voldoende ligstoelen en parasols.
Het pers. van de recep. is erg vriendelijk en behulpzaam, spreken o.a. Engels en de blonde dame, Denise, spreekt ook Nederlands.
Geldautomaat staat in de hal.
Het strand ligt via de zij-uitgang op nog geen 5 min. loopafstand.
De voordeligste supermarkt is SUMA, ligt onder het beste rest. in de buurt Friends.

met partner, Juni 2014
"Super vakantie!"vertalen
lilian33
9,0

22-06-2014 Goed opgezet complex, fijne kamers, fantastische omgeving. Dit jaar voor het eerst naar Tenerife geweest met partner. Ligging is uitstekend, vlakbij het strand en de winkels. 's Avonds wat lawaai (Vooral Engelsen maakten veel herrie). Zwembad met lifeguard, net als op het strand, wel worden de tegels erg warm bij het zwembad. Simpele maar goede schoonmaak. Erg fijne bedden (Boxspring met top matras). Een goede vakantie gehad en volgend jaar weer!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?