Beoordelingen Hotel Best Tenerife****

Best Tenerife****
658 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Best Tenerife****
Antonio Domínguez Alfonso 6, E-38660, Playa de las Américas

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Tenerife**** in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Tenerife**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Best Tenerife scoort een 7,9 uit 10, op basis van 658 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Tenerife**** in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Tenerife****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Best Tenerife**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 651 vakantiefoto's van Hotel Best Tenerife**** vinden. Je kunt 10 video's van Hotel Best Tenerife**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Tenerife. Vergelijk Hotel Best Tenerife**** met andere accommodaties in Playa de las Américas.
Even geduld a.u.b.

8,1
7,8
7,7
7,5
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, 2014
"Goed hotel"vertalen
Mike
9,0

17-10-2014 We komen al jaren in best Tenerife. Het is een prima hotel, en de ligging is perfect. Nu heb ik gehoord dat ze aan het renoveren zijn. Is dit al bijna klaar of zit je er middenin. We gaan in februari weer naar best Tenerife.

Hotel Management Montse Capdevila, 25-10-2014
Eigenaar zegt:  Beste Mike, Bedankt voor het delen van uw beoordeling op Zoover. We zijn blij om te horen en om te weten dat u ons opnieuw gaat bezoeken ons in Februari. We hebben volledig de piano gerenoveerd en maakte dezer erg modern en hebben nog meer plannen voor een verdere verbetering van onze faciliteiten. Tot spoedig Vriendelijke groet, Montse Capdevila Directora Best Tenerife

"Twitter beoordelingen"
14-11-2013 @bikie07 Zwembaddag! :) (@ Hotel Best Tenerife) http://t.co/Fh8g3SRT2V --- Bron: https://twitter.com/bikie07/status/400913241754583041
13-10-2013 @Moniiek013x @jadefrints best tenerife, heet dat hotel --- Bron: https://twitter.com/Moniiek013x/status/389347521208008704
09-07-2013 @AndreWeesp Eindelijk gelukt met internet, dus kunnen we weer alles maar eerst zo even hapje eten!! (@ Hotel Best Tenerife) http://t.co/zaIUhovMqS --- Bron: https://twitter.com/AndreWeesp/status/354672389839273984
Met partner, Okt. 2014
"Goed hotel voor de prijs"vertalen
Francé Jacobs-Veld
8,0

17-10-2014 Wij vonden het hotel te massaal ( persoonlijke mening) weinig contact met het personeel, een goed geoliede machine. Erg vriendelijk en behulpzaam t.o.v. de gehandicapten en ouderen. ( hier mag menig hotel een voorbeeld aannemen) Het eten was goed, alleen te lauw ( hier mag iets aan verbetert worden) Ook de prijs van het wisselen van een handdoek moet vermeld worden op de site. Verder worden er regels opgesteld die niet nageleefd worden zoals: het dragen van een lange broek bij het diner, het neerleggen van de handdoeken s'morgens, de sluitingstijd van het zwembad, meenemen van voedsel enz. enz. Pas de regels aan en haal de bordjes weg van de kledingetiquette. Verder een groot compliment voor de schoonmaakploeg en het animatieteam ( vooral voor de kinderen geweldige mensen) Terugkomen doen we misschien over 10 jaar als we wat ouder zijn.

Hotel Management Montse Capdevila, 25-10-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Familie Francé Jacobs-Veld, Hartelijk dank voor het delen met ons van uw beoordeling. Deze opmerkingen geven ons een kans om onze dienstverlening te verbeteren omdat we kennis nemen van deze komentaren. Wij hopen dan ook dat u snel weer terug zult keren. Vriendelijke groet, Montse Capdevila Directora Best Tenerife

Met oudere kinderen, 2014
"Dit nooit meer"vertalen
Annemarie
2,0
5,0

12-10-2014 Wij vonden de kamers zeer vochtig, overal vochtplekken op de wanden. Hoezo slecht voor de gezondheid! We keken op de begane grond aan tegen verwilderde planten. Dit hotel is zwaar verouderd en geen 4 sterren waard!

Hotel Management Montse Capdevila, 25-10-2014
Eigenaar zegt:  Beste Annemarie, Bedankt voor het delen van uw beoordeling met andere reizigers. Wij nemen nota van uw opmerkingen om te blijven verbeteren en we hopen je terug in de toekomst te mogen ontvangen. Vriendelijke groet, Montse Capdevila Directora Best Tenerife

Alleenreizend, Okt. 2014
"Best tevreden"vertalen
Willem
9,0

20-10-2014 Voor het boeken veel beoordelingen gelezen. Beoordelingen van heel goed tot matig slecht. Beoordelen is natuurlijk persoonlijk.
Ik had geboekt voor een tweepersoonskamer voor alleen gebruik. Ik kreeg een iets kleinere kamer maar wel met een groot tweepersoonsbed.
Voor mij alleen was de kamer groot genoeg en was er dan ook best wel tevreden mee. Een mooi groot tv-scherm aanwezig en de kamer was zeer netjes en schoon. Het Kamer(meisje)vrouw was altijd vriendelijk. Kamer was duidelijk gerenoveerd en hier kon ik alleen maar positief over zijn.
Het eten was nogal standaard maar ik heb wel iedere dag lekker gegeten. ( ik had halfpension.Tip is dan ook om altijd eerst even bij de koks langs te gaan voor een lekker warm stukje vlees etc.
Advies voor dit hotel is wel proberen een kamer te krijgen op de 3e etage en hoger. Zwembadzijde is de gehele dag en avond voorzien van een lekker stukje (harde) muziek. Best is best voor herhaling vatbaar.

"Fantastische plek"vertalen
menninga
10,0

18-10-2014 het hotel is een juweeltje om te vertoeven mooi zwembad , uitzicht op het zwembad hadden wij, alleen de liften waren langzaam als je ze opriep,mooie omgeving vlak de boulevaard en dat gelegen in playa de american ,het personeel doet erg zijn best om het iedereen naar de zin te maken ,het restaurant was erg goed alle dagen een verschillend menu de kamers zijn ruim voor 2 personen alleen is er hier en daar een beschadeging van de plinten ,de kamers worden elke dag schoongemaakt en het beddengoed word ook een paar keer gewisseld handdoeken is ook geen probleem , dit vind ik een erg kindvriendelijke lokatie want elke dag is er voor de kinderen wat te doen b.v kinderdisco zwembad spelletjes er is een speciaal animatieteam die het heel goed doet elke avond tevens een programma ddat beslist niet saai genoemd kan worden

Hotel Management Montse Capdevila, 25-10-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Menninga, Heel erg bedankt voor uw tijd te delen over uw ervaringen in Best Tenerife. We zijn verheugd om te weten dat u een heerlijke tijd met ons hebt gehad en nemen nota van uw opmerkingen om te verbeteren. Wij hopen u terug te mogen ontvangen in ons hotel. Vriendelijke groet, Montse Capdevila Directora Best Tenerife

"Goed voor herhaling vatbaar"vertalen
meneer van der Heid...
8,0

19-10-2014 De liftservice kan beter. Te lang wachten. Partner loopt met rollator dus afhankelijk van de lift. Terwijl de rest wel rekening houd met gehandicapten zoals in het restaurant.

Hotel Management Montse Capdevila, 25-10-2014
Eigenaar zegt:  Geachte gast, Dank u voor uw tijd en om uw opmerkingen te delen. We hebben kennis genomen om onze faciliteiten te verbeteren. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Vriendelijke groet, Montse Capdevila Directora Best Tenerife

Met vrienden, Sept. 2014
"Tegenvaller; matig hotel!"vertalen
Roland
6,0
6,0
2,0
9,0

05-10-2014 Tsja.. wij zijn net thuis van een 8-daags verblijf in dit hotel. We hebben het gezellig gehad en mooi weer, maar hotel is mij echt tegen gevallen.

Wij boekten een all-inclusive verblijf. Ik wil echt niet zeuren, maar iedereen die hier meldt dat het eten uitstekend of goed was moet echt even in de buurt daar rondkijken volgende keer. Buffet vond ik lauwe standaard zooi met veel vet. Natuurlijk was niet alles vies, maar erg eentonig en ongezellig voor 8 dgn.Verder het aanbod in de poolbar matig; iedere dag half gare tosti's en vette hamburgers met slappe friet.

Echter is het aanbod aan dranken best OK, maar raad een all-inclusive formule hier zeker af, puur vanwege het matige kwaliteit eten.

Kamer was verder redelijk, erg oudbollig en slechte staat, maar wel zeer schoon. Wij hadden een uitzicht dat wat minder was, keken tegen de muur van de poolbar aan en lagen naast een stinkend riool.

Tenerife echter goed eiland voor zonaanbidders, maar voor mij geen Best Tenerife meer helaas...

Hotel Management Montse Capdevila, 13-10-2014
Eigenaar zegt:  Beste Roland, Welbedankt voor het nemen van uw tijd om uw reacties te delen met andere reizigers. Wij betreuren het om te lezen dat ons hotel niet aan uw verwachtingen heweft voldaan, en we zullen er alles aan doen om te verbeteren en hopen dat u ons een nieuwe gelegenheid zult bieden om u opnieuw als gastheer te mogen begroeten in de toekomst. Vriendelijke groet, Montse Capdevila Directora Best Tenerife

Met partner, Sept. 2014
"Leuk / gezellig Hotel op een toplocatie"vertalen
ivanmaren@casema.nl
9,0

19-10-2014 We kwamen hier voor de derde keer. Nog steeds gezellig en leuk. We hadden een suite met super groot balkon. Zit een super zwembad bij waar altijd plek is en anders regelt de badmeester een plaatsje. Loop je naar buiten zit je gelijk bij winkels, terrasjes, en je kan er uren langs de boulevard slenteren. Het personeel is erg vriendelijk. De kamers worden goed schoongemaakt. Er is zoveel keuze in het restaurant dat het raar is als je daar niets tussen kan vinden. Vanaf oktober moeten mannen in lange broek. Animatieteam deed het leuk en was vriendelijk. Ze blijven aan het verbouwen, maar daar heb je weinig hinder van. Ze zijn er behulpzaam voor gehandicapten. Mijn mening is dat er aan elk hotel wel wat mankeert. Maar dan kan je beter thuis blijven. Wij komen hier zeker weer terug, want de prijs/kwaliteit is super. We hebben weer een heerlijke vakantie gehad.

Hotel Management Montse Capdevila, 25-10-2014
Eigenaar zegt:  Geachte gast, Heel erg bedankt voor het nnerschrijven van zo'n positieve opinie! We zijn blij om te weten dat je een geweldige tijd gehad hebt bij Best Tenerife en hoe je van al onze diensten hebt genoten. Ons hotel heeft inderdaad een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. We kijken ernaar uit om u weer te mogen verwelkomen volgend jaar. Vriendelijke groet, Montse Capdevila Directora Best Tenerife

Met partner, 2014
"Prima Hotel"vertalen
Joris
8,0

20-09-2014 Prima hotel het eten is goed maar na een week wordt het eentonig. Bij de lunch kom je vaak dingen tegen van de avond ervoor. All inclusive boeken naar mijn mening achteraf niet nodig. Tal van goede restaurants in de buurt voor een hele redelijke prijs. Pul bier op de terrassen vaak slechts 1 euro. Kamers prima schoon dagelijks schone handdoeken maar erg gehorig. Bij het zwembad om 7 00 uur al vaak de alom bekende handdoeken leggers. Als iederen gewoon zijn handdoek neerlegt en weer meeneemt is er plaats voor iedereen. Veel handdoeken liggen de hele dag zelfs parrasols worden geclaimd door er handdoeken in te hangen. Fietsen huren overigens geen aanrader kettingen lopen eraf en zadels laten halverwege los. Geklaagd bij receptie en mijn geld terug gekregen van de fiets.

Hotel Management Montse Capdevila, 11-10-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Joris, Bedankt voor uw opinie bij zoover achter te latenk. Gelieve ons te verontschuldigen als uw verblijf niet naar wens is verlopen. We hebben notie genomen van al uw aanmerkingen om in staat te zijn om onze dienstverlening te verbeteren en hopen u terug in de toekomst te verwelkomen om deze zelf vast te stellen. Vriendelijke groet, Montse Capdevila Directora Best Tenerife

Met partner, Sept. 2014
"Zeker nog een keer"vertalen
Jan Heijnen
7,0

26-10-2014 Een iets verouderd hotel maar met een prima service maar ik lees dat het gerenoveerd word en dat zal het ten goede komen. alles is vanuit het hotel goed bereikbaar, het centrum maar ook het strand . Wij hadden een kamer met zwembad zicht , een aanrader. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam ook al spreken ze geen Engels met handen en voeten kom je een heel eind. De kamer word iedere dag schoon gemaakt en midden in de week zelfs je bed verschoond, zeepjes worden aangevuld en handdoeken wanneer jij dat wilt verschoond. Elke dag zeer gevarieerd eten.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?