Beoordelingen Villa Royal Sunset****

Royal Sunset****
5 beoordelingen
Beoordelingen Villa Royal Sunset****
Playa de la Arena

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Royal Sunset**** in Playa de la Arena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Royal Sunset**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Villa Royal Sunset scoort een 9,6 uit 10, op basis van 5 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Royal Sunset**** in Playa de la Arena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Royal Sunset****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Villa Royal Sunset**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 6 vakantiefoto's van Villa Royal Sunset**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Tenerife. Vergelijk Villa Royal Sunset**** met andere accommodaties in Playa de la Arena.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

4 beoordelingen over Royal Sunset****

5 beoordelingen
9,6
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Feb. 2010
"Heerlijk luxe huis"vertalen
Helen
9,0

27-02-2010 Wij hebben een heerlijke week gehad in deze villa. Groot, luxe, van alles voorzien en vooral de door ons gezochte rust en privacy was hier ruimschoots aanwezig. Ideaal voor vakantiegangers die geen behoefte hebben aan vertier zoals disco's, café's en veel winkels. Het plaatsje zelf vonden we niet noemenswaardig, het restaurantaanbod vonden we heel mager, maar met zo'n ruime goed ingerichte keuken was dat geen enkel probleem. Grote oven, afwasmachine, 2 koelkasten, magnetron en niet onbelangrijk: een supermarkt in de buurt. Gelegen in vrij nieuwe wijk met villa's, deels permanent bewoond, deels vakantiehuizen.

met jonge kinderen, Mrt. 2009
"TOP!!!"vertalen
ivo
10,0

04-06-2009 Wij zijn begin maart 2 weken naar royal sunset geweest. Veel luxe in de villa aanwezig zoals een vaatwasseer 2 badkamer 3 slaapkamer ned. tv en een verwarmd zwembad.
Ligging is vlak bij het strand en nabij supermarkt en winkeltjes. Villa is te bereiken via een hellende weg niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn maar goed te doen!

Kinderen hebben zich kostelijk vermaakt en konden hier prima hun eigen gang gaan!
Zeker een aanrader
Volgend jaar weer!

Groetjes Melanie

met partner, Juli 2008
"Geweldig"vertalen
ivo
10,0

02-06-2009 Voor als je een leuke vakantie zoekt met Uw partner of gezin is deze vakantie een goede keus. Mooi en luxe villa met twee badkamers met rondom een vrolijke zomerse tuin,
Het zwembad is verwarmd.
een gezellig centrum op loop afstand en een leuk gezellig strandje met mooi lava zand.
zeker voor herhaling vatbaar.

met jonge kinderen, Juni 2008
"Een droom vakantie voor een jong gezin"vertalen
maria en michiel
10,0

02-06-2009 Wij zijn met onze jongen kinderen en pas geboren baby eind juni 1 weekje op vakanie geweest en ik kan niet anders zeggen dan dat het een droom vakantie was. Met veel privacy en verwarmt prive zwembad heb je echt alles bij huis. Alles is zo luxe ingericht en met nederlandse tv. Iedreen het naar zijn zin gehad en hebben we echt een heerlijke vakantie gehad.
echt een aanrader!!!

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?