Hotel Cho Juan Casa ***

Hotel Cho Juan Casa
Cho Juan Casa

1 review over Hotel Cho Juan Casa in het Nederlands

margreet wagenmakers, 14-5-2008

Geweldig mooi huis(gerenoveerde oude boerderij uit 1875, een 4 persoons deel en een 2) met perfect uitzicht (vrij op zee). Tevens heel groot mooi teras en tuin met bbq. Alle luxe is aanwezig. (keuken, wasmachiene drooger enz, bij aankomst was de koelkast zelfs gevuld!!!.)

Zeer leuke persoonlijke ontvangst van de huisbaas. (eerste avond samen 3 flessen wijn leeggedronken). Om de kunnen communiceren is een woordje spaans echter een must, maar met handen en voeten kom je ook een eind. Verder kregen we halverwege de vakantie nog een eigengebakken taaart!

Het massatoerisme is heel ver weg, dit is echt echte tenerife. Een huurauto is wel nodig. Goede ligging om zowel in anaca als bij mascra of de teide te wandelen. Orotava en perto de la cruz zeer dichtbij en la laguna/ santa crus op drie kwartier.

Dit is echt het beste huisje dat ik ooit heb gezien!! Een absolute aanrader. Als je hier zit kan je vakantie echt niet meer kapot. Wij gaan zeker terug.

Gereisd familie in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cho Juan Casa in La Guancha Baja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cho Juan Casa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cho Juan Casa scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.