Beoordelingen Hotel Best Tenerife****

Best Tenerife****
613 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Best Tenerife****
Antonio Domínguez Alfonso 6, E-38660, Playa de las Américas

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Tenerife**** in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Tenerife**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Best Tenerife scoort een 7,9 uit 10, op basis van 613 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Tenerife**** in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Tenerife****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Best Tenerife**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 562 vakantiefoto's van Hotel Best Tenerife**** vinden. Je kunt 10 video's van Hotel Best Tenerife**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Tenerife. Vergelijk Hotel Best Tenerife**** met andere accommodaties in Playa de las Américas.
Even geduld a.u.b.

8,7
8,1
7,6
7,4
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Juli 2014
"Prima! Vriendelijk hotel met gunstige ligging."vertalen
mevrouw Vos
8,0

25-07-2014 Leuk hotel met zeer vriendelijke medewerkers.
Prima kamers, wij kregen eerst een kamer vlakbij de animatie.
Hebben de volgende dag om een rustige kamer gevraagd en dit was geen probleem.
De schoonmaak was prima, erg netjes.
Het eten was ook prima, voor ieder wat wils en voor de moeilijke eters standaars pizza/patat/hamburgers/spagetti.
Soms was het erg warm en druk in de eetzaal.
Het zwembad was mooi, wel kleiner als verwacht.
Dus drukte in en om het zwembad, hierdoor werd je wel verplicht om handdoeken neer te leggen anders had je gewoon geen plek..soms was het lastig om door alle ligstoelen heen in het zwembad te komen;)
De ligging is perfect,rustig gelegen maar vlakbij de winkeltjes en café/restaurantjes.
Al met al een geslaagde vakantie!

"Twitter beoordelingen"
14-11-2013 @bikie07 Zwembaddag! :) (@ Hotel Best Tenerife) http://t.co/Fh8g3SRT2V --- Bron: https://twitter.com/bikie07/status/400913241754583041
13-10-2013 @Moniiek013x @jadefrints best tenerife, heet dat hotel --- Bron: https://twitter.com/Moniiek013x/status/389347521208008704
09-07-2013 @AndreWeesp Eindelijk gelukt met internet, dus kunnen we weer alles maar eerst zo even hapje eten!! (@ Hotel Best Tenerife) http://t.co/zaIUhovMqS --- Bron: https://twitter.com/AndreWeesp/status/354672389839273984
met een groep, Juli 2014
"Feest hotel"vertalen
Karin
7,0

22-07-2014 Waren met groot gezelschap, in het restaurant is daar prima rekening mee gehouden. Dit allemaal oke, maar flessen drank waar je bij all-in zelf uit moet schenken........en dat met veel jonge engelsen!!!! Veel lawaai, rumoer. All-in was einde om 23.30 uur. Er werd al eerder opgeruimd en dan vanaf 23.20 niet alles verkrijgbaar. S'nacht veel lawaai op de gangen.
Verder alles wat NIET MOCHT, werd toegestaan! handdoeken vanaf 7 uur, met ballen, luchtbedden in de niet al te grote zwembaden. Nog gevaarlijk ook met de kleine kindjes, want tieners (en ook volwassenen) houden nergens rekening mee.

Hotel Management Montsé Capdevila, 24-07-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Karin, Eerst en vooral bedankt om uw opinie achter te laten bij Zoover alhoewel deze niet echt in ons voordeel spreekt "Feesthotel", maar ik kan je verzekeren dat we er de nodige conclusies uit zullen trekken om dit in de toekomst te vermijden. Dit is iets dat in Best tenerife vrijwel nooit voorkomt maar ja...beter voorkomen dan beleven. Hopelijk krijgen we kans om u en uw familie nogmaals in ons hotel te mogen begroeten en uzelf de verbeteringen kan waarnemen Groetjes Montsé Capdevila Directora Best Tenerife

met partner, Juli 2014
"Heerlijke vakantie gehad."vertalen
Sylvana
8,0

16-07-2014 Wij zijn 10 dagen naar het hotel Best tenerife geweest en zijn erg tevreden! Gelijk toen je binnenkwam en naar de receptie liep werd je goed opgevangen en ook de mensen waren erg sociaal. Ook als er wat was werd je gelijk geholpen! De hotelkamer was ook mooi ruim mooie badkamer en elke dag werd er keurig schoongemaakt super! We hadden het balkon met uitzicht op het zwembad heel mooi was dat! Het eten was ook lekker elke dag lag er weer wat anders en ook werden er dingen vers voor je neus gemaakt! Voor mensen die veel lusten is het dus een echte aanrader zelf ben ik een moeilijke eter dus pak je toch automatisch vaak het zelfde maar mijn vriend heeft genoten van het eten! Ook het animatieteam was erg leuk! Ze waren enthousiast en deden het allemaal erg leuk. Over de ligging waren wij helemaal enthousiast je kon overal naartoe het was heel erg levendig met andere woorden; een echte aanrader en voor herhalingvatbaar!

Hotel Management Montsé Capdevila, 17-07-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Sylvana, Bedankt voor deze aanbeveling te delen met andere reizigers op Zoover. In naam van al onze medewerkers bedankt voor dit gebaar, dat stellen ze ten zeerste op prijs en dit is waar ze alle dagen hard voor werken. Hopelijk tot spoedig weerziens in Best Tenerife. Met zonnige groetjes, Montsé Capdevila Directora Best Tenerife

met partner, Juni 2014
"Erg genoten en ze zijn zich met verbeteringen"vertalen
Wietsche
7,0

26-06-2014 We hebben erg genoten, we hadden een kamer met een groot balkon en dat was super fijn. Het is wel een verouderde kamer maar er stond een grote tv in en het bed was prima. De kamers waren wel gehorig. De schoonmaak van de kamer was prima ook waren de schoonmaaksters erg aardig! Ze zijn het hotel aan het renoveren daar hebben we de twee weken dat we er waren weinig last van. Alleen in de algemene hal was er een deel afgezet met gibs platen en hier hoorde je af en toe wat geboord. Het eten in wel goed maar het is absoluut niet gekruid. We hebben overal zout en peper over gedaan. De ligging is geweldig! Wij hadden een kamer aan voorzijde! De boulevard erg gezellig en dichtbij. De animatie van het hotel was erg leuk en enthousiast. Het zijn drie mensen die allemaal hun eigen kwaliteiten hebben en erg betrokken zijn. De shows die ´s avonds voorbij kwamen die stonden los van het animatieteam maar die shows vonden wij absoluut niet sterk. Het zwembad is prima alleen is anders dan op de fotos.

Hotel Management Montsé Capdevila, 29-06-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Wietsche, Bedankt voor je komentaartje Bij Zoover. We zijn inderdaad met verbeteringswerken bezig. Wat betreft het kruiden van het eten moeten we steeds voorzichtig zijn, niet iedereen heeft dezelfde smaak....daarom is het eenvoudiger dat de klant dit zelf aanvuld naar zijn eigen smaak. De animatie zal blij zijn om te lezen dat je die leuk vond en goed vond. Tot een volgende maal in Tenerife Groetjes Montsé Capdevila Directora Best Tenerife

met oudere kinderen, Juni 2014
"1x is voldoende"vertalen
Lorenzo Lorenzo
3,0
5,0
9,0

10-07-2014 Wij zijn 25 Juni 2014 tm 6 Juli 2014 in het best Tenerife hotel geweest. De aircos in de kamers zijn gehoorig en de douches worden koud en warm. Het hotel was bezig met werkzaamheden die om 09:00uur begon. Het ontbijt is prima maar middag en avond eten zijn een drama!! Half rauwe friet, enorm veel vet aan het vlees bah. Voor dit bedrag kan je niet veel van de entertainment verwachten maar dit gaat nergens over. Het all in buffet buiten is niet all in dat is allemaal tegen betaling.. Cocktails kan je zelf maken als je deze besteld ben je al snel 5€ per drankje kwijt. Ik raad dit hotel niet aan en zal er ook zeker niet meer naartoe gaan. Ligging is wel perfect en centraal. Bus stopt voor de deur en de taxis kosten een drol in vergelijking tot nederland!

Hotel Management Montsé Capdevila, 11-07-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Lorenzo, Eerst en vooral bedankt om uw iopinie achter te laten bij Zoover, alhoewel deze niet veel goeds laat over ons hotel, Wij nemen noties over uw opmerkingen en zullen zoals steeds zorgen dat we verbeteren omndat ons streefdoel is dat ALLE klanten een tevreden vakantie hebben in ons hotel Best Tenerife. Met vriendelijke groeten Montsé Capdevila Directora Best Tenerife

met partner, 2014
"Niet meer."vertalen
Theo Tolhuizen
5,0
4,0
4,0
7,0

17-06-2014 Leuk hotel, veel groen, oubollig meubilair, slechte fauteuils in bar, zwaar doorgezakte banken, kan wel wat vernieuwing aan.goede kamer, goede bedden, veel te doen voor jongeren. Entertainment best oké personeel heel vriendelijk, receptie is minder in mijn beleving zouden eens aan de andere kant van de balie moeten gaan staan. Kortom redelijk hotel maar verdient geen 8.2 . Mijn beoordeling max 7.0

Hotel Management Montsé Capdevila, 21-06-2014
Eigenaar zegt:  geachte Theo, Wij waarderen ten zeerste uw opinie op Zoover. Ons Hotel Best Tenerife voert jaarlijks verbeteringswerken door en nieuw meubilair staat opgeschreven in deze vernieuwingen, maar vooraleerst moeten de verbeteringen doorgevoerd worden. maar In ieder geval bedankt. wat betrefd de vriendelijkheid neem ik uw opinie graag mee om deze te laten geworden aan ons personeel Met Vriendelijke groeten Montsé Capdevila Directora Best Tenerife

met vrienden, Mei 2014
"Prima hotel op een gunstige locatie"vertalen
Jan
7,0

14-06-2014 Dit is de tweede maal dat wij hier zijn. De kamers zijn schoon en netjes en dagelijks schone handdoeken. Het eten is prima verzorgd en er is een ruime keuze aan groente, vlees en fruit e.d.
De eetzaal is netjes en groots opgezet. Personeel: barpersoneel, receptie, schoonmaak allemaal vriendelijk en behulpzaam. Over het algemeen, prima hotel gelegen op 300 meter van de zee en wandelboulevard.
In de directe omgeving van prima eet en drinkgelegenheden, maar ook genoeg mooie winkels. Fijn dat er ook gereageerd wordt op beoordelingen van de reizigers, op het hotel en dat er moeite wordt genomen om de vragen van de reizigers te beantwoorden.
Toch nog een paar kleine verbeterpunten.
De Wifi is nog niet optimaal wat in deze tijd bijna noodzakelijk is voor de smartphone, tablet of computer.
Ook miste ik het lokale drankje Ron Miel in het drankassortiment . Verder heb ik een prima vakantie gehad in dit hotel. Voor herhaling vatbaar.

Hotel Management Montsé Capdevila, 05-07-2014
Eigenaar zegt:  Hallo Jan, Bedankt om aan ons hotel te denken op Zoover, Verontschuldig me voor het late reageren daar ikzelf ook eren vertaler moet inschakelen om geen verdere fouten neer te schrijven. Hopelijk kunnen toekomstige klanten de aanbevelingen opnemen dieje zelf vermeld. In naam van ons hele team Bedankt! Met vriendelijke Groeten Montsé Capdevila Directora Best Tenerife

met jonge kinderen, Mei 2014
"Geweldige vakantie. komen er zekers terug"vertalen
miranda feijen
9,0

09-06-2014 we zijn nu voor de vierde keer in dit hotel en komen er met plezier terug.
iedereen is vriendelijk, problemen worden netjes afgehandeld(aangezien onze dochter lag te slapen waren ze vergeten kamer schoon te maken op later tijdstip), is netjes afgehandeld door pedro. kamers zijn schoon, groot.
hotel ligt vlakbij boulevard.
de bar zijn ze nu aan verbouwen, je ziet wel elk jaar dat er delen van het hotel worden aangepakt.
animatieteam brian en alex hebben we nu voor de tweede keer ontmoet en ze zijn de besten die we meegemaakt hebben, betrokken, vrolijk, ff praatje maken met de gasten, we komen zelfs dit jaar nog een keer terug.

het enige wat wij vervelend vonden en dat is niet eens met hotel zelf te maken dat er mensen naast je zitten die op de muur gaan bonzen omdat onze dochter om 7.15 uur wakker is...ik denk bij mezelf dat is toch mooi tijdstip en we doen er alles aan om zo snel mogelijk richting ontbijt te gaan, ik ga toch ook niet bonzen als ze s nachts nog hard praten ....

Hotel Management Montsé Capdevila, 14-06-2014
Eigenaar zegt:  Hallo Miranda, Graag willen we u bedanken om aan ons te denken op Zoover. We zullen de complimentjes overmaken aan ons personeel en het spijt ons dat de verbouwingswerker nu worden doorgevoerd maar het hotel is gedurende het gehele jaar geopend en zodus moeten we het beetje bij beetje aanpakken. Bedankt voor het geduld en hopelijk tot spoedig Montsé Capdevila Directora Best Tenerife

met partner, Mei 2014
"Geweldige vakantie, super service!"vertalen
Marcella Wieskamp
8,0

29-05-2014 Onze eerste hotelkamer was prima! Tot ze echter onder onze kamer gingen verbouwen, een hoop lawaai. Maar dit werd adequaat door het hotel opgepakt en we kregen vrijwel direct een andere kamer waar we geen last meer hadden van het klussen. De receptie betreurde het lawaai en zette alles op alles om het op te lossen, wat dus ook gebeurde. Het eten is verder prima, veel keuze en voor ieder wat wils. Het personeel werkt ongelooflijk hard, wat soms resulteerde in hilarische toestanden: je kreeg netjes een tafel aangewezen, we liepen naar het buffet, pakten wat te eten, liepen terug en gingen eten. Tweede ronde naar het buffet, we kwamen terug, tafel al afgeruimd! Gelukkig konden we er hard om lachen en het personeel kwam direct aan met excuses en nieuw bestek en wat te drinken. De hotelkamer was heel netjes, elke dag nieuwe handdoeken, schoongemaakt en bedden weer opgemaakt. Vlakbij uitgaansgelegenheden, winkeltjes en strand. Entertainment elke dag, voor ieder wat wils dus!

Hotel Management Montsé capdevila, 01-06-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Marcellawieskamp Bedankt om aan ons te denken op Zoover, en hierbij willen we ons verontschuldigen voor de overlast die we jullie bezorgd hebben, Het is inderdaad moeilijk om verbeteringen aan te brengen in een hote dat een zeer hoge reservering heeft gedurende het hele jaar door. Ons personeel dat intussen jullie opinie gelezen heeft op het prikbord is heel dankbaar voor jullie mooie woorden. Nogmaals bedankt en tot spoedig weerziens Montsé capdevila Directora Best Tenerife

met partner, Mei 2014
"Aardig hotel"vertalen
rieki
6,0

27-05-2014 Best een aardig hotel. Niet meer niet minder. Wel veel overlast van een renovatie Dit hadden ze moeten melden vind ik. Geboor de hele dag. Animatie s.avonds is allemaal buiten. Terwijl de avonden nog fris waren, EN wat een hard geluid niet normaal. Hier zouden ze echt iets aan moeten doen. Als vroege slaper of met kinderen kan je niet vroeg op je kamer zijn Pas na 11 uur werd het soms iets minder. . .Zwembad erg koud. Service wel goed. Wij kregen meteen een andere kamer omdat de eerste kamer niet beviel.

Hotel Management Montsé Capdevila, 28-05-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Rieki Van harte bedankt voor het comentaartje geplaats bij Zoover. Hierbij maak ik graag mijn excuses voor het ongemak veroorzaakt door de werken en voor het geluid . Hopelijk zien we uzelf en de hele familie spoedig weer in ons hotel Best Tenerife Montsé Capdevila Directora Best Tenerife

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?