Appartement Altamar **

Altamar
7,7

2 reviews over Appartement Altamar in het Nederlands

Marloes, 6-2-2008

Altamar is een feestje an sich, ik heb er een toptijd gehad. Voor jonge mensen die samen met andere jongeren veelal internationale en intercontinentale residenten willen mixen en feestvieren is het de ultieme vakantiespot!
Gereisd familie in mei 2004

fam regenboog, 26-4-2005

Wij zijn hier een aantal jaar geleden geweest en wiij gaan er nooit meer heen. Inderdaad verschrikkelijk veel dronken engelsen. Maar dat weet je als je in het centrum in het hoogseizoen boekt, zei onze Marysol Hostess. Oftewel eigen schuld dikke bult??!

Het was een vreselijke vakantie, Playa de las Americas moet je echt niet in het hoogseizoen boeken. Naar het strand toe hielden we onze neus dicht, de hele boulevard lag bezaaid met kots en pizza's. Het heeft alles te maken of je aan de Nederlandse of Engelse kant zit. Vraag daar naar bij boeken!

Gereisd anders in april 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Altamar in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Altamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Altamar scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.