7,8

940 reviews over Hotel Best Tenerife in het Nederlands

Walgelijk

Rene, 16-8-2017

Kamers zijn oud en stinken
Gereisd familie in augustus 2017

Volgens de prijs een goed hotel

Bob, 16-8-2017

Zeer vriendelijk personeel

Netjes

Leuke animatie

Goede ligging

Lekker en gevarieerd eten

Snacks inderdaad elke dag hetzelfde , maar je kan tot 15u in het restaurant gaan eten. Dus zie ik geen probleem.

Helaas kan je niet buiten eten

Geen airco in het restaurant

Zwembadwater is niet van het properste.

Jammer van de lange broek die verplicht is , want het is echt warm in het restaurant.

Een speeltuintje zou ook leuk zijn.

Men is wel het hotel aan het renoveren , dus zal enkel nog verbeteren denk ik.

Prijs-kwaliteit is het hotel zeker aan te raden.

nooit meer

CQM, 14-8-2017

dat de airco,s heel slecht zijn en dat alles selfservice is daarvoor gaan wij niet op vakantie

Prima

Wim, 14-8-2017

Wij hadden gelukkig een suite op de 6 de verdieping 416. Was echt mooi. Super dakterras. Eten was prima. Paar x een kakkerlak in het restaurant gezien maar dat heb je nu eenmaal daar voor de rest prima vakantie gehad. Je moet het toch. Zelf leuk maken. Receptie vroeg ons wel wat we er van vonden. 1 min punt. Als je Savonds een lange broek aan moet in het restaurant. Zorg dan wel dat de airco werkt. De omgeving is schitterend
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Beste wimengerrie_1,

Bedankt om een klein woordje neer te pennen over jullie recente verblijf bij ons in hotel Best Tenerife.

Het doet ons enorm veel plezier te lezen dat jullie genoten hebben van het confort van de kamer, de centrale ligging van het hotel en het aanbod van het eten op het buffet. We kijken ernaar uit jullie nogmaals te mogen verwelkomen bij ons!

niet aan te raden

Remy - Anouschka, 13-8-2017

Het uitzicht en de ligging en het animatie team was prima maar het eten was niet verwarmd op een hitteplaat zeer slecht! Het zwembad werd niet gereinicht en er waren allemaal kleine zwarte balletjes te zien in het zwembad. Wij hebben deze ervaring als zeer slecht mee mogen maken in dit hotel.
Gereisd met partner in juli 2017

Super, steeds Best Tenerife

Serge Vannieuwenhuyze, 12-8-2017

Best Tenerife , is een droomhotel, Nederlandse ontvangst bij de info balie, super vriendelijk en zeer hulpvaardig.

Prachtige kamer met veel lichtinval en kraaknet.

Prachtig zonneterras om lui en zonder zorgen enkele uren door te brengen met een adembenemend uitzicht op de playa. Een prachtige bubbelbad om je te relaxen.

De gangen, receptie, eetruimte, lift allemaal even kraaknet (regelmatig worden deze ruimtes meermaals per dag gereinigd)

Het eten is superlekker met een grote variatie wie hier zijn zin niet vindt weet niet wat lekker is.

Het zwembad beter gezegd de twee zwembaden ongelooflijk om te zwemmen en te relaxen.

De ligging ideaal kort bij winkeltjes, wandelroute, de zee, het strand, de bushalte om zelf op uitstap te gaan, het verhuren van fietsen, .... alles wat je van een goede ligging kan verwachten.

Een aanrader voor iedereen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Beste Serge Vannieuwenhuyze,

Van harte bedankt voor jullie woorden van lof over jullie recente verblijf in hotel Best Tenerife. Het is een enorm plezier om lezen dat jullie de vriendelijkheid van het personeel, de kwaliteit/aanbod op het buffet en de installaties van het hotel geapprecieerd hebben. We kijken ernaar uit jullie nogmaals te mogen verwelkomen!

Terleurgesteld, nooit meer!!!

Familie Ramos, 9-8-2017

Dit hotel verdient geen 4 sterren waard! Bah!!

Mensen bij de balie totaal niet klantvriendelijke. Wij hadden een vroege vlucht en wij kwamen vroeg aan in het hotel. Op de site of waar dan ook stonden geen inchecktijden, dus wij moesten 4 uur lang samen met de kids wachten op een kamer. Dat kan echt niet!!! De meeste recensies zijn waar! Het zwembad was vies, verschrikkelijk! Overal schimmels, losse tegels.. Nee bah.. De meeste dagen hebben wij op het strand doorgebracht. Wij hadden een All In geboekt, sorry hoor. Snacks? Patat, pizza, hotdogs, tosti en hamburgers. Alleen dat he? Van 10.00 - 12.00 uur en 15.00 - 17.00 uur. Ff serieus! Ik kan mijn kinderen niet continue ongezonde snacks geven en dat noemen zij dit hotel " Hotel Best Tenerife is een uitstekende keuze voor families met kinderen. Yeah right!!!

Airco in de kamer? Minimaal. Muziek in de avond, loeihard. Kamer ok! Wij hebben geen kakkerlakken gezien. Tijdens het uitchecken werd niet ons gevraagd hoe ons verblijf was. Niet netjes! Al met al, nooit meer dit hotel. Voor de rest hebben wij ontzettend genoten van het strand en het boulevard.

Beste familie Ramos,

Bedankt voor jullie commentaar over jullie recente verblijf met ons te delen. Het is spijtig om lezen dat jullie verblijf niet aan de verwachtingen heeft voldaan.

De check out in de kamers is ten laatste 12:00. Daarna worden de kamers gekuist, en zoals u kan begrijpen, hebben we daar tijd voor nodig. Daarom staat, internationaal gezien, de check in tijd om 14:00. Het spijt ons dat jullie reiskantoor jullie daarover niet heeft ingelicht.

Het water wordt tweemaal per dag gecontroleerd volgens de gezondheids- en veiligheidsverordening en wordt 24 uur per dag gefilterd. Het resultaat van de metingen en de externe gecertificeerde maandelijkse analyses worden op de achterkant van het zwembad geplaatst, zodat de gasten kunnen zien dat het zwembad veilig en schoon is om in te zwemmen. De aanwezigheid van enkele macroscopische externe deeltjes in het water, zaden Of laat bijvoorbeeld het zwembad water ongezond maken. In die gevallen moet de vacuümreiniging van het ondergrond van het zwembad worden gedaan op de eerste uur 's ochtends, zodra alle mogelijke macroscopische deeltjes onderaan zijn.

Vreselijk hotel

Priscilla, 9-8-2017

Voor diegene die zegd dat alles schoon is en niets aan de hand is die heeft de hele vakantie onder zijn bed gelegen denk ik.Voor de manager die zegd dat het zwembad elke dag schoongemaakt word heb ik ook nog wat fotos en filmpjes, want resten zonnebrand en vieze smeurie waar het zwembad einde van de dag vol mee lag eruit halen met een bezem is niet echt een goede manier van schoonmaken.Pompen werkten niet zwembad zat vol met schimmel wij zijn allemaal ziek geweest.Best grappig om te zien hoe de "badmeester" elke dag weer na een klacht van iemand langs het zwembad loopt zijn toneel stukje opnieuw uitvoert door net te doen of hij voor het eerst ziet dat het vies is.En dan zeggen dat het 3x per dag word gecontroleerd.. geen 1x in die 11 dagen dat wij geweest zijn!Het restaurant zat vol met kakkerlakken wat niet hoort in een 4 sterren hotel!Werkzaamheden van het naastgelegen hotel waar wij van wakker werden smorgens vroeg.Voor de mensen die overwegen te gaan..NIET DOEN!

Beste Priscilla,

Bedankt om enkele woorden over jullie verblijf neer te pennen. Het is spijtig om lezen dat jullie verblijf niet aan de verwachtingen heeft voldaan.

Zoals jullie is uitgelegd door mezelf, de assistent manager, het hotel heeft twee zwembaden waarvan de waterpompen perfect werken. Het water wordt tweemaal per dag gecontroleerd volgens de Regelgeving inzake gezondheid en veiligheid, en wordt 24 uur per dag gefilterd. Het resultaat van de metingen en de externe gecertificeerde maandelijkse analyses worden achterop het zwembad geplaatst, zodat de gasten kunnen zien dat het zwembad veilig en schoon is om in te zwemmen. Wij voldoen aan de regelgeving. De aanwezigheid van sommige macroscopische externe deeltjes in het water, bijvoorbeeld zaden of bladeren, maakt het zwembad water niet ongezond. Daarnaast werken we samen met een gecertificeerd bedrijf dat periodiek voorbijkomt om in de gemeenschappelijke zones te fumigeren. Ook hier voldoen we aan de wetgeving. Natuurlijk heeft Tenerife een subtropisch klimaat en op een punctueel moment, kan een insect gezien worden. Nogmaals bedankt voor jullie commentaar en ons de mogelijkheid te geven deze te beantwoorden.

Viel erg tegen

Lique, 8-8-2017

Ik ben het helemaal eens met die persoon voor ons

Het zwembad is gewoon goor er drijven allerlei zwarte dingen in het water en de voegen zijn ronduit smerig.Mijn kinderen kregen allemaal oorpijn na een paar dagen en er kwamen zwarte balletjes van het water uit hun oren.

En we hadden allemaal last van buikkrampen

Dus nee erg schoon was het er niet .

En de airco op de kamers wij hadden 3 kamers deed 1 airco het

We hebben ook een dag zonder water gezeten kon je niet douchen en niet naar de wc op je kamers ,moest je naar beneden om bij de receptie naar de wc te kunnen .

Ik vind het geen 4 sterren waard

Lieve Lique,

Van harte bedankt dat u ons een aantal woorden hebt neergeschreven over uw recente vakantie in beste Tenerife.

De waterkwaliteit en zwembaden worden tweemaal per dag gecontroleerd. Ook binnen onze kwaliteitscontroles worden maandelijkse analyses uitgevoerd door gecertificeerd extern laboratorium.

Beide controles worden dagelijks weergegeven op de billboards naast het zwembad. Er kunnen macroscopische elementen zijn (zaden, bladdeeltjes) die de wateromstandigheden niet veranderen en die worden teruggetrokken door aspiratie buiten de zwembaduren. Wij hebben helaas geen bericht ontvangen tijdens de vakantie van de reisleider of uzelf dat iemand ziek werd. Omdat het water 100% veilig is om in te zwemmen, en we voldoen aan de voorschriften; kan dit niet door het water zijn. Op woensdag was er geen water beschikbaar in de namiddag door een extern probleem.

Dit was alleen een probleem voor de kamers op hoog niveau, aangezien er niet genoeg kracht was om het water op te geven. Dit werd snel opgelost. Nogmaals bedankt voor uw opmerkingen en om ons de gelegenheid te bieden om u te beantwoorden.

Vriendelijke groeten

Niet weer....

Fam. Lindeboom, 6-8-2017

De ligging van het hotel is ideaal....dicht bij het centrum/winkeltjes, en het strand.

Jammer dat de bloembakken bij alle kamers niet waren gevuld met mooie bloemen...dat zou al een stuk mooier aandoen.

Aan beide kanten van het Hotel waren ze bezig met bouwwerkzaamheden.

Zwembad ziet er mooi uit, maar wij vonden het niet echt schoon, althans zo zag het er niet uit.

Mn rondom het zwembad, waar de ligbedden stonden, deze zouden elke avond vd plaats gehaald moeten worden, en de vloer schoongemaakt, er lag bv nog resten van een omgevallen ijsje/drankje/ haren....ik vind dit vies om met mn blote voeten in te staan.

Het neerleggen van Badhanddoeken is niet toegestaan, dit is ideaal geregeld.

Wij hadden 2x een 2pers gerenoveerde kamer, deze zagen er mooi uit, alleen jammer dat de afwerking dan niet mooi is....rondom het bad bv nog oude tegels, het plafonnetje niet afgekit, zijn maar kleine dingen, maar doen zo veel.

Schoonmaak vd kamers was prima, elke dag heerlijk je bed opgemaakt, en als het nodig was verschoond, elke dag schone handdoeken...heerlijk.

de airco op 1 vd kamers werkte helemaal niet...een paar x aangegeven, en ze zouden er naar kijken, maar de hele vakantie heeft hij het zo goed als niet gedaan.

Ook de handdoekservice is ideaal, alleen zou ik dat niet afgeven in zo n oud en vies hok ergens in de hoek van het zwembad, de handdoeken stonken soms gewoon.

De animatie was prima, elke dag was er wat te doen. De muziek bij het zwembad vonden wij soms wel eens te hard.

Het restaurant/eten....hier werd je vriendelijk ontvangen en begeleid naar je tafel, het eten was vaak erg snel koud...verder was het best redelijk

De snacks voor s middags waren altijd patat hotdogs hamburgers en pizza, hier zou ik wat meer in variëren, en of wat fruit toevoegen...

Wat ik heel erg jammer vind is dat je voor een cappuccino met melkschuim bij moet betalen, zo ook voor een cocktail....

ook moet je betalen voor het dakterras €10,00 pppd

Echt heel raar, vooral als je all inclusieve hebt, en wij best een heel bedrag hebben betaald voor 4 personen!

Beste Fam. Lindeboom,

Van harte bedankt voor jullie mooie commentaar over jullie recente verblijf in hotel Best Tenerife.

Het is een plezier om lezen dat jullie tevreden waren met de netheid in de kamers en met het harde werk van het personeel. De zone van het zwembad wordt dagelijks in de ochtend en op de avond gereinigd. Deze wordt in nette staat achtergelaten voor de gasten. Het VIP terras heeft voor iedereen een supplement. De ingang kost € 10 omdat het een exclusieve ingang is voor de gasten van het hotel. Ze biedt een oase van rust aan met impressionante uitzichten over de zone.

Nogmaals bedankt voor jullie commentaar en om ons de mogelijkheid te geven deze te beantwoorden.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Tenerife**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Tenerife in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Tenerife zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Tenerife scoort een 7.79 uit 10 op basis van 950 reviews.