Aparthotel Cordial Golf Plaza Spa ****

Matig

5 reviews over Aparthotel Cordial Golf Plaza Spa in het Nederlands

prima

Ferry van Oort, 22-10-2015

Van 13 tot 20 okt. 2015 op basis van LO. Dinerbuffet ad. € 12,-. (redelijk goed).Woonkamer, keuken, slaapkamer en badkamer zijn ruim bemeten. De verzorging is goed. Vaak nieuwe baddoeken en vervanging lakens. Ruime hotelhal met gratis WiFi. Tuin met zwembaden en voldoende ligbedden. De ligging van het hotel laat te wensen over. Ligt te midden van golf courses en bouwputten. Auto is zeer aan te bevelen anders ben je erg geïsoleerd!. Er is veel vliegtuiglawaai op lage hoogte boven het complex en vaak lawaaierig door animatie. Het openbaar vervoer duurt langer dan de opgegeven rijtijden. Naar Christianos duurt plm. 3 kwartier, maar terug ruim 1 uur. Verder misten wij in de openbare ruimte hogere tafels en stoelen om een kaartje te kunnen leggen.
Gereisd met partner in oktober 2015

Goede keuze

Henny, 21-5-2012

Hotel slechts enkele minuten per auto van vliegveld. Rustig gelegen. Wel komen regelmatig vliegtuigen laag over. Stoorde ons echter niet. Auto huren is aan te bevelen. Hierdoor eiland goed te verkennen. Kamer erg royaal. ( 4 persoons) 3 balkonnen! Helaas geen uitzicht op zee. Keuken prima, echter minimale spullen aanwezig. Wel koffiezetapp, waterkoker, oven, koelkast met vriesvakje, electische 2 kookplaten. Zelfs afwasmiddel aanwezig. Lidl en Mc Donalds ongeveer 5 km richting San Miguel. Ook kleine supermarkjes/souvernirshops in buurt hotel. Wifi extra betalen € 10/ 3 dagen, €20/1week ontvangst slecht! Alleen op balkon redelijk ontvangst. Meerdere telefoons/laptops geen ontvangst. Badlakens aan receptieverkrijgbaar € 10 borg per handdoek. Dinnerbuffet € 13,00 excl drank a 1,70 ( fris ) kinderen € 6,60. Weinig keuze. Je kunt voor weinig geld ook aan haven eten.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

Super leuk hotel met lekker eten

manon, 4-4-2012

Erg leuk hotel, met een wat mindere ligging! Het ligt namelijk midden tussen de grote bouwputten en vele andere hotels. Je moet op Tenerife een auto huren om op de leuke plaatsen te komen, je kan evenuteel ook met de bus. Rondom het hotel zijn 2 barretjes en 2 supermarktjes. Verder het hotel zelf is erg goed en erg vriendelijk, het personeel helpt je met alle leuke uitstapjes. Wij hadden halfpension en het eten is ons prima bevallen en zeker voor de prijs! De kamers waren erg ruim, we hadden 2 balkonnetjes en 1 hele grote. Het uitzicht was niet erg bijzonder aangezien de omgeving van het hotel ook niet zo bijzonder is. Verder hebben wij hier een super leuke vakantie gehad.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

voor ons nooit meer

van dooren, 3-1-2011

heel mooie kamers, maar heel klein, Engels personeel heel hooghartig, zitten gans de dag te tateren, en verwijten de hardwerkende spaanjaarden voortdurend.

ons ontbijt kostte zogezegd 4.95 euro, maar de koffie werd apart aangerekend per tas! en het fruitsap uit een doos ook, resultaat : ontbijt met 2 tassen koffie kostte 8 euro! vliegtuigen juist boven het hotel in de aanvliegroute. alles is ver gelegen voor wie te voet iets wil gaan eten naar het centrum, in het hotel is geen eten voorzien

Gereisd met partner in december 2010

r.roelofs, 2-1-2006

erg leuk hotel prijs kwaliteit verhouding

Gereisd anders in januari 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cordial Golf Plaza Spa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Cordial Golf Plaza Spa in Golf del sur – Los abrigos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Cordial Golf Plaza Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Cordial Golf Plaza Spa scoort een 5.39 uit 10 op basis van 9 reviews.