Hotel Best Tenerife ****

7,7

973 reviews over Hotel Best Tenerife in het Nederlands

Never nooit meer

Jetse Sloot, 15-10-2017

1 dag geweest in dit hotel. Daarna gelijk om laten boeken naar Santiago 3. Alles is kapot oud en vies. De kakkerlakken lopen door de eetzaal. De muziek bij het zwembad staat kanon hard en is lekker schel... Je kunt niet met elkaar praten. Kinderen mogen niet met een balletje in het water. Bubbelbad werd gesloten omdat kinderen spontaan huid uitslag kregen toen ze eruit kwamen. Met de grond gelijk schuiven en nieuw bouwen is de enige optie.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Geweldige vakantie gehad

Sandra, 12-10-2017

Een geweldig hotel.

Eten was helemaal top,elke dag wat anders.

Vriendelijk personeel.

Kamer werd netjes bijgehouden.

Perfecte ligging.

We waren hier nu voor de 4 keer. Volgend jaar gaan we weer terug.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

zeer goed

coorevits sonia, 11-10-2017

zeer goed hotel vriendelijk personeel in algemeen .

eten was lekker juist vond ik persoonlijk dat er op de frieten geen zout op voorhand mag gedaan worden aangezien ik persoonlijk geen zout lust op de frietjes en de patatjes iets te vettig maar dat is nu mijn mening .

wel mag er hier en daar gerenoveerd worden maar zijn er aan bezig en ik begrijp dat zo een hotel niet op één twee drie kan gedaan zijn .

als ik mijn mening mag geven zet overal een douche in de badkamer en niet met bad daar had ik een probleem mee door mijn reuma dat ik er soms niet gemakkelijk in geraak .

onze airco maakte de derde dag een hels kabaal gaan zeggen aan de balie en nog geen uur nadien was probleem opgelost .

en we kregen kort daarna een fles wijn aangeboden omdat de airco zo een lawaai maakte met dank ervoor .

maar anders hadden wij een perfecte vakantie .

ik kan er niet bij dat sommige mensen over dit hotel zo klagen wij komen zeker nog eens terug

Gereisd met partner in oktober 2017

Een erg fijne vakantie

Van helfteren, 4-10-2017

Wij zijn in september voor de tweede maal naar Best Tenerife geweest .

De eerste maal moesten ze nog gaan renoveren, nu waren de kamers gerenoveerd.

Het is erop vooruit gegaan de kamers waren mooi en schoon.

Het eten was weer erg goed zowel s'morgen als s'avonds.

Ook het personeel was weer erg vriendelijk en het was fijn dat sommige oersoneels leden Nederlands spraken .

Wij zijn hier een week geweest en hebben weer een fijne vakantie gehad onze dank daar voor.

Gereisd met vrienden in september 2017

Wij hadden er veel meer van verwacht.

Kees en Gerda Brouwer, 4-10-2017

Ruime kamer, goed schoongemaakt.

Koud eten, en wat dingen niet gaar, weinig variatie in de bakken. Personeel niet al te vriendelijk. Erg ongezellige eetzaal, lijkt meer op een vreetschuur. De muziek stond veel te hard bij het zwembad.Geen 4* waard.

Lijkt meer dan het is

Diana, 2-10-2017

Het is het net allemaal niet. Het etenlijt of het luxe is omdat men je naar de tafel brengt. Maar het is een vreetschuur. Smaak van het eten valt erg tegen. We hadden een gerenoveerde kamer. Dit was prima maar dat was het ook. Veel ouderen aanwezig.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Prijs/kwaliteit verhouding een 9, prima hotel.

Theelen, 22-9-2017

Ik snap niet wat sommige mensen klagen, hotel is gewoon goed. 4 sterren meer dan waardig. Het zwembad waar veel mensen over klagen is gewoon prima. Het water waar het toch om gaat is prima en helder. Genoeg ligbedden en parasols. hotel was volgeboekt. We hadden een prima kamer op de bovenste verdieping. Bed was heerlijk en groot. Grote pluspunt is de super centrale ligging. Je kunt alles met de voet belopen. Ook ligt er een prachtig strand op 200 meter. We zijn al in veel hotels geweest maar aan de vriendelijkheid van het personeel kunnen sommige een voorbeeld aan nemen. Het eten is super gevarieerd, snap niet dat mensen hierover klagen. Inderdaad niet altijd heet maar is begrijpelijk als je ziet hoeveel er staat. Ontbijt is ook geweldig. Het personeel wijst iedereen een plek toe. Hierdoor krijg je geen hectiek met het eten. Dragen van een broek met avondeten is beleid en niks mis mee. Bier is lekker koud, ook niet onbelangrijk. Wij komen zeker een keer terug.
Gereisd met vrienden in september 2017
Het Management, Hotel Management, 25-9-2017

Beste Theelen,

Van harte bedankt voor jullie woorden van lof over jullie recente verblijf in hotel Best Tenerife. Het doet ons enorm veel plezier om lezen dat jullie de vriendelijkheid van het personeel geapprecieerd hebben, evenals van de kwaliteit van het eten en de faciliteiten van het hotel. We hopen jullie nogmaals te mogen verwelkomen in de toekomst!

Met vriendelijke groeten

Super vakantie in mooi verzorgd hotel

Erna, 17-9-2017

Voor we op vakantie gingen had ik de eerder geplaatste reviews gelezen. We dachten waar komen we terecht?? We hebben 14 dagen in dit hotel doorgebracht en hebben het super naar onze zin gehad!Van de slechte reviews hebben wij niets terug gevonden.We hadden een gerenoveerde kamer die dagelijks goed werd schoongemaakt. Wie over het eten klaagt vraag ik mij af wat zij thuis eten? Het was dagelijks gevarieerd, goed warm en heerlijk.Ik vind het contrast wat kleding betreft wel erg groot.Mannen moeten bij diner lange broek aan en vrouwen mogen bijna naakt. Eén tip om ook vrouwen minder bloot bij diner? Vind het niet altijd fris boven het buffet. Dat je naar de tafels wordt gebracht vind ik persoonlijk een beetje over de top...niet nodig. Al het personeel werken hard en zijn erg vriendelijk. Over het zwembad klagen we niet water was schoon en helder.Een paar zwarte stukjes gezien.De regel met handdoeken leggen vind ik super.Geen kakkerlak bij het hotel gezien.Kortom een super vakantie gehad
Hotel Direktie, Hotel Management, 26-9-2017

Geachte Erna,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw opinie te delen met ons en met de rest van de gebruikers van deze site. Het is erg lonend om te lezen dat u zo'n fijne vakantie bij ons hebt doorgebracht. Ik wil u bedanken voor uw mooie woorden naar de vriendelijkheid en het harde werken van ons personeel. We zijn blij dat u lekker van het eten dat in ons buffetrestaurant wordt geserveerd hebt genoten en bedankt dat u onze normen goed heeft gevonden over de reservering van de ligbedden . Deze opmerkingen zijn de beste beloning voor onze dagelijkse inspanning en om hard te blijven werken om te verbeteren elke dag. Namens de familie van het best Tenerife hotel bedankt en het zou een genoegen zijn om u en uw familie weer te mogen verwelkomen in de nabije toekomst!

Met vriendelijke groeten,

Het Hotel Management

Nooit meer

d, 12-9-2017

De kakkerlakken liepen door het restaurant over het eten en over de tafels, als je dat dan gaat melden bij het personeel in het restaurant word er gezegd dat het niet waar is en dat je spoken ziet. Gemeld bij de receptie deze namen de klachten duidelijk wel serieus.

De mannen moeten bij het avondeten een langebroek dragen bij het ontbijt en de luch is dit niet het geval beetje bagger als je het mij vraagt, sommige vrouwen hebben letterlijk helemaal niks aan.

Het eten is of koud of niet gaar. Ook het eten buiten aan het zwembad is iedere dag het zelfde. Als je het restaurant binnen komt krijg je een plek aangewezen als je van het buffet terug komt zitten er mensen op jou plek.

Wij zaten op de 5e verdieping dit zouden gerenoveerde kamers moeten zijn, de schimmel zat in de badkamer en boven de airco en de verf viel van de muur. Gelukkig ligt het hotel wel op een goede plek en is het personeel super vriendelijk. het zwembad is zeer vies en aan renovatie nodig.

Hotel Direktie, Hotel Management, 15-9-2017

Beste Gast,

Eerst en vooral bedankt dat u de tijd hebt genomen om je opmerkingen te delen met ons. In Best Tenerife voldoen we aan de bestaande pestbestrijdingsregelgeving en daaromis er een extern gecertificeerd bedrijf aangenomen en deze controleert niet alleen dit probleem, maar ook de goede praktijken en hygiëne in voedselbehandeling en het zwemwaterkwaliteit. Niettemin zijn we in een subtropisch klimaat en kan er een insect gezien worden omdat ons restaurant omringd is bij groene planten zones. We zijn blij dat u de vriendelijkheid van al het personeel en de uitstekende locatie van het hotel vermeldt. Bedankt om ons de mogelijkheid heeft gegeven om hierover te antwoorden.

Met Vriendelijke groeten,

Jaione Bilbao Henry

Manager

Best Tenerife ****

Goed maar minder geschikt voor jonge kinderen

Ehi Glad, 11-9-2017

Ligging: Centraal in PdlA en dichtbij strand. Goed

Service: Medewerkers restaurant en schoonmaak (zeer) goed. Minpunt: Gasten worden onwetend in een niet gerenoveerde kamer gedrukt met uitzicht op bouwmaterialen en hotel in renovatie. Bied deze kamers met een flinke korting aan en vermeld de reden van deze korting, scheelt een hoop ergernis en gezeur.

Eten: Gevarieerd en meestal warm, voor ieder wat wils. In 2 weken tijd 4 keer een thema-avond meegemaakt. Eten is gewoon goed.

Kamers: Twee nachten een niet gerenoveerde kamer gehad, deze was onder de maat. De gerenoveerde kamer is goed (afwerking mag wel beter).

Kindvriendelijk: Geen speeltuin, geen glijbaan, animatieteam/KidsClub inspiratieloos ('s middags voor de kinderen bijna elke dag waterpolo als enige activiteit), balletjes/banden e.d. in zwembad niet toegestaan. Het is duidelijk geen paradijs voor kinderen.

Zwembad: Tegeltjes ontbreken op diverse plekken, voegen zijn op veel plaatsen zwart, in het ondiepe bad drijven zwarte deeltjes in het water, het water in dit bad is ook troebel (te warm). Duidelijk verschil tussen het ondiepe en diepere bad. Onderhoud en schoonmaak van het zwembad zijn duidelijk onder de maat.

Hygiëne: Kamer en restaurant goed. Zwembad (zie bovenstaand) onvoldoende. Toiletten bij het zwembad zijn smerig: vaker schoonmaken of afbreken.

Opmerkelijk: ijsjes op stokje en in hoorn maken onderdeel uit van de all-inclusive, mogelijkheid om zelf sterkte van alcoholische drankjes te bepalen, waarom geen gezonde hap aanbieden tussen het fastfood bij het zwembad (fruit!).

Prijs/Kwaliteit: Redelijk, genoeg hotels die meer te bieden hebben voor minder geld.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Het Management, Hotel Management, 18-9-2017

Beste Ehi Glad,

Bedankt om enkele woorden achter te laten over jullie recente verblijf in hotel Best Tenerife. Het is fijn om lezen dat jullie de centrale ligging geapprecieerd hebben enenals het eten op het buffet.

Hotel Best Tenerife is een kindvriendelijk hotel en door middel van het animateam worden diverse activiteiten aangeboden. In de catalogus van de touroperator staat vermeld wat de hotelinstallaties zijn en er wordt geen melding gemaakt van speeltuin of glijbanen.

De waterkwaliteit en zwembaden worden tweemaal per dag gecontroleerd. Ook binnen onze kwaliteitscontroles worden maandelijkse analyses uitgevoerd door gecertificeerd extern laboratorium. Beide controles worden dagelijks weergegeven op de billboards naast het zwembad. Er kunnen macroscopische elementen zijn (zaden, bladdeeltjes) die de wateromstandigheden niet veranderen en die worden teruggetrokken door aspiratie buiten de zwembaduren.

Nogmaals bedankt voor jullie commentaar en om ons de mogelijkheid te geven deze te beantwoorden.

Met vriendelijke groeten,

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Best Tenerife bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Tenerife in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Tenerife zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Tenerife scoort een 7.74 uit 10 op basis van 983 reviews.