Appartement Marino Tenerife ***

Appartement Marino Tenerife
Marino Tenerife
7,9

85 reviews over Appartement Marino Tenerife in het Nederlands

De redder van mijn vakantie!

Channah Stark, 19-8-2017

Bij aankomst op Tenerife kwam ik met een vriendin aan in een horror hotel. Meteen geannuleerd en via Zoover gaan zoeken naar een hotel in de buurt die een betere recensie had. En terecht! Bij aankomst vroegen we uit angst of we eerst 1 avond konden boeken en van te voren het appartement mochten zien. Zeer gastvrij kregen we een sleutel en de kamer was inderdaad naar wens! Dus meteen geboekt en vervolgens beviel het hotel zo erg dat we de rest van onze dagen hier zijn bleven. Schoon hotel, vriendelijk personeel, ook bij het restaurant! Wifi werkt prima! Fijne ligging bij een busstop en dichtbij goedkope supermarkten en eetgelegenheden. Achter het hotel is ook een leuke plek om een soort strand (Moeite waard om te kijken!) Personeel heeft ons zelfs buiten werktijden op een feestdag geholpen met een taxi, omdat we de taal niet spraken. Kortom! Zeer positief!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Zou niet meer teruggaan

Ad, 15-4-2016

Appartement: zonder uitzicht, zonder zon op balkon, veel wind. Dus weinig buitenzitten bij de kamer. Ook bij zwembad weinig te beleven; geen stoelen en geen parasols. Bovendien, door de ligging van de kamer, van 's morgens 8 uur tot 's avonds 11 uur muziek direct onder ons balkon. Geluiden en rook van de terraszitters gaat op een zeker moment ook irriteren.

De bedden waren zeer matig.

Appartementencomplex gedateerd, wel goed schoon.

Vriendelijk personeel. In restaurant was ontbijt en diner goed verzorgd, goede kwaliteit en vriendelijke prijzen.

Gereisd met partner in april 2016

Fantastisch verblijf!

marijke, 7-3-2016

We waren met 5 personen. Erg groot appartement, Heel, heel schoon, UItgebreidde keuken met wasmachine, oven, magnetron, en 4 kookplaten. Alles was aanwezig. 2 balkons, 2 badkamers. Alle personeel was erg aardig en behulpzaam: een familiebedrijf. Ontbijt heerlijk! We moesten wel lachen om al die mensen die om 9 uur al met hun handdoekje klaarstonden; wij gingen er altijd op uit met huurauto. Dat was wel handig, want in directe omgeving erg weinig te doen. Wij vonden Las Galletas ook niet veel aan.

Masca gelopen, super mooi! Noorden is mooi, de moeite waard om naar toe te gaan. Siam + Loro top!

Niet gegeten in Marino, dus dat weten we niet. We zagen wel dat Kaigan altijd vol zat. Kortom: We zouden iedereen aanraden naar dit complex te gaan, maar wel met huurauto.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

Komen reeds 12 jaar in april naar Marino

ludo Smeyers <Lieve Belien, 2-5-2014

De studio die wij ieder jaar ter beschikking krijgen zijn prima.

Goed zicht op zee. De mensen aan de balie en onderhoudspersoneel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamer zijn proper en je beschikt over een flat screen en een keukentje. Er is een restaurant waar je dagelijks aan een zeer democratische prijs kan gaan eten. 's Avonds is er animatie. Dit stopt op een behoorlijk uur. Je hebt geen last van nachtlawaai. Dit is dan ook de reden waarom wij er ieder jaar naar uitzien op terug te gaan. Zeker aan te bevelen als je een rustige vakantie wenst door te maken

Gereisd met partner in april 2014

Fijne vakantie al was het weer wat minder

Roy van Zal, 18-2-2012

Eigenlijk zat alleen het weer ons tegen (in het hoogseizoen). Verder was alles super. Eten, bediening, klantvriendelijk, verzorgd. Wat wil je nog meer !!!!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Beetje afgelegen maar prachtige vakantie.

Rob, 3-2-2012

Mooi appartement, lekker zwembad (wel onder aanvliegroute vliegveld dus de wielen gaan nét uit, het stoorde mij niet vond het machtig mooi)

Met gehuurde auto mooie uitvalsbasis om verdere eiland te verkennen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2003

Redelijk

Evelien, 21-11-2011

Het is een leuk appartementencomplex voor ouderen mensen. Sowieso als je wat jonger ben, is er weinig te doen. 'S avonds is er wel animatie en dat terwijl wij er in oktober waren! Ik kan me voorstellen dat mensen last hadden van het geluid van de animatie. Wij zaten er ver vanaf en hadden er geen last van. Ons appartement was schoon maar wel wat verouderd.
Gereisd met vrienden in oktober 2011

lekker rustige plek aan zee, geen massatoerisme

brinkmans, 17-10-2011

Gevlogen vanaf Charlerois

Appartementen in een fraai deel van het plaatsje Las Garretas. Niet meer zo'n piepjong complex , maar wel van alle gemakken voorzien. Kapsalon, winkeltje, duikschool en een paar leuke barretjes op het complex. Voldoende restaurants in de omgeving. Restaurant Sofia is een aanrader ( Duits restaurant ). Een lekker zwembad en een perfect , lekker rustig, zonneterras.

Elke avond wordt er door het animatieteam wel wat georganiseerd, van danswedstrijd tot acrobatisch vermaak, dit gaat wel met het nodige geluid gepaard, is echter om 23.00 uur altijd afgelopen.

Lijkt in eerste instantie hinderlijk, maar is na een paar dagen wennen erg leuk.

Gereisd met partner in oktober 2011

Fijn, rustig appartement

elistu, 24-8-2011

Marino Tenerife is een rustig gelegen appartementencomplex. Er is redelijk veel animatie, gericht op Duitsers, Nederlanders en Spanjaarden. Het appartement was groot, met een oven, magnetron en wasmachine. In de buurt is weinig te beleven, maar als je rustig op Tenerife wilt verblijven, dan is Costa del Silencio een aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

mooi en schoon appartement

modelvlegtuig, 23-6-2011

Marino Tenerife is een heel hartelijk en schoon hotel.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Mooi zwembad en goed restaurant.

Goed bereikbaar met openbaar vervoer, ook naar andere plaatsen.

Een mooie huwelijksreis om aan terug te denken, en de video terug te bekijken.

Gereisd met partner in mei 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Marino Tenerife bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Marino Tenerife in Costa del Silencio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Marino Tenerife zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Marino Tenerife scoort een 7.87 uit 10 op basis van 90 reviews.