Beoordelingen Hotel Best Tenerife****

Best Tenerife****
589 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Best Tenerife****
Antonio Domínguez Alfonso 6, E-38660, Playa de las Américas

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Tenerife**** in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Tenerife**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Best Tenerife scoort een 7,9 uit 10, op basis van 589 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Tenerife**** in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Tenerife****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Best Tenerife**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 492 vakantiefoto's van Hotel Best Tenerife**** vinden. Je kunt 8 video's van Hotel Best Tenerife**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Tenerife. Vergelijk Hotel Best Tenerife**** met andere accommodaties in Playa de las Américas.
Even geduld a.u.b.

8,7
8,1
7,8
7,1
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Apr. 2014
"Goed hotel"vertalen
Ad janssen
7,0

24-4-2014 Alles prima in orde met het hotel ligging is centraal dicht bij strand en veel winkels
Nadeel bij dit hotel is het zwembad, ondanks meldingen in liften e.d. Dat het verboden is ligstoelen te reserveren doet IEDEREEN dit dus s'morgens om 7.00 uur opstaan en ook maar doen anders heb je geen plekje. Advies voor management van het hotel: alle handboeken die langer ongebruikt liggen dan 1 uur deze verwijderen en op een grote hoop gooien. Dan is het probleem zo opgelost

"Twitter beoordelingen"
14-11-2013 @bikie07 Zwembaddag! :) (@ Hotel Best Tenerife) http://t.co/Fh8g3SRT2V --- Bron: https://twitter.com/bikie07/status/400913241754583041
13-10-2013 @Moniiek013x @jadefrints best tenerife, heet dat hotel --- Bron: https://twitter.com/Moniiek013x/status/389347521208008704
9-7-2013 @AndreWeesp Eindelijk gelukt met internet, dus kunnen we weer alles maar eerst zo even hapje eten!! (@ Hotel Best Tenerife) http://t.co/zaIUhovMqS --- Bron: https://twitter.com/AndreWeesp/status/354672389839273984
met partner, Apr. 2014
"Prima hotel"vertalen
Yvonne Geven
8,0

20-4-2014 Wij zijn voor de derde keer naar Tenerife geweest en voor het eerst in dit hotel. Eerst kamer 29 en later 427 . Wat ons opgevallen is dat,als er iets is , de mensen van de receptie er alles aan doen om de dingen zo goed mogelijk op te lossen en elke klacht serieus nemen , echt heel erg TOP!
Verder vonden we het eten heel erg goed!! All-in aan te raden!!
Wij zijn nog nooit voor een tweede keer naar hetzelfde hotel geweest , maar bij dit hotel zullen wij het zeker overwegen. Wel zullen we dan kiezen voor een kamer met zwembadzicht. De bedden vonden wij erg meevallen en ja het is wel gehorig, maar dat vinden wij van de meeste hotels.
Het Vista strand vinden wij erg mooi, is ongeveer 10 min lopen door het parkje , alleen zijn de bedjes daar erg duur!! 2 bedjes en een parasol = €12.00

Kortom een goed hotel met erg vriendelijk personeel, die er alles aan doen om je een top vakantie te geven!

Hotel Management Montsé Capdevila, 24-4-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Yvongeven, Hartelijk bedankt om dit via Zoover te mogen vernemen en dit waarderen we ten zeerste. We zullen uw opinie in ons interne pin-board publiceren en daarom in naam van het hele Best Tenerife team hartelijk bedankt. Tot de volgende keer in ons hotels Montsé Capdevila Directora Best Tenerife

Mrt. 2014
"Hotel met een zeer goede ligging"vertalen
Daphne
8,0

9-4-2014 11 dagen met onze ouders naar Best Tenerife geweest. Hotel heeft een goede ligging, je loopt zo naar de winkels en naar de boulevard. Mooi zwembad, waar helaas enorm veel bedjes gereserveerd worden zodat je gedwongen wordt daar aan mee te doen anders is er tegen 10.00 geen plek meer. De kamers waren netjes, alleen vonden we de bedden erg hard (vaak draaien vanwege pijn in de heupen) en de kamers zijn extreem gehorig waardoor we om 7.00 wakker werden van BBC News van de buren. Ook de seks escapades hoef ik niet mee te luisteren. Dit was echt een minpunt. Maar als uitslapen niet het doel van je vakantie is zit je hier meer dan prima. Het eten in buffetvorm was erg goed, net zoals de hele all inclusive formule

Hotel Management Montse Capdevila, 14-4-2014
Eigenaar zegt:  Hallo Daphne, Bedankt voor uw komentaartje bij Zoover, het spijt ons ten zeerste om te horen dat je rust niet gerespecteerd werd door de buren. Om dit te vermijden is het steeds goed om de receptie een telefoontje te geven om dit ongemak te proberen op te lossen. Voor ons staat de klant op de eerste plek. Wat betreft de ligstoelen treden we reeds op maar zoals je zelf merkt is dit niet steeds eenvoudig. De meeste matrassen zijn nieuw en daarom is er dit probleem dat zeker en vast in de volgende maanden beetje bij beetje opgelost is. Nogmaals bedankt voor deze behulpzame opinie waar we steeds rekening met houden Hopelijk tot een volgende keer Montse Capdevila Directora Best Tenerife

met oudere kinderen, Mrt. 2014
"Aanrader"vertalen
Lieke
8,0

7-4-2014 Net terug van 11 dagen Best Tenerife. Net als vorig jaar weer erg genoten. Vriendelijke bediening, goede ligging in de buurt van de boulevard. De bedden waren wat aan de stevige kant en de kamers waren gehorig. Daar hadden we vorig jaar geen last van. Het eten was nog steeds prima. Gezellig restaurant. Drankjes aan de zwemmersbar konden nu zelf getapt worden. Parasolvoeten vernieuwd, zodat de parasol niet meer omvalt door de wind. Voetbal gekeken in het café van André en Yvon. Erg leuke mensen.

Hotel Management Montsé Capdevila, 7-4-2014
Eigenaar zegt:  Beste Lieke, Het doet ons steeds weer een plezier om via Zoover te vernemen dat onze klanten tevreden zijn over hun vakantie en ons hotel aanbevelen aan de vele lezers van Zoover. Nogmaal bedankt en hopelijk tot spoedig Montsé Capdevila Directora

met een groep, Mrt. 2014
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
cor gulden de bruin

3-4-2014 heel goed
ook heel goed
bij de winkel straat de zee de boelevaar
heel behulpzaam
ook goed
is prima heel netjes iedere dag ook dat

Hotel Management Montse Capdevila, 7-4-2014
Eigenaar zegt:  Beste Familie corguldens, Bedankt voor uw opinie bij zoover. Hopelijk zien we jullie spoedig weer in ons hotel Best Tenerife Montse Capdevila Directora

met partner, Mrt. 2014
"Zeer goed hotel op gunstige ligging"vertalen
Fons
9,0

21-3-2014 Kamers waren ruim en schoon, eten was uitstekend en het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Animatie in de avonduren stond op een hoog niveau met veel afwisseling in de optredens. Het animatieteam deed zijn uiterste best om het de gasten naar hun zin te maken. Ook de kinderen werden hierbij niet vergeten en op een heel leuke manier, met veel inzet, werden die betrokken bij hetgeen er gebracht werd. In de directe omgeving van het hotel was voldoende ander vertier aanwezig en kon men lange wandelingen maken over de uitgestrekte wandelboulevard langs het strand. Een minpuntje was het feit dat er, op slechts korte afstand van onze kamer, volop bouwwerkzaamheden verricht werden waarbij nogal wat geluidsoverlast ontstond. Maar al met al een uitstekend hotel en een aanrader.

Hotel Management Montsé Capdevila, 7-4-2014
Eigenaar zegt:  Hallo Fons, Eerst en vorral bedankt om aan ons te denken op Zoover, dit waarderen we ten zeerste. We zijn enorm blij om te vernemen dat jullie van een leuke vakantie hebben genoten in Tenerife en ons hotel. Onze verontschuldigingen voor de bouwwerkzaamheden en geluidsoverlast omdat dit niet in onze handen ligt. Nogmaals bedankt en hopelijk tot een volgende keer Met vriendelijke groeten Montsé Capdevila Directora

met vrienden, Mrt. 2014
"Heerlijke vakantie"vertalen
Elferink Wiel
8,0

17-3-2014 Weer net terug van 14 dagen verblijf in Best Tenrife. Wij zijn nu voor de 5e maal in dit geweest en we hebben er niet een dag spijt van gehad. Zeer goed eten, mooie schone kamers, en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook de ligging van het hotel is zeer centraal je kunt gemakkelijk alle kanten op.

Hotel Management Montsé Capdevila, 18-3-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Elferink Wiel, Van harte bedankt voor het comentaartje geplaats bij Zoover. Hierdoor is het voor ons een plezier om elke dag opnieuw harder en harder te werken om te verzekeren dat onze klanten die vakantie krijgen waarvoor ze het ganse jaar had gewerkt hebben. Tot speodig weerziens in Tenerife Met vriendelijke groet Montsé Capdevila Directora Best Tenerife

"Heerlijk hotel"vertalen
Konraad en Gert
7,0

4-3-2014 8 dagen in dit hotel gezeten en zeker voor herhaling vatbaar. Mooie ligging t.o.v. de boulevard, zee en winkelstraten. Mooie kamers, ruim genoeg voor 2 personen. Het eten was elke keer goed. Keuze genoeg en erg lekker.

Absoluut een aanrader dit hotel!

Hotel Management Montsé Capdevila, 18-3-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Konraad en Gert, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen bij zoover en het aanraden van ons hotel. Dit is steeds weer een plezier om waar te nemen. Hopelijk tot spoedig weerziens Met zonnige groeten vanuit Tenerife Montsé Capdevila Directora Best Tenerife

"Las Americas is leuk. Best Tenerife waardeloos"vertalen
B.
4,0
3,0

17-4-2014 De eerste indruk van het hotel is erg groot en erg mooi, goed verzorgd.
Maar al vrij snel kom je hier van terug.
De ligging van het hotel is aan een drukke straat met veel auto verkeer. Via de wandelpaden rond het hotel ben je wel snel op de boulevard.
Het hotel zelf is niet veel. HEt hangt helemaal vol met briefjes met daarop regeltjes waar niemand zich aan houdt. Zo is het restaurant alleen toegankelijk in een lange broek, maar iedereen zit daar in zwemkleding en mogen er bij het zwembad geen bedjes gereserveerd worden, echter om 8 uur 's morgens liggen alle bedjes al vol met handdoeken.
Ook het personeel is niet vriendelijk. Ze proberen het, maar er zit niks bij.
Het restaurant is een grote eetfabriek, volledig ingericht op de engelsen. Dus vooral 3x per dag fish & chips. Dat is niet wat je verwacht van een spaans hotel.
Kamers waren slecht. we hebben 2 kamers gehad. beiden hadden wel iets slechts, harde bedden, airco motoren herrie, kapotte deuren etc.
kortom nooit meer terug!

Hotel Management Montse Capdevila, 24-4-2014
Eigenaar zegt:  Geachte B, Eerst en vooral bedankt om uw opinie achter laten bij Zoover alhoewel deze niet echt in ons voordeel spreekt. dit spijt ons ten zeerste en we nemen notie van al uw opmerkingenen we zullen er alles aan doen om deze te verbeteren. Hopelijk krijgen we nog een kans om u terug te zien in ons hotel zodat uzelf kan waarnemen dat dit echt een tophotel voor prijs & kwaliteit is in Tenerife. Met beleefde groeten. Montse Capdevila Director Best Tenerife

"Uitstekend hotel"vertalen
mevr van de kamp
5,0

1-3-2014 wij zijn voor de eerste keer in hotel best Tenerife geweest en is ons prima bevallen.onze kamer was niet optijd schoon en we kregen meteen een wel 6 persoonskamer, terwijl we met zn tweeen waren.superaardig personeel en een heerlijk uitgebreid ontbijt.zeer goede schoonmaak.alleen geen fijn zwembad om in te zwemmen.en veeeel tekoud.maar overal is wel een minpuntje als je wild zeuren.en dat doen mensen maar al te graag,als ik zo de beoordelingen lees.vreselijk!blijf lekker thuis zeurpieten!betaal gewoon wat meer voor een nog luxer hotel!Wij komen al jaren in Tenerife en vonden dit hotel geweldig!!

Hotel Management Montsé Capdevila, 18-3-2014
Eigenaar zegt:  Geachte Familie V. Kamp, Bedankt om aan ons te denken bij Zoover, Het is zoals uzelf zegt, minpuntjes vind je overal, ook in 5 sterren de Luxe hotels. We zijn een hotel waar we steeds onze klanten op de eerste plaats zetten en we zullen er steeds alles aan doen om dagelijks nog meer te verbeteren. Nogmaals bedankt voor het neerschrijven van uw opinie. Met vriendelijke groeten Montsé Capdevila Directora Best Tenerife

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?