Appartement Comodoro **

Appartement Comodoro
Comodoro
7,8

16 reviews over Appartement Comodoro in het Nederlands

prachtig uitzicht super tof!

b&r, 9-8-2015

Wij gaan steeds ieder jaar terug ,perfecte ligging rustig maar toch binnen alles bereikbaar lekkere restaurantjes ,mooi zwembad super terras voor mij top!!!was 3weekjes echt relaxen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

complex ok, de verhuurde studio's niet!

Bart Sauvillers, 3-7-2014

Zorg dat je niet bij ravel terecht komt!!! Als je in de toren zit, heb je met wat geluk een mooi uitzicht. De rest is een ander verhaal! Receptie, bar/café is ok maar de kamer is een zootje! We moesten om te beginnen al de bedden uit se kast naar beneden trekken. Deze staan dan vast en zijn niet samen te plaatsen, beye beye knuffel of romantiek. Er is dan dan 20cm om via het bed naar het balkon te gaan. Er was geen plaats om de koffer uit te laden en de kleding et plaatsen. Twee koffers open op de stoel en de tafel, marginaal dus. Tot daar aan toe! Ergste is hygiëneprobleem op de kamer! Vuil vies en overal geurtjes en rottend houd onderaan de bedkast. badkamermuren zijn minstens 2 jaar niet gepoetst.. fluo groen rond de douchekraan, enz enz. Kortom goed voor 2 tieners die een weekje komen feesten en graag in de stank slapen.
Gereisd met partner in juni 2014

een aanrader

Jan Van De Wiele, 7-6-2012

wij waren in appartement 308, zon van s'morgens tot s'avonds, ontbijt om 8h15 in het zonnetje, zalig, wij gaan zeker terug. Het appartement was ook kompleet met tv vlaanderen, nieuwe wasmachine enz
Gereisd met partner in mei 2012

" nachtlawaai "

raf, 11-2-2012

De zangers zijn er inderdaad. Om 23 uur is het steeds afgelopen. Dan zitten wij nog op een terrasje. U bent tenslotte op een vacantie en moet er niet in alle vroegte uit, om te gaan werken.
    Gereisd met partner in januari 2012

voor laatslapers

sinnaeve anne mie, 13-1-2012

het gebouw is uitgewoond ; wel proper;

het uitzicht is prachtig

iedere avond staat een zanger hetzelfde repertoire te kwelen met een oorverdovend lawaai ; in het hotel ernaast staat een tegenhanger hetzelfde te doen ; gevolg totale kakafonie en geen enkele mogelijkheid om een oog dicht te doen voor ze uitgezongen zijn ( gaat door oordopjes heen )

Gereisd met partner in januari 2012

Had zo mooi kunnen zijn!

Bubbles, De Bilt, 28-12-2009

Prima locatie maar de schoonmaak is verschrikkelijk! Van de 12 dgn. is er 6x "schoongemaakt", d.w..z bedden opmaken, vloer vegen en de afvalbak legen.

De wastafel, bad en toilet zijn niet 1x keer schoongemaakt!! De vrouw kwam gewoon 3 dagen achter elkaar niet opdagen, geklaagd, en de volgende dag (1e kerstdag) stond ze om 09.30uur al voor de deur. Wij lagen nog in bed, verzochten later terug te komen maar ook dit is niet gebeurd. De vuilnis stonk en het toilet/wastafel heb ik zelf schoongemaakt. Ik vind dit een belangrijk minpunt: het hoeft niet luxe te zijn maar wel schoon! Weet daarom niet zeker of ik ooit nog terug ga.

Gereisd met partner in december 2009

Goede keus

Henk&Marlous, 24-2-2009

Wij zaten ook op de 9e verdieping. Groot balkon met mooi uitzicht op de haven van Los Cristianos. Mooi zwembad (+bar), veel ruimte er om heen, 1 euro p.p. voor ligbed + matras dus geen last van gasten die 'sochtends vroeg bedden 'reserveren'. Vriendelijke bediening, veel restaurants op loopafstand, hollandse kroegen in Playa de Las Americas 40 min. lopen (langs boulevard) of met taxi (6 euro). Goede prijs/kwaliteit verhouding, alleen elektriciteit niet helemaal veilig.(stopcontacten etc.). Over het algemeen zeer tevreden (op een paar kakkerlakken na). Bijna dagelijks schoonmaak en 3 x nieuwe handdoeken per week. Hier zitten veel locals die voor langere tijd appartement huren.
    Gereisd met partner in februari 2009

fantastische plek

Jan & Jeanette, 17-2-2009

voor ons fantastisch, het appartement op de 9e verdieping geweldig. Van alle gemakken voorzien,

onze reisperiode is in maart en we zullen beslist terugkomen

Gereisd met partner in maart 2007

"Een aanrader"

Jack, 22-8-2008

Goed onderhouden complex. Mooi zwembad + kinderbad omgeven met grasveld. Snackbar heeft zeer beperkt aanbod. Rustig gelegen doch winkels, strand en restaurants binnen wandelafstand.

Alle appartementen en studios hebben zeezicht.

Studio was gelegen op 9de verdieping en voorzien van alle huishoudtoestellen. Een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2008

Henny, 17-7-2007

Studio was, voor mij alleen, ruim voldoende bemeten. Keuken is prima uitgerust waardoor je er ook goed zelf kunt koken. Nagenoeg alle accomodaties hebben zeezicht en dat is toch wel erg prettig. Op die manier kun je optimaal genieten van de zeewind in het, vooral 's zomers, warme weer. Studio is prima bevallen en was zeker niet te duur.
    Gereisd alleenreizend in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Comodoro bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Comodoro in Los Cristianos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Comodoro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Comodoro scoort een 7.83 uit 10 op basis van 18 reviews.