Appartement Green Park **

Green Park
5,7

7 reviews over Appartement Green Park in het Nederlands

C.Piet, 26-2-2006

We hadden niet verwacht dat we voor die prijs in het Hiltonhotel terecht zouden komen ! Wat ons tegen viel was de omgeving ,eetgelegenheden waren er niet echt veel.Wat ook tegen viel was het weer ,maar daar kan niemand wat aan doen.Vaker zijn wij in deze tijd geweest ,en konden uit bed zo de zon in,maar nu waren we blij dat het droog was !!
    Gereisd anders in februari 2006

Mascha, 27-12-2005

Complex op zich niet onaardig. Ik lees veel klachten over slechte schoonmaak, had dat probleem zelf niet. Lag ongelooflijk afgelegen, dat viel heel erg tegen. Ben er een weekje geweest en dat was absoluut meer dan voldoende. Verder landen de vliegtuigen er bijna op het dak, gaat dag en nacht door met een hoop gebulder. Helaas geen aanrader.......
      Gereisd anders in december 2005

Peter, 14-11-2005

....En weer heeft Kras dit "complex" in de aanbieding...

En ze zeggen nog steeds, dat Las Americas binnen 15 min te bereiken is!

Wel, met een helicopter lukt dat, dus technisch gesproken hebben ze gelijk. Wij, modale busreizigers doen er (enkele reis) langer dan een uur over.

Ik heb het getimed, zelfs een taxi haalt het niet binnen de 15 min! (geen files). Ik zou de directie van Kras wel eens een week in deze bouwval toewensen.

En iedere dag met de bus naar Las Americas, want in de buurt van het complex is niets te doen....hahahahah !!

Gereisd anders in november 2005

brenda verrijk, 23-8-2005

Wij zijn in januari 2005 geweest. We hadden geweldig weer en dat maakte een hoop goed, want wat is di een vies en armoedig complex. De kamer was ontzettend groot (7 pp) terwijl we maar met zn drietjes waren, maar ontzettend vies. Heb eerst schoongemaakt, het stof vloog om mijn oren. Voor schone handdoeken moet je inderdaad op je knieen. We hadden half pension geboekt, maar dat hadden we de eerste avond al bekeken....zo slecht heb ik nog nooit gegeten. Er was alleen sinans als drnakje bij het diner, geen andere frisdranken. Je moet ook tegen luidruchtige en dronken engelsen kunnen! de zwembaden waren koud, veel te koud om in te zwemmen. We hebben nog naar Kras geschreven, om ons beklag te doen over het eten, maar nooit iets gehoord. Dit hotel is echt geen aanrader!
            Gereisd anders in augustus 2005

Cynthia, 12-8-2005

Kom er net vandaan, schoonmaak valt idd tegen, voor schoon beddengoed en handoeken boek je echt op je knie. Receptiepersoneel spreekt vaak niet goed nederlands. Het enige wat ik heb gehoord van 1 receptioniste als je wat vroeg was: i don't know, I don't know. Tsja daar ehb je niet veel aan. De busverbinidingen naar las americas gaan wel vaker dan 1x per uur, maar dat is gewoon een kwestie van de goede bus nemen. (er gaan er meer). Pas in las americas wel op voor mensen met zogenaamde kraspapiertje..je krast ze open, hebt drie vlaggen, word naar een kantoor gebracht onder het mom je hebt de hoofdprijs gewonnen, maar later blijkt dit een vakantie te zijn, waarbij je administratiekosten en de vluchten zelf moet betalen, dit hoor je echter na een drie uur lang praatje!! Voor de rest was Green Park wel oke! Appartementen beetje oud en bedden niet super!
              Gereisd anders in augustus 2005

Corry, 25-3-2004

Goed en mooi appartement vooral voor de prijs(Kras)alleen jammer dat de sfeer vaak verpest wordt door luidruchtige,dronken Engelsen.Laag over vliegende vliegtuigen wordt op de duur ook wel irritant.De schoonmaak vond ik niet zo geweldig.Wel het receptiepersoneel, het animatieteam em vooral Pepe die ontzettend lekker eten klaar maakt in snackbar Corbeta.Ben 2 weken geweest maar dat is te lang 1 week is voldoende.Mooi zwembad en in de buurt goede restaurants en bars(SanBlas)Toch een aanrader als je niet naar de drukte van las Americas wilt en je het strand niet mist.
                Gereisd anders in maart 2004

femke, 31-12-2003

Het ligt vrij afgelegen maar heeft een supermooi zwembad en schone appartementen. alleen was de manager chagrijnig en jaagt hij kinderen met opblaasbeesten het zwembad uit (dat mag schijnbaar niet)Voor jongeren niet ideaal omdat je telkens 20 euro aan taxi kwijt bent voordat in playa de las americas bent.
                  Gereisd anders in december 2003

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Green Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Green Park in Golf del sur – Los abrigos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Green Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Green Park scoort een 5.71 uit 10 op basis van 7 reviews.