Aparthotel Ten Bel Alborada ***

Aparthotel Ten Bel Alborada
Ten Bel Alborada
6,1

167 reviews over Aparthotel Ten Bel Alborada in het Nederlands

Red mijn vakantie bestemmingen bestaan!

Channah Stark, 19-8-2017

Wat je echt moet weten voor je hierheen gaat is dat je absoluut niet je volledige vakantie hier wilt boeken. We hadden het hotel geboekt zonder Zoover te checken, helaas! Maar u bent hier gekomen waarschijnlijk voordat u ging boeken. Geluksvogel! De buitenkant van het hotel kan duidelijk een renovatie gebruiken, maar dit zegt niks over de binnenkant (dachten we) Het bijna uitgestorven hotel tijdens het (bijna) hoogseizoen gaf al een onprettig gevoel, maar toen we de kamer binnen kwamen waar de toiletbril echt vies was, de glazen nog voorzien waren van tandpasta van de vorige bewoner, begonnen we ons toch echt zorgen te maken. Het balkon stonk naar rioollucht, maar optimistisch wilde we richting het zwembad waar het niet veel beter werd. Parasols waar het verf af snipperde. Een vieze bad rand en de wifi, die werkt niet zoals beloofd. Nog nooit zo'n nachtmerrie meegemaakt! 60 euro annulering betaald en zonder nieuw hotel de straat opgegaan. Alles beter dan dat hotel! Met succes!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Fantastisch !!

Moyaert, 21-5-2017

Niet ver van de luchthaven , dus ideaal om met de taxi er naar toe te gaan .
Gereisd met partner in mei 2017

voor weinig geld een prachtige plek super vakantie

Wilma, 19-4-2017

appartementen zijn gedateerd maar wel goed. Regelmatig schoon bed en handdoeken. Prachtig uitzicht op oceaan en tuinen beneden. All inclusive is prima. Voldoende variatie . Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Bij de receptie zijn ze erg behulpzaam en vriendelijk. Dichtbij bushalte om het eiland verder te kunnen verkennen. Busritten zijn niet duur .

Winkels zijn heel dichtbij. Dorpje Las Galletas met haven en gezellige straatjes begint tegenover voorzijde hotel.

Het appartementengebouw is niet mooi; onderhoud ervan is erg nodig.

Maar als je daar doorheen kijkt kun je genieten van een heerlijke vakantie voor weinig geld. Er is een zoutwaterzwembad wat door een aangelegd rif gescheiden is van de oceaan.

Kortom, voor ons een plek om naar terug te gaan !!

Gereisd met partner in maart 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ten Bel Alborada bij:

rustig gelegen, prachtig utizicht!

Ilse, 22-3-2017

hotel;

het hotel ziet er wat beton blokkig uit. ook de grond bij het zwembad is slecht. het hotel is niet een luxe hotel! verder is het zwembad heerlijk en een prachtig uitzicht.

het appartement;

heerlijk ruim!, wat ouderwets qua meubilair.

het eten;

op internet zag ik veel mensen die klaagden over het eten. ik vind dit onterecht.

er was niet een mega keuze per eet moment. maar zeker veel afwisseling in de dagen. altijd wel iets van vlees, iets van kip en iets van vis. elke dag een andere groente, patat, ene dag rijst, andere dag aardappeltjes, andere dag pasta.

ik heb alle dagen heerlijk gegeten!!

de omgeving;

rustig, saai, weinig te doen, geen uitgaansmogelijkheden.

excursies;

- ik heb teide masca gedaan. teide erg leuk! masca weinig soeps..

- la gomera, leuk maar veel in de bus! lange dag! ben 12 uur op pas geweest

- het noorden en Santa cruz, leuk. lekker dingen op eigen gelegenheid kunnen doen ook.

voor alle excursies geldt, je zit veel en lang in de bus... maar de uitzichten zijn prachtig.

Gereisd alleenreizend in maart 2017

We gaan er al jaren hier naar toe!!

Branje, 13-10-2016

Is voor een ons een prima plek om te vertoeven!! Het is netjes !! Personeel prima!! Eten ook prima!!

En de prijs is ook prima!!

De zwembad aan de zee is geweldig!!

Gereisd met partner in mei 2016

Niet naar toegaan!

Thijs de Boer, 12-2-2016

Een groot debacle: we hadden 9 nachten geboekt, zijn na 2 nachten vertrokken.

"Hotel" lijkt op 'n kazerne, vol met betonrot en scheuren; ook intern Niet onderhouden en vies.

Geen waterkoker en magnetron aanwezig!!

Voor wifi op de kamer, dat het 9 van de 10 keer Niet doet, moet je betalen.

Kortom: Niet boeken!

Gereisd met partner in februari 2016

nooit meer!

Karin, 4-11-2015

Een hotel met veel achterstallig onderhoud. De bedden zijn veel te hard en er is geen airco op de kamer. Het bestek en de borden in de eetzaal zijn niet schoon en het eten is niet lekker! Vreemd vlees en slappe patat! Al met al zonde van je geld!
Gereisd met vrienden in september 2015

Geen aanrader!

Tom van Wageningen, 18-10-2015

Hotel is oud en zeer armoedig! Beton van de plantenbakken en balkons brokkellen af en wordt niet opgeruimd! Zeker geen aanrader. In veel reacties wordt aangegeven prijs/kwaliteit is oké! Ook als je van eenvoudig houd moet je hier niet naar toe gaan. Geen airco ook niet in de eetzaal. Borden, bestek en dessertglazen zijn echt vies! Patat en vis wordt in hetzelfde vet gebakken-;) verstandig om te kiezen voor een ander hotel!
Gereisd met vrienden in augustus 2015

Nooit meer!

Karin van velzen, 18-10-2015

Zeer verouderd hotel. Moet echt gerenoveerd worden. Geen airco op de kamer. Het eten is rampzalig en de borden en bestek worden niet goed afgewassen. Personeel is vriendelijk!
Gereisd met partner in september 2015

vreselijk! en achterstallig onderhoud

Monique, 7-10-2015

Het personeel is vriendelijk maar het hotel is vreselijk oud en veel achterstallig onderhoud. Geen airco aanwezig in de kamers. Het eten is niet lekker en de borden en glazen zijn niet goed schoongemaakt. Geen aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ten Bel Alborada bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ten Bel Alborada in Costa del Silencio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ten Bel Alborada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Ten Bel Alborada scoort een 6.06 uit 10 op basis van 173 reviews.