Appartement Residencial Rolando

Appartement Residencial Rolando
Residencial Rolando

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Residencial Rolando bij:

1 review over Appartement Residencial Rolando in het Nederlands

Zeer relaxt plekje op Tenerife

deterink, 15-2-2014

Recidencial Rolando omvat een aantal appartementen (varierend in grootte) in La Matanza, niet ver van Puerto de la Cruz aan de noordzijde van het eiland. De ligging is aan een rustig straatje. De eigenaar is zeer vriendelijk en behulpzaam, met veel oog voor kwaliteit, details en menselijke maat. Er komen voornamelijk Duitse gasten (zoals wel meer aan de noordkant van het eiland), wij waren geloof ik de 2e of 3e Nederlanders, dus bij deze de eerste review op Zoover. Wij hadden een zeer ruim appartement, en dit was tot in de puntjes verzorgd. Alles aanwezig, zeer schoon en netjes, met verse broodjes in de ochtend. De appartementen hebben uitzicht op zee en op de Teide. Er is ook een mooi zwembad bij, maar vanwege het seizoen hebben we hier geen gebruik van gemaakt. Er is ook voldoende ruimte om je (huur)auto te parkeren. Een aanrader voor mensen die niet het massatoerisme zoeken, maar een goede uitvalsbasis willen voor het moois dat Tenerife te bieden heeft.
Gereisd met partner in februari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residencial Rolando in La Matanza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residencial Rolando zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residencial Rolando scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.