Hotel De Piedra Casas & Las Piedras ***

De Piedra Casas & Las Piedras

1 review over Hotel De Piedra Casas & Las Piedras in het Nederlands

Rustige omgeving

Piet de Kruijf, 18-2-2012

Wij waren tevreden met ons huisje, vooral met het grote dakterras waar 2 ligbedden en enkele stoelen staan.

Twee kleine minpuntjes, je kon de spiraalveren duidelijk voelen als je op de matrassen lag en wij kregen steeds maar 2 handdoeken per persoon voor 3 dagen.

Het zwembad en het huisje erbij waar je wat kon lezen en internetten werd netjes schoongehouden.

Zeer rustige omgeving.

In Guargacho zelf is niets te doen maar in Playa de las Americas kun je goed naar het strand en in los Cristianos kun je goed eten, beide liggen op ongeveer 10 KM afstand.

Gereisd met partner in februari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Piedra Casas & Las Piedras in Guargacho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Piedra Casas & Las Piedras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Piedra Casas & Las Piedras scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.