Appartement Cristian Sur ***

7,7

192 reviews over Appartement Cristian Sur in het Nederlands

Fantastich

Henk Busman, 12-8-2017

De vriendelijkheid van het gehele personeel, onderhoud zwembad, onderhoud complex ziet er heel goed verzorgt uit.

Ik kom hier al 18 jaar dit jaar september 2017 gaan we weer 3 weken we kijken er al maanden naar uit om hier weer te mogen vertoeven.

Dit is echt een aanrader alleen iets minder geschikt voor mindervaliden i.v.m. met diversen appartementen die enkel bereikbaar zijn d.m.v. trappen

Gereisd met partner in augustus 2016

Heel fijn appartement op loop afstand centrum

Marja kruijssen, 11-2-2017

Je kunt hier heerlijk eten bij cafetaria airco iris, gelegen naast het zwembad. De appartementen zijn gelegen op loopafstand van de winkels en voor het restaurant is een bushalte.
Gereisd met partner in november 2016

goed appartementen complex

W van Dijk, 9-2-2017

ruime appartementen bijna in t centrum prijs kwaliteit oke netjes zeer ruim

ondiepe bad is lekker warm leuke acomdatie voor kinderen

Gereisd met partner in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cristian Sur bij:

goed maar niet voor herhaling vatbaar

Marjorie, 1-8-2016

De appartementen zijn prima het complex is keurig onderhouden en het personeel zeer vriendelijk maar...... Als Nederlander ben je niet welkom bij de kolonie Engelse , zij staan ' s morgens voor dag en dauw met hun handdoeken klaar om alle bedden te reserveren ! Waarschijnlijk komen deze zelfde mensen er elk jaar want ze eigen zich alles toe, echt vreselijk volk !! Jammer verder alles prima
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prettig verblijf, jammer van het zwembad.

Fam. de Vries, 21-7-2016

De ligging is prima, redelijk dichtbij het strand en het centrum. Appartement was erg netjes en werd om de dag schoon gemaakt. Personeel was vriendelijk. Bij het appartementencomplex zaten twee leuke, kleine supermarkten waar je 's ochtends verse broodjes kon kopen.

Ons appartement zat aan de weg waarbij het vaak erg druk kon zijn en er veel geluidsoverlast was. Ook is er veel muziek in de omgeving wat soms tot laat doorgaat. Het zwembad was netjes en mooi, alleen jammer dat het zwembad maar tot 19.00 uur open was. Als je een dag weg was dan moest je snel terug om nog even te kunnen afkoelen in het bad. Het grootste minpunt zijn de zonnebedden rondom het zwembad. Rond het zwembad stonden veel borden met; verboden zonnebedden te reserveren of bezet te houden met handdoeken, indien dit wel gebeurd worden de handdoeken verwijderd. Echter is dit niet het geval, van opening tot sluit van het bad waren altijd alle bedden bezet met handdoeken terwijl er niemand lag. Wij hebben vaak op de grond of in het gras gelegen om toch te kunnen genieten van het zwembad en de zon. Er loopt regelmatig een badmeester maar die kijkt nergens op of om, erg jammer is dit. Verder zijn er veel particuliere appartementen van meestal oudere Britten, wij kregen het gevoel dat zij ook regelmatig dingen toe-eigenen. Als we bij hoge uitzondering twee zonnebedden wisten te bemachtigen dan kreeg je neerbuigende blikken en reacties van andere gasten omdat je zogenaamd 'te dicht bij kwam liggen'. Dit heeft ons erg gefrustreerd maar toch al met al een hele fijne vakantie gehad. Het strand en de boulevard is erg mooi.

Gereisd met partner in juli 2016

Schone schijn

Martin, 5-5-2016

Aan de buitenkant wordt alles netjes onderhouden. Maar binnen hopeloos verouderd. Oud en doorgezakt meubilair. Afgebladderde kozijnen. Karige inrichting keuken: geen koffiezetapparaat, geen magnetron. Geen airconditioning. Alleen tegen betaling tv-kijken. Wifi ook alleen tegen betaling. Bedden van matige kwaliteit. Kluisjes werkten niet. Het Ergste: De geluidsoverlast. De appartementen hebben enkel glas. Als je aan de straatkant zit, heb je pech: De restaurants en barretjes hebben allemaal elke dag live muziek, wat tot half een doorgaat. Ook heb je - als je in het blok direct boven de receptie zit - de pech dat je aan een drukke doorgaande route zit, waar alle toeristenbussen, vrachtwagens e.d. langsdenderen. Dat begint al om zes uur 's morgens.

Wel positief: appartementen zijn ruim. Schoonmaak was op orde, alleen de schone handdoeken stonken elke dag alsof ze in een mand hadden liggen drogen. Het ontbijt is gevarieerd en goed. Avondeten (buffet) ook goed, maar relatief weinig afwisseling.

Concusie: als je single / samen bent en je wilt lekker stappen, dan is dit een goede keuze. Maar als je kleine(re) kinderen hebt en je wilt 's avonds op je balkon een wijntje drinken, dan is dit echt een afrader.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Prima om te relaxen

Paul Vonhoff, 2-5-2016

Prima zwembad

Ruim appartement

Supermarktje om de hoek ( ook voor vers belegde broodjes)

Barretje met afhaal mogelijkheden

Strand en boulevard is wel even wandelen maar zeer gezellig.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Fantastisch, opnieuw!

annamarie, 23-2-2016

Reisgezelschap :

Ouders,

Ik (19)

Broertje (17)

en mijn vriend (22)

Voor de derde keer, en niet voor niks weer gekozen voor Christian Sur. Om te beginnen hadden we appartement 585 van een particulier, super mooi. Aan de zwembadkant. Vorige twee keren zaten we aan straatkant, dan had je tot 00:00 last van de barretjes, maar achja, je bent op vakantie toch? Niks te klagen. Zon alleen in de middag op het balkon, maar daar waren we dan toch niet. Stukje lopen naar het strand, (zo'n 10 minuten). Receptie heel aardig. Internet hadden wij nooit maar kochten bij de bar beneden een drankje en tapten wat wifi. Televisie hadden we nu gratis, normaal kost het geld. Je hebt wel NPO 1,2,3 en RTL4 (erg leuk voor GTST lief hebbers). Goede bedden, goede douches, alleen pas op met het water, raakt snel op als je met meer bent (boilers). Ene zwembad is koud, erg fris, maar gelukkig is er nog een zwembad en die is verwarmd. Kofferruimte netjes, terrein netjes, zwembad schoon. Trappen omhoog zijn vervelend, maar ja, dat weet je. Niet rolstoel toegankelijk want je kan zomaar op 3 hoog zitten. Mochten om 3 uur op de kamer maar om 1 uur was hij al klaar! Op naar de vierde keer in Christian Sur!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

Service niet zo best

Geeta, 4-1-2016

bij aankomst krijg je de sleutels en plattegrond en mag je het verder uitzoeken . Wordt je niks verteld over de huisregels zoals : dat je tv moet huren en welke nummer je moet draaien als je receptie nodig hebt vanuit je appartement en hoe laat je moet uitchecken en dat er een andere zwembad is dat wel verwarmd wordt . Ook nergens info te vinden in de appartement . Je moet echt alles gaan vragen . Aap wel erg ruim en netjes . Word bijna dagelijks schoongemaakt en handdoeken verwisseld maar bed wordt alleen recht getrokken . Inde 8 dagen nooit verschoond . Al leg je vuile laken op de vloer . Verder veel eetgelegenheden en op loopafstand van centrum en strand . Voor kinderen behalve zwembad niet veel te beleven op app complex .
Gereisd met jonge kinderen in december 2015

Laatste keer!

Robert, 28-11-2015

Kamer niet schoon (401)zeer oud en veel kakkerlakken oven die je van de buitenkant niet moet aanraken zo vies, kastdeur uit de kast en een ligbad waar je echt allen met je voeten in kan. Veel herry aan de overkant van de straat . Zijn hier 3 x geweest maar deze was echt de slechtste .als je wil verhuren mag je ook wel eens dingen vervangen of opknappen .tv en internet zeer prijzig
Gereisd met partner in november 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cristian Sur bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cristian Sur in Los Cristianos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cristian Sur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cristian Sur scoort een 7.68 uit 10 op basis van 193 reviews.