Appartement Los Olivos ***

7,4

57 reviews over Appartement Los Olivos in het Nederlands

mooi resort

Fred, 24-2-2017

Het resort is mooi aangelegen echter wel veel hoogte verschil, kamers zijn goed, eten is warm als je het bij showcooking haalt

anders vaak lauw animatie in de avond is goed.

De strand bar is echt fantastisch ook voor de lunch lekker op het strand.

Gereisd met vrienden in november 2016

Goede vakantie.

danny, 7-11-2016

Mooi complex met mooie zwembaden.Mooie planten en palmen rondom.Vriendelijk personeel.Nergens is het heel druk.Nooit lang wachten op drank.Genoeg keuze in drank.aan de bar of tafel in glas.Aan het zwembad of strand een grote beker.Het eten is lekker.Maar bij het avond en middag eten zou meer keuze mogen zijn.1keer moest ik voor nieuwe handdoeken naar de receptie.De laatste avond waren onze lakens en kussenslopen,handdoeken allemaal weg en niets was ververst...Dat vond ik raar.Dus opnieuw handdoeken gehaald.De bedlinnen heb ik niet gevraagd het was juist erg druk op de receptie.Het was ook de laatste nacht.Dus zomaar geslapen.Toch vond ik het wel jammer. Het appartement was ook proper en geen beschadigingen.Ook op de rest van het domein houd men alles goed proper en netjes.Elke dag zie je wel ergens iemand schilderen.Elke morgend ook stofzuigen van het zwembad.Geen gezeur van redders over het feit dat opblaasbaar speelgoed normaal niet in het zwembad mag.Dus mijn dochtertje kon zich goed amuseren met haar schilpad.Veel trappen en enkele steile paden.Niet echt geschikt voor mensen die slecht te been zijn.Internet is gratis en werkt redelijk goed.Maar enkel in los olivos en niet in fanabe en omgekeerd.In los olivos kan je met de all in niet eten.(enkel betalend)Je moet in Fanabe gaan eten.
Gereisd met jonge kinderen in november 2016

Eten afschuwlijk

N Bouwer, 6-11-2016

Nu 3 dagen hier. Hebben allinclusive. Eten verschrikkelijk zowel ontbijt als diner. Brood oud koffie niet te drinken. Diner alles is koud en onsmakelijk!! Het enige wat fijn is met allinclusive dat de bedden op het strand en de drankjes die je op het strand krijgt gratis zijn.

Appartement zilver is redelijk, geen fohn en sfeer licht aanwezig ,bedden hard met plastic hoeslaken. Kortom zijn niet tevreden.

Gereisd met partner in november 2016

Perfecte ligging

Barka, 5-10-2016

Wij zijn 8 dagen geweest in dit mooi opgezette resort. Er zijn 3 zwembaden waaronder 1 kinderbad. Het ontbijt was helemaal goed, de lunch en het diner mocht wel iets uitgebreider/gevarieerder. Kwaliteit van het eten was wel goed. Wij hadden een Gold appartement met airco geboekt en die was eenvoudig, maar netjes en schoon. 1 balkon en 1 dakterras met douche en 2 ligbedden. Uitzicht vanaf het dakterras was prachtig! Vanuit het hotel loop je via de boulevard naar het strand, waar gratis lichtbedden en een bar zijn. Top!

Genoeg te zien in de omgeving aan winkeltjes, restaurantjes en baaitjes.

Een echte aanrader, alhoewel ik me wel afvraag hoe het is in het hoogseizoen aangezien er niet heel veel ligbedden rondom de zwembaden kunnen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

mooi opgezet resort

Linda Sluyter, 6-9-2016

Het is een mooi opgezet resort met veel cactussen, palmbomen en laagbouw appartementen. Over het algemeen erg schoon. Wel veel trappen op het resort dus voor mensen die slecht ter been zijn, minder geschikt. De appartementen (type gold) vonden we wel wat simpel maar verder prima met mooi uitzicht over zee en bergen vanaf het dakterras. Wij verbleven daar All Inclusive, het eten was voor A.I. prima te doen. Een klein minpuntje was dat je af en toe moest wachten op een tafeltje. Binnen een paar minuten ben je op het strand met ligbedjes en bar van het resort. Je kan ook op het strand lunchen. Er worden een aantal gerechten bereidt door de barmedewerkers van de strandbar. De avond van te voren wel even bij de receptie aangeven dat je daar graag gebruik van wilt maken. Je kan er niet echt lange strandwandelingen maken maar via de boulevard kom je wel langs verschillende baaitjes. 's Avonds is het op de boulevard ook gezellig druk. Mijn man, zoon van 21 en dochter van 17 hebben een heerlijke vakantie gehad.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Fijne plek

Jeanny van Riswick, 4-9-2016

Los Olivos is een complex met veel dicht op elkaar geplaatse gebouwen, verschillende zwembaden en veel trapjes. Wij hadden enorm geluk met ons gold-appartement. Het had twee terrassen (!) waarvan 1 op het dak, compleet met douche. We hadden airco en hebben slechts 1 kakkerlak gezien. We lagen aan het grote verwarmde zwembad met poolbar, heerlijk! Bij alle zwembaden waren lifeguards aanwezig, de hele dag. Het eten vonden wij niet goed, volgende keer logies. Het ontbijt was prima.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijke vakantie!

Jacolien, 24-8-2016

Wij hebben een fantastische vakantie gehad in Los Olivos! We hadden appartement Gold geboekt, erg mooi ruim appartement en een eigen dakterras met ligstoelen erbij! Ook de gratis strandbedjes waren ideaal! Het eten kan wel wat gevarieerder dit was vaak hetzelfde. Maar de ligging is ook perfect! Dus wij hebben hier een top vakantie gehad!
Gereisd met partner in augustus 2016

Super ligging!

Sandyp567, 6-8-2016

Het complex heeft een fantastische ligging. Echt maar 1 minuutje lopen naar strand en boulevard. Veel restaurantjes en winkeltjes om de hoek. Ga zeker een ijsje halen bij Fior di Latte. Men heeft het over gebrek aan parkeerplaatsen, maar dat is niet waar. Je kunt bij Los Olivos gewoon vragen om een kaartje voor korting in de parkeergarage die heel dichtbij zit. Wij hebben 40 euro betaald voor 14 dagen parkeren. Appartement zelf is ook prima. Wij hadden wel een Gold appartement omdat daar airco in zit. Heb je in de zomer echt wel nodig. All inclusive zou ik niet doen omdat er echt heel veel leuke en goedkope restaurantjes om de hoek zitten. Een keer in het complex gegegeten, maar was niet bijzonder. Denk dat ik dat na een week echt helemaal zat zou zijn. Ontbijt was prima. Verder was het heerlijk rustig in het complex. Geen entertainment overdag. 's Avonds wel, stelde niet veel voor, maar je had er ook geen last van. Wifi was ook ok. Zowel in appartement als in het hele complex.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Tegenvaller

Patrick, 9-7-2016

Een lang verhaal,wie de details wil weten mag me altijd mailen.Maar de voornaamste dingen:Geen wifi zoals voorzien op de kamers.Te druk, klein en ingesloten met heeeel veel trappen voor je ergens bent(kamer,receptie,restaurant).Kamer was in orde, maar wat eten betreft hebben we overal al meer keuze gehad, maar wat er was ,was wel lekker en verzorgd.Geen animatie overdag, en 's avonds wisselden vals zingende zangeressen af met een korte (ingehuurde) show.Eten middags kon je reserveren op het strand,1x gedaan en kregen daar, een half gebakken dunne hamburger, met een kaas erop en wat sla, en rauwe ajuin.... (brood was op....).Dag 2 is ook al half voorbij als je naar de kennismakingsinfo gaat van de touroperator ,je word afgehaald om 1020 en je bent om 1330 terug.Zoals gezegd ,nog details ,mail me maar.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Super lokatie en erg schoon en netjes!

Micheline, 18-6-2016

De lokatie is fantastisch, vijf minuten lopen van de boulevard. Wij hadden een appartement aan het zwembad, beneden. Voordeel was een groot terras en het zwembad sloot om zeven uur dus in de avond rustig. Kamer wordt redelijk goed schoongemaakt. Wel onze twijfels of de lakens verschoont worden. Dit stond wel twee keer op de lijst per week. All in eten goed, redelijke kwaliteit tot goed! Meer variatie zoals al eerder is genoemd. Personeel erg vriendelijk. Alleen een vriendelijk goededag kwamen soms niet uit, vergeleken met de vijf sterren in Turkije. Daar wordt je altijd begroet. Tip : bij autohuur is parkeren een drama! Kijk of je hotel een parkeerplaats heeft of een garage. Wij parkeerden gratis in de parkeergarage van de verhuurder.
Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Los Olivos bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Los Olivos in Playa de Fañabé, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Los Olivos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Los Olivos scoort een 7.41 uit 10 op basis van 57 reviews.