Beoordelingen Appartement Comodoro**

Comodoro**
17 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Comodoro**
Avenida Juan Carlos I 30, E-38650, Los Cristianos

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Comodoro** in Los Cristianos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Comodoro** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Comodoro scoort een 7,4 uit 10, op basis van 17 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Comodoro** in Los Cristianos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Comodoro**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Comodoro** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 10 vakantiefoto's van Appartement Comodoro** vinden. Je kunt 1 video van Appartement Comodoro** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Tenerife. Vergelijk Appartement Comodoro** met andere accommodaties in Los Cristianos.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

11 beoordelingen over Comodoro**

17 beoordelingen
7,7
8,1
7,7
7,9
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Dec. 2009
"Had zo mooi kunnen zijn!"vertalen
Bubbles, De Bilt
7,0

28-12-2009 Prima locatie maar de schoonmaak is verschrikkelijk! Van de 12 dgn. is er 6x "schoongemaakt", d.w..z bedden opmaken, vloer vegen en de afvalbak legen.
De wastafel, bad en toilet zijn niet 1x keer schoongemaakt!! De vrouw kwam gewoon 3 dagen achter elkaar niet opdagen, geklaagd, en de volgende dag (1e kerstdag) stond ze om 09.30uur al voor de deur. Wij lagen nog in bed, verzochten later terug te komen maar ook dit is niet gebeurd. De vuilnis stonk en het toilet/wastafel heb ik zelf schoongemaakt. Ik vind dit een belangrijk minpunt: het hoeft niet luxe te zijn maar wel schoon! Weet daarom niet zeker of ik ooit nog terug ga.

met partner, Feb. 2009
"Goede keus"vertalen
Henk&Marlous
8,0

24-02-2009 Wij zaten ook op de 9e verdieping. Groot balkon met mooi uitzicht op de haven van Los Cristianos. Mooi zwembad (+bar), veel ruimte er om heen, 1 euro p.p. voor ligbed + matras dus geen last van gasten die 'sochtends vroeg bedden 'reserveren'. Vriendelijke bediening, veel restaurants op loopafstand, hollandse kroegen in Playa de Las Americas 40 min. lopen (langs boulevard) of met taxi (6 euro). Goede prijs/kwaliteit verhouding, alleen elektriciteit niet helemaal veilig.(stopcontacten etc.). Over het algemeen zeer tevreden (op een paar kakkerlakken na). Bijna dagelijks schoonmaak en 3 x nieuwe handdoeken per week. Hier zitten veel locals die voor langere tijd appartement huren.

met partner, Juni 2008
Jack
8,0

22-08-2008 Goed onderhouden complex. Mooi zwembad + kinderbad omgeven met grasveld. Snackbar heeft zeer beperkt aanbod. Rustig gelegen doch winkels, strand en restaurants binnen wandelafstand.
Alle appartementen en studios hebben zeezicht.
Studio was gelegen op 9de verdieping en voorzien van alle huishoudtoestellen. Een aanrader.

De beste prijzen en lastminutes voor Appartement Comodoro** bij:

alleenreizend, Juli 2007
Henny
9,0

17-07-2007 Studio was, voor mij alleen, ruim voldoende bemeten. Keuken is prima uitgerust waardoor je er ook goed zelf kunt koken. Nagenoeg alle accomodaties hebben zeezicht en dat is toch wel erg prettig. Op die manier kun je optimaal genieten van de zeewind in het, vooral 's zomers, warme weer. Studio is prima bevallen en was zeker niet te duur.

A.J. van Keulen
8,0

10-05-2007 Via particulier gehuurd. Rustig complex. Prachtig uitzicht als je tenminste aan de zeekant zit.Makkelijk bereikbaar en goede parkeermogelijkheid. Noorden en midden van Tenerife prachtig om te wandelen. Klimaat in Los Christianos is heerlijk in het voorjaar.

met partner, Mrt. 2007
"Fantastische plek"vertalen
Jan & Jeanette
9,0

17-02-2009 voor ons fantastisch, het appartement op de 9e verdieping geweldig. Van alle gemakken voorzien,
onze reisperiode is in maart en we zullen beslist terugkomen

met vrienden, Juli 2006
Tine
7,0

29-07-2006 Vriendelijk personeel, receptionisten erg behulpzaam, gratis kakkerlakkenverdelger af te halen bij receptie, badmeester bij zwembad aanwezig, om de twee dagen schone handdoeken en iedere morgen bed opgemaakt door schoonmaakster (n.b. indien tijdig uit bed). Paar nadelen:strand bij app te veel rotsen om te zwemmen en 15min wandelen voor beter middenklassen strand en taxi naar uitmuntend/decadent aandoend strand (Fayabay),uitgaan in Los Christianos niet echt denderend, te veel vadzige engelsen en ieren,paar kakkerlakken op badkamer, rochelende buurvrouw die wasknijpers op ons afvuurde (gevaarlijk!) en de 2 app lagen 3 verdiepingen uit elkaar. Verder niets dan lof. Veel service en netheid. Niet verwacht voor deze prijs en zeker niet gezien het geringe aantal sterren.

K.amse
6,0

11-10-2005 Net terug van Tenerife, Comodoro.
Had met boeken gevraagd niet hoger dan 3, is 11 hoog!! kreeg 6 maar kon volgende morgen naar 3 in de zijvleugel met uitzicht op de haven. Was niet door gegeven dus 1 week zonder schone handdoeken, daarna iedere dag.Geen scoonmaak!!Nette kamer,geen koffiezet apparaat, geen tv. Aardig personeel. Geen Nederlanders. Zwembad prima.zandstrand op loop afstand. Taxi standplaats voor de deur.

Peter
10,0

22-08-2005 Ik vond dat we het erg goed getroffen in dit appartement (en geen hotel!).
De studio, waarin wij zaten, zag er erg netjes uit en was van alle gemakken voorzien. Het enigste nadeel was dat de bedden erg hard waren. We hebben ook regelmatig gekookt, wat ons goed beviel. Het app. ligt in een rustig gedeelte, wat ons wel beviel. Ook een mooi uitzicht. En voorzien van een groot zwembad.
Het ligt vlak naast de zee, aan een kiezelstrand (waterschoenen en snorkels aangeraden!) Je kan daar erg goed snorkelen en het is er ook lekker rustig. Een stukje lopen verderop is wel een zandstrand.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Het app. is niet al te duur en zijn geld zeker waard. Wil je meer weten mail me...

Leanne en Rutger
6,0

24-07-2005 Wij zijn net terug van twee weken Los Christianos. Dit appartementencomplex heeft een redelijke prijs/kwaliteit verhouding. Het complex is redelijk oud, maar alles wordt goed schoongehouden. De kamers worden niet elke dag goed schoongemaakt. De bedden zijn 1x/twee weken ipv 1x/week verschoond, bijna om de dag nieuwe handdoeken (had 2x/week moeten zijn). Zwembad netjes en schoon en genoeg plek om te liggen (1 euro voor bed dus geen handdoeken vroeg neerleggen). In het complex zijn bijna geen kakkerlakken, wij hebben er 1 gehad op balkon. Het complex lijkt direct aan het strand, maar dit is een rotsstrand, voor het echte (schone!) zandstrand moet je 10/15 min.lopen (9 euro/2 bedjes+parasol).

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?