Beoordelingen Hotel Best Tenerife****

Best Tenerife****
639 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Best Tenerife****
Antonio Domínguez Alfonso 6, E-38660, Playa de las Américas

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Tenerife**** in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Tenerife**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Best Tenerife scoort een 7,9 uit 10, op basis van 639 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Tenerife**** in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Tenerife****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Best Tenerife**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 639 vakantiefoto's van Hotel Best Tenerife**** vinden. Je kunt 10 video's van Hotel Best Tenerife**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Tenerife. Vergelijk Hotel Best Tenerife**** met andere accommodaties in Playa de las Américas.
Even geduld a.u.b.

8,1
7,8
7,6
7,4
Toon score en beoordelingen van:
"Heerlijk hotel"vertalen
p druyff
8,0

06-09-2014 erg fijn hotel, fantastisch personeel, prima eten, schone kamers en mooi zwembad. sommige gasten klagen over eten en zwembad, nou zwembad was prima alleen een minpuntje dat 's morgens gasten handdoeken klaarleggen en dan later op de dag pas verschijnen, dat moet echt veranderen. eten voor deze all-inclusive prijs is gewoon goed maar ja zeurpieten heb je altijd.kortom een aanrader

"Twitter beoordelingen"
14-11-2013 @bikie07 Zwembaddag! :) (@ Hotel Best Tenerife) http://t.co/Fh8g3SRT2V --- Bron: https://twitter.com/bikie07/status/400913241754583041
13-10-2013 @Moniiek013x @jadefrints best tenerife, heet dat hotel --- Bron: https://twitter.com/Moniiek013x/status/389347521208008704
09-07-2013 @AndreWeesp Eindelijk gelukt met internet, dus kunnen we weer alles maar eerst zo even hapje eten!! (@ Hotel Best Tenerife) http://t.co/zaIUhovMqS --- Bron: https://twitter.com/AndreWeesp/status/354672389839273984
met partner, 2014
"Prima hotel"vertalen
Daymood
5,0

25-08-2014 Wij hebben ons 11 dagen prima vermaakt in Tenerife. De ligging van het hotel is ideaal. Je bent in 10 minuten op het strand en bij de gezellige boulevard. Het hotel doet uitstekend haar best om alle kinderen te vermaken, dus op gebied van animatie is het prima verzorgd. Wij hadden een kamer die volgens mij nog niet gerenoveerd was, want het verschil met de kamer van onze ( over ) buren was aanzienlijk. Maar de kamer was alsnog verder prima. Compliment ook aan de schoonmaak van de kamers. Over het zwembad waren wij minder enthousiast. Naar onze mening was het ietwat te klein en het zwemwater was erg troebel. Wij zijn daarom zelden in het zwembad geweest. Maar dit is natuurlijk onze mening. Het eten is prima, niets op aan te merken. Genoeg voor iedereen en iedere dag wel weer wat andere dingen. Als afwisseling gingen wij af en toe wel eens uit eten. Achter het hotel zitten tal van toprestaurants. Al met al een ruime voldoende voor dit hotel

Hotel Management Montse Capdevila, 28-08-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Gast, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te weten dat je een geweldige tijd bij Best Tenerife hebt gehad. Ik zal uw opmerkingen doorgeven aan ons team van medewerkers die blij zullen zijn om uw vriendelijke woorden te lezen. Wij hopen u zeer binnenkort weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Montse Capdevila Directora Best Tenerife

"Redelijk hotel maar geen 4 sterren waard"vertalen
Daphne
4,0
7,0

28-08-2014 2 jaar geleden hier geweest en reden om terug te gaan omdat het z goed bevallen was.
Helaas dit keer niet.
Weinig variatie in eten en zonder smaak.
Roerei wat net water is.
Temperatuur te koud. dus goed zoeken naar de goede warmere gerechten.
Tegels langs het zwembad rand die miste.
Tegenwoordig alles zelf bediening (2 jaar terug niet)
Geen controle op lange broek bij het diner.
Kleine kamer met weinig kast ruimte. (2 jaar geleden 2 persoonskamer met meer kast ruimte)
Toilet deuren die klemmen op de openbare toiletten.
Te weinig stoelen en tafels bij de entertainment 's avonds.

Entertainment doet goed zijn best dat wel
En de schoonmaak is wel goed en het personeel vriendelijk zeker voor kinderen.

Al met al voor ons niet meer dit hotel

"Geweldige vakantie!!"vertalen
Chiel Webbink
7,0

26-08-2014 Net terug van 8 dagen Tenerife met mijn vriendin. Een erg mooi en schoon hotel met erg vriendelijk en behulpzaam personeel die er alles aan doen om het er naar je zin te maken.

Het eten is lekker en erg afwisselend en zeker een aanrader voor mensen met Coeliakie (gluten allergie). Voor mijn vriendin die glutenvrij moet eten werd goed gezorgd, de nederlandstalige chefkok Mark haalde echt alles uit de kast om ook voor haar de lekkerste dingen klaar te maken zoals pizza's, pasta, pannenkoeken en loempia's. Complimenten voor de keuken!!!

Ook het zwembad was prima maar kleiner dan op de foto's. Enig nadeel was dat je smorgens vroeg al een handoek moest leggen op een ligbedje anders was smiddags alles vol.

Kortom we hebben een fantastische vakantie gehad in hotel Best Tenerife en zullen zeker nog een keer terugkomen !!!

Hotel Management Montse Capdevila, 29-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste Chiel Webbink, Dank je wel voor deze prachtige opinie! We zijn blij om te weten dat u hebt genoten van uw vakantie bij ons en ook over de manier waarop je vriendin werd verzorgd door onze chef-kok. Dank u voor uw feedback en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Montse Capdevila Directora Best Tenerife

"Klacht ingediend!"vertalen
Astrid Vermeeren
4,0
1,0
7,0

02-09-2014 Het zwembad is over het algemeen wel leuk maar te weinig ligbedden voor alle gasten in het hotel met als gevolg dat om 08:00 uur al alle bedjes vol liggen met handdoeken. 4-sterren waardig kun je het hotel niet noemen! Kamers zijn vies, en klachten worden niet serieus genomen. Wij hebben 2 keer in het hotel gegeten en daarna niet meer want al het eten is koud, niet veel variatie en weinig smaak. Als je te vaak bij de receptie komt dan gaan ze je afwimpelen en daar kun je het dan mee doen. Plaatselijke reisleiding erbij gehaald en zelfs overwogen om te veranderen van hotel. Tevens zitten er overal kakkerlakken. Voor het bedrag wat wij betaald hebben voor een 4-sterren hotel, is dit hotel een sterke AFrader. Ik heb opgemerkt dat er alleen door het hotel op positieve beoordelingen word gereageerd. Graag ook reactie commentaar, zoals het mijne!
Positieve punten waren de ligging van het hotel. Dicht bij de boulevard en veel leuke restaurantjes. Entertainment bij het hotel was ook wel leuk.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Geweldige vakantie super hotel top lokatie"vertalen
nicole
8,0

15-08-2014 Goed verzorgd schoon hotel.Nette kamers we hadden zee zicht.Het hotel ligt op een top locatie achter het hotel is een winkel centrum met vele winkels terassen en een midget golf baan.Het strand en de levendige gezellige boulevard is heel dichtbij.Verbleven hier op half pension ontbijt was heel goed avond eten ook goed maar iets eenvoudiger. Er worden leuke activiteiten voor de kinderen georganiseerd zoals een schuim party en een papagaaien show.
We hebben een fantastische vakantie gehad onze zoon moest huilen bij het naar huis gaan.Volgende jaar willen we voor 15 dagen komen.

Hotel Management Montse Capdevila, 20-08-2014
Eigenaar zegt:  Lieve Nicole, Heel erg bedankt voor je mooie beoordeling! We zijn blij om te horen dat u van uw ervaringen bij Best Tenerife genoten hebt, onze locatie is vrij goed en we zijn dicht bij de winkels, de boulevard en het strand gelegen. We hopen zeker dat u en uw gezin snel weer terug kan komen. Vriendelijke groet, Montse Capdevila Directora Best Tenerife

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Zeer goede plek om je vakantie door te brengen"vertalen
Peter
9,0

14-08-2014 Mede door het feit dat de directie hier reageert op zoover gekozen voor dit hotel. Het was voor ons de eerste keer op Tenerife en mede door dit hotel een zeer positieve ervaring met dit eiland. We hadden de kamer aan het einde van de gang welke voorzien was van een gigantisch terras. Ieder dag werd er keurig schoongemaakt (doorstaat de handschoen test van max met glans). Het personeel is vriendelijk en doen er alles aan om je verblijf aangenaam te maken compliment hiervoor. Probleem met kluisje werd perfect verholpen. Als men de renovatie doorzet zoals te zien was aan de bar kan het weer prima mee. All inclusieve bij de bar zou iets uitgebreider mogen. Eten is gewoon goed, redelijke afwisselend en voor ieder wat wils. Ligging hotel is perfect, veel winkeltjes, en zeer dicht bij een redelijk strand en bus halte om de hoek. Aanrader voor iedereen die Tenerife bezoekt.

Hotel Management Montse Capdevila, 20-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste Klant, Bedankt voor zo'n geweldige beoordeling! Ik ben erg blij om te lezen dat ons Best Tenerife hotel je een positieve indruk beviel . Wij streven ernaar om al onze gasten een ervaring aan te bieden die hun verwachtingen overtreft. Ik ben blij dat je een comfortabel verblijf in ons hotel heeft gehad, en te vernemen dat door onze medewerkers zeer goed behandeld voelden. We kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen en waarderen enorm uw gegeven feedback. Met vriendelijke groet, Montse Capdevila Directora Best Tenerife

"Geen 4 sterren waard!!!"vertalen
Stalla
5,0
3,0

01-09-2014 Het was zo erg dat we voor de eerste keer ooit een andere kamer gingen vragen hoewel we geen zeurpieten zijn en geen extra luxe zoeken. Maar wat zou u kiezen tussen de twee: zwembadzicht met luidruchtige activiteiten tot middernacht of bouwwerkzaamheden vanaf 6 uur 's ochtends plus generator (ook 's nachts)? OK, ik probeer zonder emoties. Kamers zijn erg klein, er was één stoel in een 4-pers. kamer, en twee stoelen op de balkon. Matrassen zijn te hard en veroorzaken enorm lawaai als je omdraait. Beide binnendeuren klemden zo dat onze kinderen de deuren niet dicht konden doen. Zwarte schimmel in de badkamer. Kakkerlakken in restaurant, veel kakkerlakken, personeel van het restaurant is eraan gewend, dus reageert niet. 160 ligstoelen bij het zwembad voor ruim 500 (?) kamers, ongeveer 1,500 (?) hotelgasten. Kwaliteit van ontbijt - matig, slechte koffie. Pluspunten: locatie en weer. 4 sterren zijn niet waargemaakt. Wij zijn erg teleurgesteld in deze accommodatie.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Prima hotel perfecte ligging"vertalen
karin
9,0

14-08-2014 Schoon hotel met mooie ruime kamers compliment voor t schoonmaakteam. Receptie helpt je perfect en zijn zeer vriendelijk. Eten is prima veel variatie en altijd iets wat je lust . Perfecte ligging naar winkels en strand. All inclusive zelf doen en nooit geen wachtrij ook niet bij eten. Animatie overdag is super maar savonds kan t beter . De wifi is gratis maar werkt erg slecht en om 3 uur snachts worden al handdoeken gelegd maar er zijn echt wel genoeg bedjes. Zeer schoon alles en ze zijn aan t renoveren waarvan geen overlast . Wij zouden zeker terug gaan prima hotel voor deze prijs en 4* waardig

Hotel Management Montse Capdevila, 20-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste Karin, Dank u voor een verblijf in ons hotel Best Tenerife . Wij waarderen enorm uw informatie en ik zal dit zeker mededelen aan mijn medewerkers wat ze enorm veel plezier zal doen. Ik verontschuldig me ook voor het niet in staat zijn om u optimaal te laten profiteren van de gratis Wi-Fi. Wij hebben we het incident verder gecontroleerd omdat dit zich niet meer zal herhalen. Het was ons een waar genoegen u in ons hotel te hebben gelogeerd en hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Montse Capdevila Directora Best Tenerife

met jonge kinderen, Juli 2014
"Geweldig leuk!"vertalen
Bianca
10,0

13-08-2014 Wij hebben een geweldig leuke vakantie gehad. Met 2 kinderen van 12 en 9 jaar. Veel animatie, lekker eten, en het zwembad was super leuk. De ligging was perfect, dicht bij strand en winkels.Het personeel helpt je bij alles vriendelijk. De kamers worden perfect elke dag schoongemaakt. Als dit allemaal nog niet genoeg is dan weet ik het niet meer! Het weer is er ook zeker heel fijn. Veel zon en met de wind niet kei warm!

Hotel Management Montse Capdevila, 13-08-2014
Eigenaar zegt:  Hay Bianca, hety is voor ons een plezier om te lezen dat jullie en de kindjes een geslaagde vakantie hebben gehad in Tenerife. Hopelijk zien we jullie in de toekomst weer in ons hotel Groetjes aan jullie allemaal Montse Capdevila Directora Best Tenerife

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ben jij weleens gezakkenrold op vakantie?

Bent u de eigenaar?