Beoordelingen Hotel Best Tenerife****

Best Tenerife****
667 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Best Tenerife****
Antonio Domínguez Alfonso 6, E-38660, Playa de las Américas

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Tenerife**** in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Tenerife**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Best Tenerife scoort een 7,9 uit 10, op basis van 667 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Tenerife**** in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Tenerife****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Best Tenerife**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 651 vakantiefoto's van Hotel Best Tenerife**** vinden. Je kunt 10 video's van Hotel Best Tenerife**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Tenerife. Vergelijk Hotel Best Tenerife**** met andere accommodaties in Playa de las Américas.
Even geduld a.u.b.

8,1
7,8
7,7
7,5
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Nov. 2014
"Leuk kindvriendelijk Hotel!"vertalen
Vlist
9,0

28-11-2014 Ruim opgezet complex met leuk verwarmd zwembad, goed eten zeker voor deze all inclusieve prijs. Schone en ruime kamers en erg vriendelijk en service gericht personeel. Het personeel is erg leuk in de omgang met kinderen dit is echt top! Enige minpuntje zijn de 3 liften die toch wel versleten zijn. Lang wachten en deuren die steeds open en dicht gaan zonder dat de lift in beweging komt. Wij hebben genoten in dit hotel een een leuke vakantie gehad!

Hotel Management Montse Capdevila, 05-12-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Vlist, Heel erg bedankt voor het nemen van uw tijd om uw opinie neer te schrijven. We zijn blij om te horen dat u een aangename vakantie bij ons hebt doorgebracht en zullen notie nemen van uw opmerkingen om onze faciliteiten te verbeteren. We zouden u graag opnieuw verwelkomen in de toekomst. Vriendelijke groet, Montse Capdevila Directora Best Tenerife

"Mooie plekj"vertalen
jankoesveld
7,0

09-12-2014 hotel best tenerife keurig hotel.
Vriendelijk personeel goede accommodatie.
zijn er nu voor de veertiende keer geweest met vele vrienden uit schotland / engeland.
timmeren aan de weg om het steeds beter te doen.
kamers worden keurig schoon gemaakt (pluim voor de dames.)

Hotel Management Montse Capdevila, 17-12-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Gast, We zouden u ten eerste graag willen bedanken voor het kiezen van het Best Tenerife als uw vakantiebestemming. Ook zouden wij u graag willen bedanken voor het commentaar achtergelaten bij Zoover . Het doet ons groot genoegen te weten dat u van uw verblijf genoten heeft en we hopen u in de nabije toekomst weer mogen begroeten. Met vriendelijke groeten, Montse Capdevila Directora Best Tenerife

"Gewoon goed"vertalen
Piet
9,0

07-12-2014 Afgelopen november in dit hotel geweest en dat was niet de eerste keer. We zaten dit jaar op de zevende verdieping, de lift gaat echter tot de zesde en je moest wel eens een poosje wachten. De deur van de kamer knelde, voor een het uitzicht moest je over een hoge muur kijken, het kluisje werkte moeizaam en het bed was anders als thuis. Maar evenzogoed een top vakantie gehad. Het is een hotel waar de service hoog in het vaandel staat en de prijs/kwaliteit uitstekend is. Ik kan mij dan ook niet vinden in de recensie van sommige azijnplassers hieronder.

Hotel Management Montse Capdevila, 17-12-2014
Eigenaar zegt:  Geachte klant Hartelijk dank voor uw review op Zoover. We betreuren het ten zeerste dat uw verblijf door kleine ongemakjes niet 110% was.We nemen uw opmerkingen zeker mee en hopen u weer te mogen verwelkomen in ons hotel Montse Capdevila Directora Best Tenerife

"Fantastische plek"vertalen
Ben Ramaekers
8,0

03-12-2014 "Best Tenerife geeft je meteen bij aankomst een goed gevoel, dat ook tijdens het verblijf op alle fronten wordt bevestigd."
Erg tevreden over verblijf in dit hotel. Personeel was erg vriendelijk en men deed erg goed zijn best om het de klant naar de zin te maken. Receptie was erg uitnodigend en vriendelijk. Service was erg goed. Schoonmaak kamer, maar ook v.h. zwembad, hal. liften etc. was perfect. Drie weken erg goed en met voldoende variatie in aanbod -zowel 's morgens als 's avonds- gegeten. Opvallend was de vriendelijkheid van de obers. De organisatie in het restaurant was erg goed. Je werd keurig naar een vrij plekje door een v.d. obers begeleid.

Hotel Management Montse Capdevila, 17-12-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Heer Ben, We zijn U zeer dankbaar voor de tijd en genomen moeite om dit commentaar over uw verblijf in ons hotel Best Tenerife te delen met andere reizigers. Naar onze mening is de visie van onze klanten de sleutel tot het verbeteren van de klant tevredenheid en zijn we ons ervan bewust dat dit de beste manier is om de superioriteit en excellentie in onze diensten te bereiken. Hartelijk dank voor uw vriendelijke reacties, we zijn blij dat U een goede vakantie hebt gehad en dat je genoten hebt van zowel de hotel voorzieningen als het personeel Met vriendelijke groet Montse Capdevila Directora Best Tenerife

"Weer leuke week gehad"vertalen
petervantilburg1
6,0

11-11-2014 Voor het derde jaar op rij naar Best Tenerife geweest. Doe je niet als het niet bevalt. Personeel is nog steeds allervriendelijkst. Eten is subjectief maar altijd voor ieder wel wat naar wens. Prijs/kwaliteit is in orde. Schoonmaak kamers is o.k. Eetzaal zou beter kunnen maar dit ligt ook aan de omgang van de gasten. Wanneer je b,v, iets laat vallen kun je het ook zelf oprapen i.p.v. platlopen. Het enigste wat dit jaar opviel is dat de animatie nog buiten was en dat geeft nogal wat geluid aan de aanliggende kamers. (stopt wel om 23.30 uur) Verder zijn de kamers nogal gehorig maar dat is een bouwkundige erfenis die natuurlijk niet zomaar op te lossen is. Wel jammer (maar kan hotel niets aan doen) is dat de omgeving slechter schoon wordt gehouden. Volle afvalbakken en het nodige ernaast. Al met al weer een leuke vakantie gehad en voor herhaling vatbaar.
Echt minpunt voor mij was het koude zwembad (persoonlijk)

Hotel Management Montse Capdevila, 01-12-2014
Eigenaar zegt:  Geachte klant, Heel erg bedankt voor het delen van uw ervaringen bij Best Tenerife via Zoover. We zijn erg blij dat uw verblijf in ons hotel aan uw verwachtingen heeft voldaan. We zullen de gemaakte opmerkingen overwegen om onze diensten te verbeteren in de nabije toekomst. Bedankt voor uw tijd en uw mening en hopelijk zien we u spoedig weer in ons hotel Best Tenerife. Met vriendelijke groet, Montse Capdevila Directora Best Tenerife

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Niet meer dan 3 *** waardig"vertalen
Fam. Dalebout
5,0
3,0

31-10-2014 Hotel is aan renovatie toe, in badkamer schimmel/vochtplekken, hard bed, hadden maar 1 twee pers bed van 1.60 ( ben bredere gewend in(Spaans) hotel, of 2 x 1 pers.), groot terras begaande grond aan zijstraatzijde, schoon, ligging is perfect, super irritant handdoekje leggen waar Niets tegen gedaan wordt ( laatste dag zagen we het om 7 uur al helemaal vol liggen, Belachelijk gewoon), zou fijn zijn als personeel de handdoeken gewoon voor half 9 weg zou halen (daarom de 3 voor het zwembad, zwembad zelf oké). In restaurant was airco kapot, niet prettig in overvolle zaal. Er werd elke dag (veelal hetzelfde) eten uitgestald en twee soorten vlees/vis ter plekke bereid, vers fruitsap bij ontbijt, o.a. cornetto's bij AI, buffetschalen bij grote drukte leeg, bars stipt aan openingstijden, maar 3 (kleine) liften waarvan deuren snel sloten. Rolstoelvriendelijk restaurant, binnen en terras, bij zwembad iets minder door de vele bedjes. Douche gaf wisselend water (super heet/koud)

Hotel Management Montse Capdevila, 15-11-2014
Eigenaar zegt:  Beste Fam. Dalebout, Bedankt voor het delen van uw beoordeling over best tenerife met ons en andere lezers. Wij nemen nota van uw opmerkingen over de verbeteringen aan te brengen en hopen u spoedig terug te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Montse Capdevila Directora Best Tenerife

Met partner, Okt. 2014
"Middelmatig hotel"vertalen
Patrick
7,0

08-11-2014 Dit hotel heeft wel een opfrisbeurt nodig kamer die wij hadden haalt in nederland de 2 sterren maar net....
Schoonmaak van de kamer was wel in orde altijd even vriendelijk..
Kinder animatie in hotel is prima in orde maar diploma uitreiking pas om half 10 savonds???
Eten is wel in orde maar niet hoogstaand... Niet heel veel variatie... Ontbijt karig..
Het bubbelbad in hotel is 9 dagen kapot geweest en ik vroeg er naar en ineens was die zo genaamd gemaakt...
Bij receptie staat een weegschaal voor de koffer maar doet het niet waar receptie vanaf wist????? Waarom haal je hem dan niet weg of maak je hem niet?

Erg jammer van deze punten en dit zijn er nog maar een paar ...de ligging is super!!! Bushalte voor de deur en voor de andere dingen makkelijk aan te lopen..
Voor ons geen tweede keer hier...wel tenerife!

Hotel Management Montse Capdevila, 29-11-2014
Eigenaar zegt:  Beste Patrick, Wij danken u voor de bestede tijd om je ervaringen in ons hotel op Zoover neer te schrijven. Wij betreuren het dat een aantal van onze diensten niet voldaan hebben aan uw verwachtingen, en nemen uw opmerkingen over de kwaliteit van deze graag mee om in de toekomst onze diensten te verbeteren. Wij hopen u weer te mogen verwelkomen in het Best Tenerife Hotel. Met vriendelijke groet, Montse Capdevila Manager Best Tenerife

Met oudere kinderen, 2014
"Goed hotel"vertalen
Mike
9,0

17-10-2014 We komen al jaren in best Tenerife. Het is een prima hotel, en de ligging is perfect. Nu heb ik gehoord dat ze aan het renoveren zijn. Is dit al bijna klaar of zit je er middenin. We gaan in februari weer naar best Tenerife.

Hotel Management Montse Capdevila, 25-10-2014
Eigenaar zegt:  Beste Mike, Bedankt voor het delen van uw beoordeling op Zoover. We zijn blij om te horen en om te weten dat u ons opnieuw gaat bezoeken ons in Februari. We hebben volledig de piano gerenoveerd en maakte dezer erg modern en hebben nog meer plannen voor een verdere verbetering van onze faciliteiten. Tot spoedig Vriendelijke groet, Montse Capdevila Directora Best Tenerife

Met partner, Okt. 2014
"Goed hotel voor de prijs"vertalen
Francé Jacobs-Veld
8,0

17-10-2014 Wij vonden het hotel te massaal ( persoonlijke mening) weinig contact met het personeel, een goed geoliede machine. Erg vriendelijk en behulpzaam t.o.v. de gehandicapten en ouderen. ( hier mag menig hotel een voorbeeld aannemen) Het eten was goed, alleen te lauw ( hier mag iets aan verbetert worden) Ook de prijs van het wisselen van een handdoek moet vermeld worden op de site. Verder worden er regels opgesteld die niet nageleefd worden zoals: het dragen van een lange broek bij het diner, het neerleggen van de handdoeken s'morgens, de sluitingstijd van het zwembad, meenemen van voedsel enz. enz. Pas de regels aan en haal de bordjes weg van de kledingetiquette. Verder een groot compliment voor de schoonmaakploeg en het animatieteam ( vooral voor de kinderen geweldige mensen) Terugkomen doen we misschien over 10 jaar als we wat ouder zijn.

Hotel Management Montse Capdevila, 25-10-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Familie Francé Jacobs-Veld, Hartelijk dank voor het delen met ons van uw beoordeling. Deze opmerkingen geven ons een kans om onze dienstverlening te verbeteren omdat we kennis nemen van deze komentaren. Wij hopen dan ook dat u snel weer terug zult keren. Vriendelijke groet, Montse Capdevila Directora Best Tenerife

Met oudere kinderen, 2014
"Dit nooit meer"vertalen
Annemarie
2,0
5,0

12-10-2014 Wij vonden de kamers zeer vochtig, overal vochtplekken op de wanden. Hoezo slecht voor de gezondheid! We keken op de begane grond aan tegen verwilderde planten. Dit hotel is zwaar verouderd en geen 4 sterren waard!

Hotel Management Montse Capdevila, 25-10-2014
Eigenaar zegt:  Beste Annemarie, Bedankt voor het delen van uw beoordeling met andere reizigers. Wij nemen nota van uw opmerkingen om te blijven verbeteren en we hopen je terug in de toekomst te mogen ontvangen. Vriendelijke groet, Montse Capdevila Directora Best Tenerife

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?