Vakantiehuis Chiratal **

Vakantiehuis Chiratal
Chiratal

6 reviews over Vakantiehuis Chiratal in het Nederlands

smidt, 3-3-2008

bovenste 6 "bungalows" voor kleine kinderen totaal ongeschikt.rustige ligging enig positieve. leiding zelden aanspreekbaar. verre omgeving ontsierd door grote, ommuurde en door doek ingepakte bananen- en tomatenplantages. gevaarlijke toegangsroute.; onderste 2 bungalows voldoen (2 pers.)
Gereisd met partner in februari 2008

gerrit jan nijland, 4-9-2007

voor mensen die houden van rust en ruimte een ideale plek. een lieve gastvrouw en gastheer zijn altijd in de buurt om het je naar de zin te maken.
    Gereisd met partner in september 2007

Nico Dekker, 21-1-2006

Werkelijk fantastisch, helemaal weg van het massatoerisme. We hadden de grote bungalow met terras, beiden zeer ruim bemeten en goed verzorgt. Zwembad was ideaal voor kleine kinderen, maar is niet zo groot. De Finca ligt dicht bij Guia Isora (10min.)met heerlijke bakker en zeer vriendelijke mensen en San Juan (15 min.) met een fantastisch rustig strandje voor kleine kinderen. De eigenaren waren altijd behulpzaam en vriendelijk. De weg er naartoe is smal en bochtig, maar zeer goed te doen.
      Gereisd anders in januari 2006

Verweij, 30-12-2005

Of het geschikt is voor familie? Dan ligt het eraan wat de familie wenst. Als je van rust houdt is this the place to go! Je waant je er compleet van de wereld en zonder auto doe je hiet niets. De finca telt 5 of 6 appartementen waarvan 2 vrijstaande bungalowtjes uitkijkend over zee. Als je naar de zee toe wilt moet je een minuut of 15 met de auto naar beneden. Ik ben hier nu 3 keer geweest en mij verveelt het niet. De gastheer en vrouw laten je geheel met rust. Op de finca is een klen maar schoon zwembad(je) met een zonneterras omgeven door palmen (soort kleine oase). Voor mij is het dus een aanrader als je van rust geniet en toch binnen handbereik van het strand wilt zijn. De finca ligt aan de goede zijde van het eiland qua zon en door de hoogte van ong. 200 meter heb je mooi uitzicht op La Gomera en bij helder weer op La Palma. Om een lang verhaal korter te maken: www.finca-chiratal.de kijk zelf maar een keer! Ik ben hier in juni/september/december geweest, allen even mooi!!!!
        Gereisd met partner in december 2005

Gerard berghuis, 30-3-2005

Voor de eerste keer zijn we naar eenzelfde plaats teruggegaan, omdat het ons zo uitstekend bevallen was. Heerlijk rustig en veel privacy, goede service, alleen hadden we deze keer een wat meer luxe casita, beter dan de vorige keer. De weg er naar toe was voor mijn medepassagier erg angstig !

We hebben genoten.

Gereisd anders in maart 2005

r.verweij, 27-2-2005

Als je van rust om je heen houdt, is dit de plek om naar toe te gaan. Het is een oase tussen wat bananenplantges. De eerste keer dat je er naartoe ijd denk je vast "waar komen we nu uit?!" maar als er eenmaal bent is het paradijselijk. Met uitzicht op zee en omringt door fruitbomen van de biologische kwekerij waan je je echt in een zee van rust. Het zwembad(je) is schoon en goed onderhouden alsook de de aangelegde tuin waarin het zwembad zich bevind. Er is een onbemande bar waar je zelf wat uit de kast kunt halen, gewoon even opschrijven wat je gebruikt, afreken komt wel. Alles gaat er heel gemoedelijk aan toe. Hou je van eenvoud en niet al te luxe en schuw je het niet als je 3 km. moet rijden voor een restaurant of strand dan is this the place to go.
            Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Chiratal in Guía de Isora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Chiratal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Chiratal scoort een 8 uit 10 op basis van 6 reviews.