Appartement Sur Y Sol **

Sur Y Sol
5,5

4 reviews over Appartement Sur Y Sol in het Nederlands

Tina, 18-1-2006

Een achttal jaren geleden hadden we een appartement geboekt in Atlantida (complex er naast), maar dit was overboekt. We kregen een appartement in Sur Y Sol. We kwamen s avonds laat aan en vonden het er vies uit zien. Snel even de lakens gecheckt, ze waren proper dus geslapen. De volgende ochtend toen er licht was (want je kon niet veel licht aan doen), zag je hoe vuil het was. Het was er te vies om iets aan te raken. Dan maar van ons oren gaan maken want we wilden er geen minuut langer blijven. Dan uiteindelijk na vele uren klagen en zagen en van ons oren maken, een appartement gekregen in Atlantida. Maar we moesten wel elke dag naar receptie komen om te horen of we naar een appartement moesten. We moesten onze bagage mee brengen. Dit hebben we niet gedaan. Maar uiteindelijk toch een appartement gekregen zoals we geboekt hadden. Maar hier gaan wij nooit meer naar toe!!

Gereisd anders in januari 2006

Theo Theune, 20-11-2005

Werden door receptie in naast gelegen appartementencomplex Atlantida geplaatst ipv Sur Y Sol. We hebben wel gekeken naar een appartment. Relatie tussen vast bewoners en toeristen is slecht. Er staat nu een stalen hek om het complex wat altijd op slot is. Kinderen mogen niet op het gras spelen en overal hangen bordje "Silence please". Niet geschikt voor spelende kinderen. Binnen ziet het er netjes uit. Buiten valt het pleisterwerk van de muren (letterlijk). Wij zijn maar in het erg lawaaierige complex Atlantida gebleven...
      Gereisd anders in november 2005

Henk, 30-1-2005

3 weken geweest jan 2005, het rechtergedeelte vanf de ingang gezsien, moet je wegblijven, lawaaierige getatoeeerde holigans die overigens wel heel vriendelijk zijn, het linker gedeelte, rond de zwembaden heeft boven en beneden appartermenten, vraag steeds naar een bovenste want anders zit je half ingegraven in de grond en lopen er steeds mensen bovwen je op slaapkamernivo voorbij, wordt redelijk goed schoongemaakt, Tv met wat onbenullige kanalen is 1 euro per uur. Al you can eat vreetschuur,cava met nepapen, WEGBLIJVEN! Heeft een goede opknapbewurt nodig, losse tegels en zo.
        Gereisd anders in januari 2005

Edith Spil, 2-11-2004

Wij hadden een appartement beneden, dit appartement was pas opgeknapt en zag er van binnen keurig uit.

Het enige nadeel was dat onder ons appartement elke ochtend de zwembad-installatie aansloeg en je daar wakker van werd.

Onder het complex aan de straatkant is een minimarket die al om 8.00 u open is zodat je iedere morgen lekker vers brood kon halen.

Het Las Vistas strand is prachtig en schoon ook, een aanrader.

De appartementen zijn voor de helft van particulieren en zijn dus niet altijd bezet, rustig dus, de betonvloer rond het zwembad heeft een nieuwe toplaag nodig en ook de buitenkant van de appartementen zou wel een verfje kunnen gebruiken, ook waren er een aantal ligbedden sterk verouderd door de zon en hadden wel vervangen kunnen worden (ligbedden met scheuren erin).

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, geen reden tot op of aanmerkingen dus.

Gereisd anders in november 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sur Y Sol in Los Cristianos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sur Y Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sur Y Sol scoort een 5.5 uit 10 op basis van 4 reviews.