Villa Royal Sunset ****

9,8

5 reviews over Villa Royal Sunset in het Nederlands

Heerlijk luxe huis

Helen, 27-2-2010

Wij hebben een heerlijke week gehad in deze villa. Groot, luxe, van alles voorzien en vooral de door ons gezochte rust en privacy was hier ruimschoots aanwezig. Ideaal voor vakantiegangers die geen behoefte hebben aan vertier zoals disco's, café's en veel winkels. Het plaatsje zelf vonden we niet noemenswaardig, het restaurantaanbod vonden we heel mager, maar met zo'n ruime goed ingerichte keuken was dat geen enkel probleem. Grote oven, afwasmachine, 2 koelkasten, magnetron en niet onbelangrijk: een supermarkt in de buurt. Gelegen in vrij nieuwe wijk met villa's, deels permanent bewoond, deels vakantiehuizen.
Gereisd met partner in februari 2010

TOP!!!

ivo, 4-6-2009

Wij zijn begin maart 2 weken naar royal sunset geweest. Veel luxe in de villa aanwezig zoals een vaatwasseer 2 badkamer 3 slaapkamer ned. tv en een verwarmd zwembad.

Ligging is vlak bij het strand en nabij supermarkt en winkeltjes. Villa is te bereiken via een hellende weg niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn maar goed te doen!

Kinderen hebben zich kostelijk vermaakt en konden hier prima hun eigen gang gaan!

Zeker een aanrader

Volgend jaar weer!

Groetjes Melanie

Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

Geweldig

ivo, 2-6-2009

Voor als je een leuke vakantie zoekt met Uw partner of gezin is deze vakantie een goede keus. Mooi en luxe villa met twee badkamers met rondom een vrolijke zomerse tuin,

Het zwembad is verwarmd.

een gezellig centrum op loop afstand en een leuk gezellig strandje met mooi lava zand.

zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2008

een droom vakantie voor een jong gezin

maria en michiel, 2-6-2009

Wij zijn met onze jongen kinderen en pas geboren baby eind juni 1 weekje op vakanie geweest en ik kan niet anders zeggen dan dat het een droom vakantie was. Met veel privacy en verwarmt prive zwembad heb je echt alles bij huis. Alles is zo luxe ingericht en met nederlandse tv. Iedreen het naar zijn zin gehad en hebben we echt een heerlijke vakantie gehad.

echt een aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2008

fantastische villa!!!!

maria en michiel, 16-2-2009

wij zijn op vakantie geweest via een engelse organisatie james villa . wij hebben hier als jong gezin een geweldige vakantie gehad met heel veel luxe. de villa is van alles voorzien en zeer modern ingericht. en voor de kinderen was het prive zwembad in 1 woord top. voor het geld wat je betaald heb je dan ook wel een gegarandeerde goede vakantie
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Royal Sunset in Playa de la Arena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Royal Sunset zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Royal Sunset scoort een 9.8 uit 10 op basis van 5 reviews.